JUNTA DE GOVERN LOCAL 30/2011 ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA CELEBRADA PER LA JUNTA DE GOVERN LOCAL DE L'AJUNTAMENT DE BADIA DEL VALLÈS EL DIA 21 DE NOVEMBRE DE 2011 Badia del Vallès, 21 de novembre de 2011 La Junta de Govern Local, quan son les onze hores i trenta minuts, es reuneix, a la sala de sessions de l'edifici de l'Ajuntament, en sessió ordinària presidida per l'alcaldessa senyora Eva Menor Cantador. Hi concorren els regidors següents: Juan Antonio Lancho Aceituno Raquel Gracia Peral Montserrat Jiménez Molina Antonio Sabariego Guerrero Assistits per la secretaria, senyora Carme Coll Gaudens, que certifica. 1. ACTA SESSIÓ ANTERIOR Es llegeix i s'aprova l'esborrany de l'acta de la sessió que va tenir lloc el dia 14 de novembre de 2011. 2. DOCUMENTS COMPTABLES Vistos els documents comptables tramesos pels diferents serveis gestors de les despeses. Atès el que estableixen els articles 184 i 185 del RD leg. 2/2004 de 5 de març, mitjançant el qual s'aprova text refós de la llei reguladora de les hisendes locals; l'art. 21.1 de la LRBRL; els arts. 53 i 56 del Dleg. 2/2003 de 28 d'abril pel qual s'aprova el TRLMRLC; els articles 52 i següents del RD 500/1990 de 20 d'abril, que desenvolupa el capítol I del Títol 6è de la Llei 39/1988, de 28 de desembre que regula les hisendes locals, l'art. 19 i següents de les BEP. Vista la resolució de l'alcaldia número 507/2011, de 22 de juny de 2011, referent a l'establiment del règim de delegacions de competències a favor de la Junta de Govern Local i dels diferents Tinents d'alcaldessa i Regidors. S'acorda: Únic. Aprovar l'autorització, el compromís i l'obligació de depeses (fase O i ADO), per un import de 54.530,14 , de la relació núm. 50/2011. 3. TRASPÀS LOCAL COMERCIAL NÚM. 99 Vista la sol·licitud presentada en data 9 de novembre de 2011, per Sr. Alfonso Atº. Vega Tarazaga , amb DNI núm. 37734899H, com arrendatari del local comercial núm. 99, situat a l'avinguda Mediterrània, núm. 21, on notifica la seva voluntat de traspassar el local destinat a "Administració de loteries" a favor del senyor Alberto Aytes Meneses, amb DNI 38152089B, i per desenvolupar la mateixa activitat de "Administració de Loteries" i per la quantitat de 19.600'00. Vist el informe per part de l'àrea d'urbanisme respecte a la devolució de la fiança dipositada en el seu dia a la tresoreria d'aquest Ajuntament. 1 S'acorda: Primer.- Autoritzar al Sr. Alfonso A. Vega Tarazaga, amb DNI 37734899H, el traspàs del local núm. 99 situat a l'avinguda Mediterrània, núm. 21, a favor del senyor Alberto Aytes Meneses amb DNI 38152089 B, per desenvolupar la mateixa activitat de "Administració de loteries". Hauran d'abonar la quantitat de 5.880'00 en concepte de participació en el preu del traspàs i 1.058'40 en concepte d'IVA. Tanmateix s'augmentarà la renda mensual en un 15% d'acord amb el que estableix la LAU. Facultar a l'alcaldessa perquè una vegada ingressades en aquest Ajuntament les quantitats esmentades i la fiança de dues mensualitats pels nous arrendataris, formalitzi amb aquests el corresponent contracte d'arrendament amb un termini de fins al 30/11/2021 improrrogable. Segon.- Formalitzar el corresponent contracte d'arrendament, aquest desplegarà efectes amb les seves respectives contraprestacions des de la data en que el mateix es signi. No obstant, els arrendataris estaran obligats a l'obtenció de la llicència d'obertura i activitat dins del termini màxim de dos mesos, per a activitats innòcues i de sis mesos per a activitats classificades. Si per circumstàncies imputables als arrendataris, aquests no obtinguessin la llicència meritada, l'ajuntament podrà resoldre el contracte sense que procedeixi reclamació o indemnització de cap mena. Tercer.- Retornar la fiança que té dipositada a l'ajuntament referent a aquest local comercial . Quart.- La present autorització resta condicionada a la liquidació de les quantitats esmentades en el termini assenyalat, i quantes altres deutes tingui amb l'ajuntament, cosa que, d'incomplir-se, deixaria sense efecte el present acord. Cinquè.- Notificar a les parts interessades, a l'àrea d'Economia, a l'àrea d'Urbanisme respecte a la llicència d'obertura i activitat, i a l'ORGT. 4. CALENDARI PER L'ANY 2012 DEL MERCAT MUNICIPAL Vist l'ordre EMO 80/2011 de 27 d'abril de 2011, per la qual s'estableix el calendari oficial de festes laborals per l'any 2012. Vistes les dues festes locals de Badia que para el proper any 2012 s'han fixat pel 16 d'abril (Dia de la Independència) i pel 28 de maig (segon dilluns de pasqua). Vist que desprès de les consultats realitzades per d'aquest departament als representats del concessionaris del mercat, mitjançant proposta de calendari comercial per a l'any 2012 i havent arribat a un consens respecte al dies de obertura i de festes laborals. S'acorda: Primer.- Aprovar el calendari oficial comercial del Mercat Municipal per l'any 2012, segons el quadra que s'adjunta a aquesta proposta d'acord. Segon.- Col·locar el calendari pel 2012, en el taulell d'anuncis del mercat municipal perquè s'assabentin tots els concessionaris del mercat i fer-los arribar un a cadascun dels titulars de les concessions. Segons.- Notificar aquest acord al Responsable del Mercat, a l'àrea d'Urbanisme i a la Junta de Concessionaris del Mercat. 2 5. TRASPÀS PARADES 141-142-143 DEL MERCAT MUNICIPAL Vista la instància presentada per la Sra. Maria José Mazana González amb DNI 46601080 K amb data 2 de novembre de 2011 i registre d'entrada 7885 en la qual demana autorització per traspassar les parades núm. 141-142-143 del mercat a favor de l'empresa RAMACISA SL amb NIF B60402245, pel preu de 12.000,00 i per dur a terme la mateixa activitat de "Carnisseria - Xarcuteria". Vist l'informa favorable per part del responsable del Mercat Municipal. S'acorda: Primer: Aprovar el traspàs de les parades núm. 141-142-143 del mercat municipal a favor de RAMACISA SL amb NIF B602402245, per la quantitat de 12.000,00 i per dur a terme la mateixa activitat de "Carnisseria- Xarcuteria" . Segon: Haurà d'ingressar a la Tresoreria d'aquest Ajuntament la quantitat de 2.400'00 en concepte de drets de traspàs segons l'ordenança fiscal núm. 9, article 6è. Tercer: La present autorització resta condicionada a la liquidació dels deutes que pugui tenir contrets amb l'Ajuntament i a l'ingrés de les quantitats esmentades, cosa que d'incomplir-se, deixaria sense efecte el present acord. Així mateix estaran obligats a l'obtenció de la llicència d'obertura i activitat dins del termini màxim de dos mesos per activitats innòcues. Si per circumstàncies imputables als concessionaris, aquests no obtinguessin la llicència meritada, l'Ajuntament podrà resoldre el contracte sense que procedeixi reclamació o indemnització de cap mena. Quart: Notificar a les parts interessades, a l'àrea d'Economia, a l'àrea d'Urbanisme respecte a la llicència d'activitat, al responsable del mercat i a l'ORGT. Finalitzada la discussió de tots els assumptes de l'ordre del dia, l'alcaldessa declara la sessió acabada quan son les dotze hores. Vist i plau L'alcaldessa, 3