Botó que mostra/amaga menú lateral
Equipaments
Mercat de venda ambulant de Badia del Vallès
  • EL MERCAT DELS DIJOUS

    Mercat ambulant de Badia del Vallès

    El mercat de venda ambulant de Badia del Vallès, amb 82 parades distribuïdes en una superfície de 3.689 metres quadrats als carrers de l´entorn del mercat municipal de Badia del Vallès, és un mercat setmanal de referència a la comarca del Vallès Occidental. Aquest mercat, conegut com el mercat dels dijous, és un mercat segur, de qualitat, dinàmic i de vital importància per a la vida social i econòmica del municipi.

    FUNCIONAMENT DEL MERCAT
    Dia de celebració: tots els dijous de l´any i quan cau en un dia festiu es celebra el dimecres anterior.
    Horari: de 8.30 a 13 hores
    Lloc: a l´entorn del mercat municipal i a la via de la plata, des de la rotonda de l´av. de Burgos al carrer de Bètica.
    Accessos:

    UNITAT DE GESTIÓ

    Regidoria de Promoció Econòmica i Comerç

    ASSOCIACIÓ DE MARXANTS DE BADIA DEL VALLÈS

    L´Associació de Marxants de Badia del Vallès es va crear l´any 2014 formalitzant els seus estatuts, amb els objectius principals de donar suport als paradistes del mercat ambulant de Badia del Vallès i de facilitar un canal de comunicació amb l´ajuntament. Pendent de complimentar aquest apartat.

    Persones de contacte:

    President: Sr. Roberto Castillo Utrilla - telèfon 635 050 100
    Secretari: Sr. Carlos Fornieles Dominguez - telèfon 627 570 686
    Tresorer: Sr. Antonio Quirante Garcia - telèfon 618 155 151

  • Documentació annexa

    Reglament Regulador de la Venda No Sedentària a Badia del Vallès

    Aquest reglament va ser aprovat pel Ple de la Corporació en sessió ordinària del 26/06/2013.


    Campanya: Jo compro al mercat ambulant, compro a Badia!

    Campanya mercat ambulant

    Els mercat de venda ambulant tenen unes característiques i hàbits de compra molt diferents al comerç fixe, però també és un sector que s´està renovant i que necessita adaptar-se als nous consumidors i a les noves tendències. Per això l´ajuntament de Badia del Vallès va incorporar aquest mercat dins el projecte “Posar en valor el comerç local” amb l´objectiu de millorar la imatge i el seu funcionament”.

    Amb aquesta campanya i amb la col·laboració de l´associació de marxants de Badia el mercat de venda ambulant, que l´any 2010 tenia 111 parades ha reduït el nombre de parades a 82 oferint una nova imatge més ordenada i agradable per passejar i comprar alhora que ha ampliat l´oferta de productes com són les plantes i flors o la bijuteria de qualitat.

    Plànol

    Distribució del mercat municipal ambulant

    Distribució del mercat ambulant

    Fitxer: Mercat_Ambulant_Distribucio_Juliol_2017.pdf

    Format: Acrobat-PDF
    Pàgines: 1
    Mida: 251,27 kB

  • Tràmits relacionats

    Renovació de la parada del mercat

    Si teniu una parada al mercat ambulant heu de saber que cal actualitzar-la anualment. Aquesta actuació que dóna compliment al Reglament Regulador de la Venda no Sedentària de Badia del Vallès, es fa cada any durant el mes de maig i per tal de procedir a l´actualització cal presentar la documentació següent:

    • Certificat d´estar al corrent amb la Seguretat Social.
    • Certificat d´estar al corrent de pagament amb l´Administració Tributària, amb la indicació de l´epígraf de l´IAE corresponent.
    • Document que acrediti estar al corrent de les taxes amb l´Ajuntament de Badia del Vallès.
    • Pòlissa d´assegurança de Responsabilitat Civil amb el comprovant del rebut de pagament.

    Per actualitzar la parada serà imprescindible estar al corrent de pagament de la taxa del mercat de venda no sedentària, del contrari es procedirà a la revocació de l´autorització administrativa.

    El termini per presentar la documentació per a la renovació de les autoritzacions administratives per a aquest 2018, serà del 4 al 28 de juny, ambdós inclosos.

    Per a aquells que vulguin incloure un suplent a la targeta de l´autorització administrativa de la parada han d´aportar la documentació següent:

    • DNI
    • Fotografia
    • Documentació relativa a l´alta d´autònoms
    Sol·licitud renovació anual

    Sol·licitud renovació anual

    Fitxer: Sollicitud_Renovacio_anual.pdf

    Format: Acrobat-PDF
    Pàgines: 1
    Mida: 117,31 kB

    Transmissió d´autoritzacions administratives

    Segons el Reglament Regulador de la Venda no Sedentària de Badia del Vallès els titulars d´una autorització administrativa per a la venda ambulkant a Badia del Vallès podran sol·licitar la transmissió d´aquesta, a altre titular, sempre i quan es compleixin els requisits exigits a l´article 13 de l´esmentat reglament.

    Les autoritzacions només es poden transmetre en els supòsits següents:

    a) Per cessament voluntari del titular de l´activitat.
    b) Per situacions sobrevingudes, com en casos d´incapacitat laboral, malaltia, o situacions anàlogues degudament acreditades.
    c) Per mort del titular. En aquest supòsit, l´autorització pot ser tramesa d´acord amb les disposicions testamentàries i successòries.

    Règim de transmissions de les autoritzacions

    Les autoritzacions només són transmissibles si es mantenen les condicions de l´autorització que es transmet, pel termini que resti de l´autorització o la pròrroga, en les mateixes condicions autoritzades per l´Ajuntament i amb la comunicació prèvia del cedent a l´ajuntament, sempre i quan el cedent i cessionari compleixin les condicions i requisits exigits.

    Documentació que cal aportar per a l´inici de la transmissió de l´autorització

    Titular actual:

    • Sol·licitud oficial degudament complimentada.
    • Fotocopia del DNI.
    • Documentació justificativa de les causes que permeten una transmissió.
    • Per cessament voluntari del titular (baixa de la Seguretat Social i IAE)
    • Per situacions sobrevingudes, per incapacitat laboral, malaltia o anàlogues, documents acreditatius.
    • Mort del titular, certificat de defunció.

    Cessionari:

    • Declaració responsable degudament complimentada on declara el compliment dels requisits legals per exercir la venda ambulant i autorització a l´Ajuntament de Badia del Vallès per consultar les dades del titular a la Tresoreria de la Seguretat Social i a l´Agència Tributària.
    • Fotocòpia del DNI.
    • Alta a la Seguretat Social (autònoms) i certificat emès per la Tresoreria de la Seguretat Social de trobar-se al corrent de les obligacions tributàries.
    • Alta a hisenda (IAE) i certificat de l´Agència Tributària de trobar-se al corrent de les obligacions tributàries.
    • Rebut de pagament de l´assegurança de Responsabilitat Civil (>300.000).
    • Número de compte corrent per a la domiciliació bancària del pagament.
    Sol·licitud transmissió autorització

    Sol·licitud transmissió autorització

    Fitxer: Sol_licitud_Transmissio_Autoritzacio.pdf

    Format: Acrobat-PDF
    Pàgines: 1
    Mida: 114,72 kB

    Declaració responsable cessionari

    Declaració responsable cessionari

    Fitxer: Declaracio_responsable_cessionari.pdf

    Format: Acrobat-PDF
    Pàgines: 1
    Mida: 101,57 kB

  • Enllaços per a més informació

    Agència Catalana de Consum
    consum.gencat.cat

    Full oficial de reclamació

    Full oficial de reclamació

    Fitxer: Full_de_reclamacio.pdf

    Format: Acrobat-PDF
    Pàgines: 4
    Mida: 242,07 kB

    Oficina d´Atenció al Ciutadà
    Av. de Burgos, s/n
    Telèfon 93 718 22 16
    Correu electrònic badia@badiadelvalles.net

    Oficina Municipal d´Informació al Consumidor de Badia del Vallès
    Av. de Burgos, s/n
    Telèfon 93 718 22 16
    Correu electrònic omic@badiadelvalles.net

    Organisme de Gestió Tributària
    Av. de Burgos, s/n
    Telèfon 93 472 91 77
    www.orgt.badia.cat
    Correu electrònic orgt.badia@diba.cat

^