www.badiadelvalles.cat
Si en el darrer rebut de l'aigua has notat que l'import és molt superior a l'habitual, posa't en contacte amb l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament. Volem comprovar l'afectació d'aquesta situació a les llars de Badia del Vallès i gestionar amb la companyia com resoldre aquests imports excessius.

En els darrers dies s'ha publicat que, a diferents municipis de l'Àrea Metropolitana de Barcelona, les empreses del Grup Agbar, entre les quals hi ha Sorea, han girat rebuts amb imports molt superiors als habituals.

Aquest fet es pot haver produït perquè la companyia hagi sumat en el darrer rebut, de cop, tot el consum dels darrers mesos que no havia comptabilitzat perquè, degut a la pandèmia de la COVID-19, no havia fet lectures reals sinó estimades.

El problema rau en què, si es comptabilitza de cop un consum real de mesos superior a l'estimat, aquest increment fa que s'apliquin trams de consum pensats per penalitzar el consum excessiu i amb un preu de l'aigua molt més elevat. Com la discrepància entre el consum real i l'estimat s'ha produït en un període més llarg de temps, i no en el corresponent a la darrera factura, l'aplicació dels trams més cars no es correspon al consum real d'aigua durant el darrer període i penalitza les llars.

Per aquest motiu, l'Ajuntament vol conèixer l'abast d'aquesta situació a Badia del Vallès i contactar la companyia perquè es facturi el consum d'una manera més proporcional i adequada al consum real dels darrers mesos.

Pots posar-te en contacte amb l'Oficina d'Atenció Ciutadana al telèfon 93 693 33 00. L'atenció telefònica és de dilluns a divendres, de 9 a 14 hores i l'atenció personal és amb cita prèvia, trucant al mateix telèfon.

Publicat el 04.09.2020