www.badiadelvalles.cat
L'Oficina d'Atenciˇ Ciutadana (OAC) de l'Ajuntament de Badia del VallŔs permet reservar hora per a la tramitaciˇ del DNI a partir del dimecres vinent, 12 de setembre. La primera data per a la realitzaciˇ d'aquest trÓmit a Badia serÓ el 25 de setembre.

Dimecres, a partir de les 8.30 hores, l'OAC oferirÓ el servei de reserva d'hora per a la tramitaciˇ del DNI. Per demanar hora, la persona que vulgui renovar o expedir el Document Nacional d'Identitat ha de personar-se en les oficines de l'Ajuntament, no es pot reservar hora per telŔfon.

El primer dia en quŔ es desplašarÓ l'equip d'expediciˇ del DNI serÓ el dimarts 25 de setembre. Els documents realitzats es lliuraran el dilluns 1 d'octubre.

Publicat el 07.09.2018