Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies
Dijous 24 de maig, sessió informativa sobre el certificat digital per a entitats
Sessió informativa certificat digital
Si formes part d´una entitat, potser saps que, amb l´entrada en vigor de la llei 39/2015 d´1 d´octubre, les persones jurídiques estan obligades a relacionar-se electrònicament amb les Administracions Públiques.

Com a conseqüència d’aquesta normativa, el certificat digital és ja una eina imprescindible per a les entitats en la seva relació amb l’Administració.

El dijous 24 de maig, a les 17.30 hores, al Centre Cívic de Badia del Vallès explicaran com sol·licitar el certificat digital i fer els tràmits amb les Administracions Públiques. La sessió informativa tindrà lloc a l’aula 4, de la planta 4a i està organitzada per la Federació d’Entitats Culturals amb el suport de la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Badia.  

Sessió informativa certificat digital

Sessió informativa certificat digital

Fitxer: Sessio_informativa_certif_digital.pdf

Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 1
Mida: 237,72 kB

Publicat el 22.05.2018
COMPARTIR
Comparteix al FacebookCompartir a Twitter
MÉS ACTUALITAT:
^