JUNTA DE GOVERN LOCAL 13/2013 ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA CELEBRADA PER LA JUNTA DE GOVERN LOCAL DE L'AJUNTAMENT DE BADIA DEL VALLÈS EL DIA 8 D'ABRIL DE 2013 Badia del Vallès, 8 d'abril de 2013 La Junta de Govern Local, quan son les onze hores i trenta minuts, es reuneix, a la sala de sessions de l'edifici de l'Ajuntament, en sessió ordinària presidida per l'alcaldessa senyora Eva Menor Cantador. Hi concorren els regidors següents: Juan Antonio Lancho Aceituno Raquel Gracia Peral Montserrat Jiménez Molina Antonio Sabariego Guerrero Assistits per la secretària, senyora Carme Coll Gaudens, que certifica. 1. ACTA SESSIÓ ANTERIOR Es llegeix i s'aprova l'esborrany de l'acta de la sessió que va tenir lloc el dia 2 d'abril de 2013. 2. DOCUMENTS COMPTABLES Vistos els documents comptables tramesos pels diferents serveis gestors de les despeses. Atès el que estableixen els articles 184 i 185 del RD leg. 2/2004 de 5 de març, mitjançant el qual s'aprova text refós de la llei reguladora de les hisendes locals; l'art. 21.1 de la LRBRL; els arts. 53 i 56 del Dleg. 2/2003 de 28 d'abril pel qual s'aprova el TRLMRLC; els articles 52 i següents del RD 500/1990 de 20 d'abril, que desenvolupa el capítol I del Títol 6è de la Llei 39/1988, de 28 de desembre que regula les hisendes locals, l'art. 19 i següents de les BEP. Vista la resolució de l'alcaldia número 507/2011, de 22 de juny de 2011, referent a l'establiment del règim de delegacions de competències a favor de la Junta de Govern Local i dels diferents Tinents d'alcaldessa i Regidors. S'acorda: Primer. Aprovar l'autorització i el compromís de despeses (fase D i AD) per un import de 2.233,05 , de la relació núm. 13/2013. Segon. Aprovar l'autorització, el compromís i l'obligació de depeses (fase O i ADO), per un import de 15.431,22 , de la relació núm. 21/2013. 3. ACORD DE NOVACIÓ LOCAL COMERCIAL NÚM. 37 En data 22 de març de 2013 mitjançant instància núm. 1736, el Sr/Sra. Zhang Jian Mei, va promoure com a arrendatària actual , l'expedient per a la novació del contracte d'arrendament 1 del local comercial, propietat municipal,núm. 37, ubicat al carrer Santander núm. 6, destinat a l'activitat comercial de Bar. Aquesta petició es formulà dins del marc de les mesures per a la dinamització del comerç intern del municipi que van ser aprovades pel Ple de l'Ajuntament, en sessió extraordinària de data 19 de desembre de 2012, i desenvolupades per l'acord de Junta de Govern Local de data 28.01.2013, dins de la delegació plenària conferida. D'acord amb l'informe del servei gestor de promoció econòmica i comerç de data 26 de març de 2013, els informes d'economia i secretaria general. D'acord amb els articles 72, 73 i concordants del Decret 336/1988, de 17 d'octubre que aprova el Reglament de Patrimoni dels ens locals; articles 1255, 1273 , 1274 següents i concordants del Codi Civil; i conforme les facultats que han estat delegades en aquest òrgan decret d'Alcaldia de data 22 de juny de 2011 S'acorda: Primer. Estimar la proposta de novació del contracte d'arrendament realitzada per l'arrendatari del local comercial expressats a la part expositiva d'aquest acord, dins del marc de les mesures per a la dinamització del comerç intern del municipi aprovades per l'Ajuntament, amb les obligacions bàsiques, objecte de novació, següents: - Renda mensual (sense IVA): 213,60 euros - Revisió renda: Segons variació d'IPC general del mes de novembre, amb efectes des de l'1 de gener de cada any. - Suspensió de la revisió fins a 01.01.2014 (prorrogable per un any mes) - Duració del contracte: fins a 01.01.2020 (prorrogables per períodes anuals fins a la data màxima de 01.01.2025 Segon. Requerir l'interessat perquè en el termini màxim de 10 dies es formalitzi el contracte de novació de l'arrendament del local comercial expressat, data a la qual desplegarà eficàcia plena i efectes. Tercer. Notificar el present acord a la persona interessada i els serveis municipals d'economia. Finalitzats els punts de l'ordre del dia prèvia declaració d'urgència s'aproven els següents acords: 4. IMPOSICIÓ SANCIÓ PROCÈS SANCIONADOR 0020/2013 Atès el Decret d'Alcaldia núm. 568/09, d'1 de juliol de 2009, en el qual l'alcaldessa va resoldre delegar a la Junta de Govern Local, l'atribució de sancionar les faltes de desobediència a l'autoritat municipal o per infracció d'ordenances municipals, tret que s'hagi delegat a un altre òrgan. Atès l'acord de la Junta de Govern Local de data 17 de desembre de 2012, on es va incoar l'expedient sancionador núm. 0020/2012. Atès el que disposa l'article 15 del Decret 278/1993, de 9 de novembre, sobre el procediment sancionador. Atès el que disposen els articles 21 i 22 de l'ordenança municipal sobre el procediment sancionador. 2 Atesa la proposta de resolució formulada per l'instructor, de data 04/02/2013, en la qual es proposa imposar una multa de 400,00 (quatre-cents euros), a Isidro Eugenio Martí Torrealdea. Vist el que disposen els articles 14.3 i 31.2 de l'ordenança municipal de control i tinença d'animals domèstics de l'Ajuntament de Badia del Vallès. Vist el que disposa l'article 87 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, modificada per la Llei 4/1999, de 13 de gener, sobre la finalització del procediment. S'acorda: Primer. Imposar al Sr. Isidro Eugenio Martí Torrealdea, per la infracció administrativa, segons els articles 14.3 i 31.2 de l'ordenança municipal de control i tinença d'animals domèstics, una multa de 400,00 (quatre-cents euros), atès allò manifestat a la proposta de resolució. Segon. Aprovar la liquidació corresponent a la sanció imposada per import de 400,00 . Tercer. Donar trasllat del present acord, conjuntament amb la liquidació corresponent, a la persona afectada en aquest expedient. Finalitzada la discussió de tots els assumptes de l'ordre del dia, l'alcalde declara la sessió acabada quan son les dotze hores. Vist i plau L'alcaldessa, 3