JUNTA DE GOVERN LOCAL 26/2011 ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA CELEBRADA PER LA JUNTA DE GOVERN LOCAL DE L'AJUNTAMENT DE BADIA DEL VALLÈS EL DIA 17 D'OCTUBRE DE 2011 Badia del Vallès, 17 d'octubre de 2011 La Junta de Govern Local, quan son les onze hores i trenta minuts, es reuneix, a la sala de sessions de l'edifici de l'Ajuntament, en sessió ordinària presidida per l'alcaldessa senyora Eva Menor Cantador. Hi concorren els regidors següents: Juan Antonio Lancho Aceituno Raquel Gracia Peral Montserrat Jiménez Molina Antonio Sabariego Guerrero Assistits per la secretaria, senyora Carme Coll Gaudens, que certifica. 1. ACTA SESSIÓ ANTERIOR Es llegeix i s'aprova l'esborrany de l'acta de la sessió que va tenir lloc el dia 10 d'octubre de 2011. 2. DOCUMENTS COMPTABLES Vistos els documents comptables tramesos pels diferents serveis gestors de les despeses. Atès el que estableixen els articles 184 i 185 del RD leg. 2/2004 de 5 de març, mitjançant el qual s'aprova text refós de la llei reguladora de les hisendes locals; l'art. 21.1 de la LRBRL; els arts. 53 i 56 del Dleg. 2/2003 de 28 d'abril pel qual s'aprova el TRLMRLC; els articles 52 i següents del RD 500/1990 de 20 d'abril, que desenvolupa el capítol I del Títol 6è de la Llei 39/1988, de 28 de desembre que regula les hisendes locals, l'art. 19 i següents de les BEP. Vista la resolució de l'alcaldia número 507/2011, de 22 de juny de 2011, referent a l'establiment del règim de delegacions de competències a favor de la Junta de Govern Local i dels diferents Tinents d'alcaldessa i Regidors. S'acorda: Primer. Aprovar l'autorització i el compromís de despeses (fase D i AD) per un import de 10.383,11 , de la relació núm. 27/2011 Segon. Aprovar l'autorització, el compromís i l'obligació de depeses (fase O i ADO), per un import de 49.142,68 , de la relació núm. 44/2011. 3. ACCEPTACIÓ ADSCRIPCIÓ COMISSIÓ DE SERVEIS FUNCIONARIA En data 05 d'octubre de 2011 es rep comunicació del Director de Recursos Humans de la Diputació de Barcelona sol·licitant la adscripció en comissió de serveis de la funcionària d'aquest ajuntament, Sra. M. del Carmen Colomer Besga, per a prestar serveis mantenint els mateixos extrems establerts en les anteriors comissions que finalitzà el 15 de juliol de 2011, fins el 30 de novembre de 2011, derivant-se les despeses econòmiques d'aquesta comissió a càrrec de la Diputació de Barcelona. 1 Vista la resolució d'alcaldia núm.557/11 de 06 de juliol, per la que s'acorda l'acceptació de la comissió de serveis de la referida funcionària, sol·licitada per la Diputació de Barcelona, des de data 16 de juliol i fins a 31 d'octubre de 2011. Vist el que estableix l'art. 85.1 del Decret Legislatiu 1/97, de 31 d'octubre, pel qual s'aprova la refosa en un Text Únic dels preceptes de determinats Textos legals vigents a Catalunya en matèria de Funció Pública. Vist el que estableix el Decret 123/97, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i l'art. 3 del Decret 124/88, de 24 de maig, sobre normes complementàries als catàlegs de llocs de treball de l'Administració de la Generalitat, en relació amb els arts. 297 i 300 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel que s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de Règim Local de Catalunya i amb l'art. 21 de la Llei 30/84, de 2 d'agost, de mitjans per a la reforma de la funció pública. Vist el que estableix els arts. 184 al 189 del Decret 214/90, de 30 de juliol, pel qual s'aprova el reglament del personal al servei de les entitats locals. Vist el que estableix l'art. 21.1.h) i s) de la Llei 7/85, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local en relació amb l'art. 55.o) del Decret 214/90, de 30 de juliol. Vist el que disposa l'art. 1.g) del Decret d'alcaldia núm. 502/11 pel que s'aprova el text refós del règim de delegacions atorgades a favor de la Junta de Govern Local, en relació a la declaració de situacions administratives del personal. S'acorda: Primer.- Acceptar l'adscripció en comissió de serveis de la funcionària de carrera d'aquesta corporació, de l'escala d'administració especial, sots escala tècnica, categoria tècnic superior, Sra. Carmen Colomer Besga, per a prestar serveis en la Diputació de Barcelona, fins el 30 de novembre de 2011, derivant-se les despeses econòmiques d'aquesta comissió a càrrec de la Diputació de Barcelona Segon.- La Sra. Carmen Colomer Besga, des de l'1 de juliol de 2003, venia ocupant el lloc de treball de Tècnica Coordinadora de Serveis a la Persona, Grup A, CD 26 i codi de lloc 300203, pel que la concessió de la comissió de serveis suposa la reserva del lloc de treball descrit, al que deurà tornar la funcionària transcorregut el termini de la comissió de serveis. Tercer.- El temps de serveis prestats en comissió de serveis ha de ser tingut en compte a l'efecte de consolidació del grau personal corresponent al nivell del lloc que es venia exercint fins aleshores. Cinquè.- Notificar aquesta Resolució, per part de Secretària, a la interessada, a l`Oficina d'Administració de Recursos Humans de l'Àrea d'Hisenda i Recursos Interns de la Diputació de Barcelona (C/ Minerva, 4 - 08006 Barcelona), a la Junta de Personal, al Comitè d'Empresa i a les Seccions Sindicals. Finalitzats els punts de l'ordre del dia i prèvia declaració d'urgència s'adopten els següents acords: 2 4. TRASLLAT DEPENDÈNCIES DELS SERVEIS SOCIALS BÀSICS Atesa la necessitat dels Serveis Socials Bàsics de l'Ajuntament de Badia del Vallès d'oferir un espai d'atenció adequat als ciutadans. Atès que el nombre de professionals dels Serveis Socials Bàsics s'ha vist incrementat en els darrers anys fent palesa la necessitat d'ampliació de l'espai de treball i d'atenció als usuaris. Atès que l'equipament municipal El Molí, ubicat a l'av. Costa Blava, s/n, reuneix les condicions per acollir l'Equip de Serveis Socials Bàsics. S'acorda: Primer. Aprovar el canvi d'ubicació dels Serveis Socials d'Atenció Primària de l'Ajuntament de Badia del Vallès, situats anteriorment a l'edifici de l'Ajuntament, Av. Burgos, s/n de Badia del Vallès, que es traslladen a l'equipament municipal Edifici El Molí, 2n planta de l'av. Costa Blava, s/n de Badia del Vallès. Segon. Comunicar el canvi d'ubicació a efectes de modificació registral a la Secció de Registre i Règim Sancionador del Departament de Benestar i Família de la Generalitat de Catalunya. Finalitzada la discussió de tots els assumptes de l'ordre del dia, l'alcaldessa declara la sessió acabada quan son les dotze hores i cinc minuts. Vist i plau L'alcaldessa, 3