PROCEDIMENT DE SELECCIÓ DE LES PERSONES CANDIDATES PER PARTICIPAR EN ELS PROJECTES DEL PROGRAMA TREBALL I FORMACIÓ 2021 A L'AJUNTAMENT DE BADIA DEL VALLÈS 1. Objecte L'objecte d'aquest document és la regulació de la selecció, per part de l'Ajuntament de Badia del Vallès, de les persones candidates que han estat seleccionades prèviament pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya, segons les ofertes d'ocupació presentades davant l'Oficina de Treball, per portar a terme els projectes del programa Treball i Formació (TRFO EELL CS), d'acord amb el que disposa la base 7 de l'Ordre EMT/176/2021, de 9 de setembre, per la qual s'aproven les bases reguladores per a la concessió de subvencions destinades al Programa Treball i Formació (SOC-Treball i Formació), i per la resolució EMT/2859/2021, de 17 de setembre, per la qual s'obre la convocatòria per a l'any 2021, en relació amb les actuacions del Programa Treball i Formació, de les línies MG45 i DONA (SOC-TRFO EELL CS) (ref. BDNS 584707). Les persones contractades hauran de realitzar obligatòriament una acció de formació transversal amb una durada de 60 hores, així com també una acció d'acompanyament de 134 hores que consisteix en donar suport, dirigir i guiar a les persones contractades durant l'execució del programa facilitant una millor adaptació al lloc de treball i reforç competencial. 2. Identificació dels llocs de treball Línia DONA: 2 Auxiliar de Serveis Línia MG45: 1 Auxiliar de Serveis Retribució: 1.239 euros bruts mensuals (12 pagues) Durada del contracte: 12 mesos Dedicació: jornada complerta (37,5 hores setmanals) Període de prova: 2 mesos 3. Aspirants D'acord amb la base 7 de l'Ordre EMT/176/2021, de 9 de setembre, per la qual s'aproven les bases reguladores per a la concessió de subvencions destinades al Programa Treball i Formació i per la resolució EMT/2859/2021, de 17 de setembre, per la qual s'obre la convocatòria per a l'any 2021, en relació amb les actuacions del Programa Treball i Formació, de les línies MG45 i DONA, l'Oficina de Treball és l'encarregada de gestionar l'oferta d'ocupació i preseleccionar les persones candidates que han de complir els requisits que estableix l'article 5 de la resolució. Les persones candidates per a participar en el programa, segons el que estableix l'article 5 de la resolució EMT/2859/2021, són: Línia MG45: Poden participar les persones de 45 anys o més que estiguin en situació d'atur inscrites com a demandants d'ocupació no ocupades (DONO). Ajuntament de Badia del Vallès Avinguda Burgos s/n, Badia del Vallès. 08214 (Barcelona). Tel. 937182216. Fax: 937182216 Línia DONA: Podran participar les dones en situació d'atur i que es trobin en una de les situacions següents: a) Les dones en situació d'atur inscrites com a demandants d'ocupació no ocupades (DONO), víctimes de violència masclista. Tindran caràcter preferent, les dones siguin monoparentals. Aquest requisit es pot acreditar mitjançant la presentació del carnet de família monoparental. b) Les dones en risc de caure en situació d'atur de llarga durada no perceptores de prestació per desocupació o subsidi ni d'ajuts. S'entén per dones en risc de caure en situació d'atur de llarga durada, les dones inscrites al Serveis Públic d'Ocupació de Catalunya com a demandants d'ocupació no ocupades (DONO), com a mínim 6 mesos durant els 24 mesos anteriors a la data de la presentació de la corresponent oferta d'ocupació. En aquest apartat, es prioritzen les dones monoparentals i les dones que no tinguin la cotització suficient perquè se'ls reconegui la pensió de jubilació quan arribin a l'edat ordinària de jubilació. La situació de mare monoparental es pot acreditar mitjançant la presentació del carnet de família monoparental. La manca de cotització per al reconeixement de la pensió de jubilació a l'edat ordinària de jubilació ha de ser acreditat per la persona interessada davant l'entitat sol·licitant de la subvenció mitjançant un certificat emès per la Tresoreria General de la Seguretat Social (TGSS). El Servei d'Ocupació de la Generalitat de Catalunya comunicarà a l'Ajuntament de Badia del Vallès els currículums de les persones candidates preseleccionades i l'Ajuntament de Badia del Vallès farà la selecció definitiva d'entre les persones candidates derivades. 4. Tribunal de selecció El Tribunal estarà format per personal tècnic de l'Ajuntament de Badia del Vallès. 5. Sistema de selecció El sistema de selecció es realitzarà mitjançant una entrevista de treball en la que es valoraran els diferents aspectes laborals i formatius de les persones candidates. Es valorarà l'experiència professional de les persones candidates en les tasques relacionades amb els llocs de treball oferts així com la seva formació reglada i no reglada. S'acreditarà mitjançant l'aportació del currículum, de la vida laboral actualitzada i dels documents que provin les formacions. La puntuació màxima del procés de selecció serà de 12 punts i es farà segons el barem determinat prèviament pel Tribunal de selecció i que consistirà en: Ajuntament de Badia del Vallès Avinguda Burgos s/n, Badia del Vallès. 08214 (Barcelona). Tel. 937182216. Fax: 937182216 Experiència laboral: 0,25 punts mes treballat en tasques relacionades amb els llocs de treball fins a un màxim de 4 punts. Formació: 0,25 punts per cursos de 10 hores com a mínims relacionats amb els llocs de treball fins a un màxim de 2 punts: Entrevista personal: fins a un màxim de 6 punts Es valorarà les següents competències: Orientació servei a la ciutadania. Assertivitat / Autocontrol Resolució de conflictes Orientació a resultats / Efectivitat Iniciativa / Autonomia Situació personal, familiar i socioeconòmica (temps a l'atur, càrregues familiars, risc d'exclusió...) Cadascuna de les competències es valorarà amb el següent barem: Molt adequat: 1 punt Adequat: 0,50 punts Gens adequat: 0 punts L'Ajuntament de Badia del Vallès es posarà en contacte amb les persones candidates derivades per l'Oficina de Treball i les citarà per a la realització de l'entrevista i l'aportació de la documentació acreditativa. 6. Qualificació Les qualificacions obtingudes per les persones aspirants es faran publiques dos dies després des de l'última entrevista realitzada dins del procés i seran exposades al tauler d'edictes de la seu electrònica de la Corporació. L'Ajuntament de Badia del Vallès informarà a l'Oficina de Treball del resultat obtingut per cada persona candidata derivada i, en el seu cas, el motiu de la no selecció. 7. Contractació Les persones aspirants proposades pel Tribunal de selecció seran contractades amb un contracte temporal d'obra o servei determinat amb una durada de 12 mesos. En relació a la possible substitució d'alguna de les persones destinatàries, segons la base setena, si es substitueix la persona destinatària, l'entitat beneficiària ha de seleccionar la persona substituta d'entre les persones seleccionades amb resultat de suplents en l'oferta de la persona que ha causat baixa. Si les persones suplents en el moment d'incorporar-se en el programa ja no compleixen els requisits de la convocatòria, s'ha de realitzar una nova oferta i seguir el mateix procediment de selecció que es va portar a terme per la persona que ha causat baixa. 8. Publicitat Aquest document es publicarà a la web municipal de l'Ajuntament de Badia del Vallès. Ajuntament de Badia del Vallès Avinguda Burgos s/n, Badia del Vallès. 08214 (Barcelona). Tel. 937182216. Fax: 937182216