X
Conviu! Campanya de convivència i civisme de Badia del Vallès
Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies
L'OAC de l'Ajuntament activa el servei de reserva d'hora per a la tramitació del DNI a partir de dimecres, 12 de setembre
Badia torna a oferir el servei de tramitació del DNI a partir d´abril
L'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) de l'Ajuntament de Badia del Vallès permet reservar hora per a la tramitació del DNI a partir del dimecres vinent, 12 de setembre. La primera data per a la realització d´aquest tràmit a Badia serà el 25 de setembre.

Dimecres, a partir de les 8.30 hores, l'OAC oferirà el servei de reserva d´hora per a la tramitació del DNI. Per demanar hora, la persona que vulgui renovar o expedir el Document Nacional d'Identitat ha de personar-se en les oficines de l´Ajuntament, no es pot reservar hora per telèfon.

El primer dia en què es desplaçarà l´equip d´expedició del DNI serà el dimarts 25 de setembre. Els documents realitzats es lliuraran el dilluns 1 d'octubre.

Publicat el 07.09.2018
COMPARTIR
Comparteix al FacebookCompartir a Twitter
^