JUNTA DE GOVERN LOCAL 05/2013 ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA CELEBRADA PER LA JUNTA DE GOVERN LOCAL DE L'AJUNTAMENT DE BADIA DEL VALLÈS EL DIA 11 DE FEBRER DE 2013 Badia del Vallès, 11 de febrer de 2013 La Junta de Govern Local, quan son les onze hores i trenta minuts, es reuneix, a la sala de sessions de l'edifici de l'Ajuntament, en sessió ordinària presidida per l'alcaldessa senyora Eva Menor Cantador. Hi concorren els regidors següents: Raquel Gracia Peral Antonio Sabariego Guerrero Assistits per la secretària, senyora Carme Coll Gaudens, que certifica. Excusen la seva assistència el senyor Juan A. Lancho i la senyora Montserrat Jimènez. 1. ACTA SESSIÓ ANTERIOR Es llegeix i s'aprova l'esborrany de l'acta de la sessió que va tenir lloc el dia 4 de febrer de 2013. 2. DOCUMENTS COMPTABLES Vistos els documents comptables tramesos pels diferents serveis gestors de les despeses. Atès el que estableixen els articles 184 i 185 del RD leg. 2/2004 de 5 de març, mitjançant el qual s'aprova text refós de la llei reguladora de les hisendes locals; l'art. 21.1 de la LRBRL; els arts. 53 i 56 del Dleg. 2/2003 de 28 d'abril pel qual s'aprova el TRLMRLC; els articles 52 i següents del RD 500/1990 de 20 d'abril, que desenvolupa el capítol I del Títol 6è de la Llei 39/1988, de 28 de desembre que regula les hisendes locals, l'art. 19 i següents de les BEP. Vista la resolució de l'alcaldia número 507/2011, de 22 de juny de 2011, referent a l'establiment del règim de delegacions de competències a favor de la Junta de Govern Local i dels diferents Tinents d'alcaldessa i Regidors. S'acorda: Primer. Aprovar l'autorització i el compromís de despeses (fase D i AD) per un import de 3.735,72 , de la relació núm. 05/2013. Segon. Aprovar l'autorització, el compromís i l'obligació de depeses (fase O i ADO), per un import de 40.134,39 , de la relació núm. 05/2013. Tercer. Aprovar l'anul·lació del reconeixement d'obligació (fase MO/), per un import de 749,80 , segons document comptable adjunt núm. 2013/1005 a nom del Tercer: Afis Corredoria d'Assegurances, Abonament núm.: 201210101761/1 de data 25 de gener de 2013. 1 3. MODIFICACIÓ ACORD SERVEI RETIRADA VEHICLES ABANDONATS Vista la proposta d'acord de data 17 de gener, aprovada a la Junta de Govern de data 21 del mateix mes, on s'adjudicava el servei de retirada de vehicles abandonats a l'empresa Grup Logístic d'Assistència Empresarial 2000, S.L. Vist l'apartat segon de la proposta on es feia constar que eren 22 els turismes a retirar, segons edicte publicat al BOP en data 2 de gener de 2013. Vist que un dels vehicles del qual van presentar la renúncia, ja estava inclòs a l'edicte, i per tant, els turismes a retirar són 21. Vista la instància presentada per l'adjudicatari, Grup Logístic d'Assistència Empresarial 2000, S.L., segons la qual es posa de manifest que a l'import de l'oferta, i per tant de l'adjudicació, es va incloure l'IVA per error. De conformitat amb allò que estableix la Disposició Addicional Segona del Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic, aprovat pel Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre. S'acorda: Primer. Modificar l'apartat segon de l'acord aprovat per la Junta de Govern en data 21 de gener, i aprovar el reconeixement del dret per la retirada de 21 turismes, 23 motocicletes i un lot de residus, per import total de 3.490.-. Segon. Notificar aquest acord a l'empresa Grup Logístic d'Assistència Empresarial 2000, S.L. Finalitzada la discussió de tots els assumptes de l'ordre del dia, l'alcalde declara la sessió acabada quan son les dotze hores i cinquanta minuts. Vist i plau L'alcaldessa, 2