JUNTA DE GOVERN LOCAL 28/2013 ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA CELEBRADA PER LA JUNTA DE GOVERN LOCAL DE L'AJUNTAMENT DE BADIA DEL VALLÈS EL DIA 22 DE JULIOL DE 2013 Badia del Vallès, 22 de juliol de 2013 La Junta de Govern Local, quan son les onze hores i trenta minuts, es reuneix, a la sala de sessions de l'edifici de l'Ajuntament, en sessió ordinària presidida per l'alcaldessa senyora Eva Menor Cantador. Hi concorren els regidors següents: Raquel Gracia Peral Montserrat Jiménez Molina Antonio Sabariego Guerrero Excusen la seva assistència els senyors/res Juan A. Lancho Aceituno. Assistits per la secretària, senyora Carme Coll Gaudens, que certifica. 1. ACTA SESSIÓ ANTERIOR Es llegeix i s'aprova l'esborrany de l'acta de la sessió que va tenir lloc el dia 15 de juliol de 2013. 2. DOCUMENTS COMPTABLES Vistos els documents comptables tramesos pels diferents serveis gestors de les despeses. Atès el que estableixen els articles 184 i 185 del RD leg. 2/2004 de 5 de març, mitjançant el qual s'aprova text refós de la llei reguladora de les hisendes locals; l'art. 21.1 de la LRBRL; els arts. 53 i 56 del Dleg. 2/2003 de 28 d'abril pel qual s'aprova el TRLMRLC; els articles 52 i següents del RD 500/1990 de 20 d'abril, que desenvolupa el capítol I del Títol 6è de la Llei 39/1988, de 28 de desembre que regula les hisendes locals, l'art. 19 i següents de les BEP. Vista la resolució de l'alcaldia número 507/2011, de 22 de juny de 2011, referent a l'establiment del règim de delegacions de competències a favor de la Junta de Govern Local i dels diferents Tinents d'alcaldessa i Regidors. S'acorda: Primer. Aprovar l'autorització i el compromís de despeses (fase D i AD) per un import de 453,56 , de la relació núm. 58/2013. Segon. Aprovar l'autorització, el compromís i l'obligació de depeses (fase O i ADO), per un import de 1.612,62 , de la relació núm. 61/2013. Tercer. Aprovar l'autorització, el compromís i l'obligació de depeses (fase O i ADO), (factures de Gas Natural SUR) per un import de 2.057,07 , de la relació núm. 58/2013. 1 Quart. Aprovar l'autorització, el compromís i l'obligació de depeses (fase O i ADO), (factures De Gas Natural Servicios SDG) per un import de 42.961,04 , de la relació núm. 59/2013. Cinquè. Aprovar l'autorització, el compromís i l'obligació de depeses (fase O i ADO), (factures d'Endesa Energia XXI, S.L.) per un import de 23.289,52 , de la relació núm. 60/2013. 3. REOBERTURA DEL LOCAL COMERCIAL NÚM. 115 Atès que en data 9 de març de 2007 es va acordar per, Resolució d'Alcaldia, la suspensió del contracte d'arrendament del local comercial núm. 115, ubicat a l'av. d'Eivissa, núm. 12 de Badia del Vallès, celebrat en data 1 de novembre de 2005 entre l'Ajuntament de Badia del Vallès i el Sr. Hector Moreno Ariza, amb suspensió expressa de l'obligació per part de l'arrendatari del pagament de la renda i dels diferents tributs i taxes locals. Vista la instància del Sr. Hector Moreno Ariza de data 31 de maig de 2013, mitjançant la qual demana la reanudació del contracte d'arrendament suspès. Atès que l'activitat per la qual es demana llicència està subjecte a comunicació prèvia. Vist que en data 27 de juny de 2013 el Sr. Hector Moreno Ariza presenta una sol·licitud de novació de contracte d'arrendament abonant la taxa corresponent. S'acorda: Primer.- Aixecar la suspensió del contracte d'arrendament en data 31 de juliol de 2013 retornant-li les claus del local núm. 115 a fi i efecte d'acondicionar-lo i de poder exercir l'activitat. Tercer.- Notificar aquest acord a la persona interessada, a l'Àrea d'Urbanisme i Medi Ambient i a l'Àrea d'Economia. 4. APROVACIÓ CONTRACTACIÓ SERVEI D'ASSESSORAMENT I MEDIACIÓ D'ASSEGURANCES Vista la proposta de Serveis Generals segons la qual es detecta la necessitat de realitzar la contractació del servei d'assessorament i mediació d'assegurances. Atesa la característica d'aquest servei, es considera com a procediment més adequat el procediment negociat sense publicitat. Vist l'informe d'Intervenció sobre el percentatge que suposa la contractació en relació amb els recursos ordinaris del pressupost vigent. Vist l'informe de la legislació aplicable, el procediment a seguir i l'òrgan competent per a aprovar i adjudicar el contracte. Vist que s'han incorporat a l'expedient el Plec de Clàusules Administratives Particulars que han de regir l'adjudicació del contracte, i de prescripcions tècniques. Examinada la documentació que l'acompanya, i de conformitat amb l'establert en l'article 110 i en la disposició addicional segona del Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic aprovat pel Reial decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, S'acorda: 2 Primer. Aprovar l'expedient de contractació, mitjançant procediment negociat sense publicitat, del servei d'assessorament i mediació d'assegurances. Segon. Aprovar el Plec de Clàusules Administratives Particulars i el Plec de Prescripcions Tècniques que regiran el contracte del servei d'assessorament i mediació d'assegurances per procediment negociat sense publicitat. Tercer. Sol·licitar ofertes a les següents empreses: - Francisco José Hoya Muñoz Corredoria de Seguros - Alertis Brok Corredoria de Seguros - Afis Corredoria d'Assegurances Quart. Notificar als interessats. 5. APROVACIÓ CONVENI AMB LA UNIVERSITAT POLITÈCNICA DE CATALUNYA PER LA REVISIÓ DE LA SALUT VISUAL Atès que és voluntat d'aquest Ajuntament prioritzar activitats destinades a que un col·lectiu de persones amb pocs recursos econòmics puguin beneficiar-se de la revisió de la seva salut visual. Atès que l'Ajuntament de Badia del Valle`s compta, per l'any 2013, amb dotació pressupostària a la partida 0803.2301.48002. Atesa la voluntat d'ambdues parts d'afavorir els col·lectius més desfavorits. Vist l'informe emès per la coordinadora del departament de Benestar Social. S'acorda: Primer. Aprovar i subscriure el conveni de col·laboració amb la Universitat Politècnica de Catalunya per tal de dur a terme accions adreçades a les persones amb pocs recursos en l'àmbit de la salut visual. Segon. Aprovar el document comptable (AD) amb càrrec a la partida 0803.2301.48002 per un import de 1.500,00 euros del pressupost aprovat per l'exercici 2013. Finalitzats el temes de l'ordre del dia i prèvia declaració d'urgència s'adopten els següents acords: 6. ADJUDICACIÓ MÀQUINA VENDING A FAVOR DE NUTRI SPORT SA Vista l'informe de la Tècnica d'esports, Sra. Marta Rosàs en relació a la necessitat de la continuïtat del contracte amb l'empresa de la màquina vending a les Instal·lacions esportives municipals per tal d'ofertar als usuaris productes de nutrició esportiva de qualitat d'una manera controlada. Atès que, segons el mateix informe, el funcionament del contracte amb aqueta empresa ha estat del tot satisfactori s'han valorat la continuïtat amb la mateixa empresa Nutri Sport S.A. Que a més a més és la que millor producte garanteix, i la que ofereix millor contraprestació, a més de comptar amb experiència suficient en diferents centres esportius del territori. 3 Vist l'informe del enginyer municipal pel que fa al càlcul del consum energètic de la màquina vending. Examinada la documentació que acompanya l'expedient, i, de conformitat, amb l'establert a la disposició addicional segona del Text refós de la Llei de contractes del sector públic, aprovat per Reial Decret legislatiu 3/2011 de 14 de novembre. S'acorda: Primer.- Adjudicar a Nutri Sport SA pel període d'un any la col·locació d'una màquina tipus vending a les Instal·lacions esportives municipals de Badia del Vallès, per la venda de productes de nutrició esportiva, segons les condicions establertes a la minuta del contracte que s'adjunta. Segon.- La empresa Nutri Sport SA abonarà mensualment a l'Ajuntament l'import de 58,80 euros mensuals en concepte d'ocupació de l'espai públic de conformitat amb el que disposa l'ordenança fiscal núm. 12, art 6, punt 1.3, i del càlcul aproximat del consum energètic informat per l'enginyer municipal. Tercer.- Notificar a Nutri Sport SA, requerint-la per a la formalització del contracte corresponent en el termini de 10 dies. 7. ADJUDICACIÓ MÀQUINA VENDING A FAVOR DE VENCAFESA Vist l'informe de la Tècnica d'esports en relació a la necessitat de disposar d'una màquina vending a la piscina durant el període d'estiu i al Complex Esportiu Municipal per tal d'ofertar als usuaris aigua o refrescos. Atès que l'entitat mercantil Vencafesa pot oferir aquest servei durant el període descrit. Vist l'informe del enginyer municipal per que fa al càlcul del consum energètic de la màquina vending. Examinada la documentació que acompanya a l'expedient i, de conformitat amb l'establert a la disposició addicional segona del Text refós de la Llei de contractes del sector públic, aprovat per Reial Decret legislatiu 3/2011 de 14 de novembre. S'acorda: Primer. Adjudicar a l'entitat mercantil Vencafesa amb NIF J-63836837 pel període de juliol de 2013 al 31 de juny de 2014. Segon. L'enttitat mercantil Vencafesa abonarà mensualment a l'Ajuntament l'import de 58,80 euros mensuals en concepte d'ocupació de l'espai públic de conformitat amb el que disposa l'ordenança fiscal núm. 12, article 6, punt1.3 i del càlcul aproximat del consum energètic informat per l'enginyer municipal. Tercer. Notificar a l'entitat mercantil Vencafesa, requerint-la per a la formalització del contracte corresponent en el termini de 10 dies. 8. PERLLONGAMENT DE LA PERMANÈNCIA EN EL SERVEI ACTIU DE LA FUNCIONÀRIA SENYORA BELEN PASTOR ZOYO 4 Atès la sol·licitud de la funcionària senyora Belen Pastor Zoyo, de data 03 de juliol de 2013, en la que sol·licita prorrogar la situació de perllongament de la permanència en el servei actiu en aquest ajuntament amb efectes de 23 de setembre de 2013 i fins a 31 de desembre de 2014. Atès que la Junta de Govern Local en sessió ordinària celebrada el dia 15 d´octubre de 2012, va declarar a la funcionària senyora Belen Pastor Zoyo, en situació de perllongament de permanència en el servei actiu amb efectes de 23 de setembre de 2012 i fins a data 23 de setembre de 2013. Vist el que disposen els articles 67.3 de l´Estatut Bàsic de l´Empleat Públic segons redacció donada per l'article 11 del Reial Decret Llei 20/2012 i punt 7 de la Circular 11/2012, del Ministeri d´Hisenda i Administracions Públiques, l'article 38.3 del Decret Legislatiu 1/1997, segons redacció donada per l'article 96 de la Llei 5/2012 i 25 de les bases d'execució del pressupost municipal. Vist els informes de la responsable del servei de benestar social i de la directora de recursos humans. S'acorda: Primer.- Declarar a la senyora Belen Pastor Zoyo, prorrogada la situació de perllongament de permanència en el servei actiu amb efectes de 23 de setembre de 2013 i fins a data 31 de desembre de 2014. Segon.- La situació administrativa que es reconeix serà revisada en data 31 de desembre de 2014. Tercer.- La situació de perllongament de permanència en el servei actiu durarà mentre es mantinguin les condicions per a la seva concessió segons els requisits establerts a l'article 38.3 del Decret Legislatiu 1/1997, per les que es podrà resoldre la finalització del perllongament autoritzat. Quart.- Incorporar el present acord a l'expedient personal de la interessada. Cinquè.- Notificar aquesta resolució a la interessada, al Comitè d'Empresa i a les Seccions Sindicals. Finalitzada la discussió de tots els assumptes de l'ordre del dia, l'alcalde declara la sessió acabada quan son les dotze hores i deu minuts. Vist i plau L'alcaldessa, 5