Sol·licitud de transferència bancària per a pagaments de l'Agència de l'Habitatge de Catalunya (àrea SEPA) Creditor o creditora NIF Nom o denominació social Adreça Codi postal Població Telèfon Correu electrònic Alta de dades bancàries (*) Denominació de l'entitat bancària o d'estalvi Codi IBAN Codi SWIFT / BIC Adreça Codi postal Població País Diligència de conformitat de l'entitat de crèdit (signat i segellat) Baixa de dades bancàries (*) Sol·licito que es donin de baixa les dades bancàries següents: Codi IBAN CCC Signatura del creditor o creditora Localitat i data , * És imprescindible el codi IBAN i el codi SWIFT/BIC. Cal començar a omplir les dades per l'esquerra. El creditor o creditora ha de signar sempre aquesta sol·licitud (tant si demana només una alta o una baixa, com si demana una alta i una baixa). Si el titular del compte és una persona física, n'hi ha prou que aporti una fotocòpia de la llibreta d'estalvi, xec, o extracte tramès pel Banc o qualsevol altre document on consti el nom del titular i el número de compte IBAN. Pàgina 1 de 2 RE-704v3 Informació bàsica sobre protecció de dades Activitat del tractament: Gestió econòmica i contractació. Responsable del tractament: Agència de l'Habitatge de Catalunya C/ Diputació 92, 08008 Barcelona Tel. 93 228 71 00 protdades.ahc@gencat.cat http://agenciahabitatge.gencat.cat/ Delegat de protecció de dades: dpo.ahc@gencat.cat C/ Diputació 92, 08008 Barcelona Tel. 93 228 71 00 Finalitat del tractament La finalitat és la gestió econòmica i financera de l'Agència; la gestió i tramitació dels expedients de contractació, de concessió d'ajuts, de despesa i d'ingressos. Base jurídica El tractament és necessari per al compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics conferits al responsable del tractament, i per a l'execució d'un contracte o mesures precontractuals. Destinataris Es preveu la comunicació de dades a: -Administració tributària. -Intervenció General de la Generalitat. -Sindicatura de Comptes. -Entitats bancàries. -Direcció General de Contractació Pública -Registre públic de contractes. -Registre electrònic d'empreses licitadores -Direcció General de Patrimoni. -Persones que accedeixen a la informació per aplicació del principi de publicitat activa previst a la llei de transparència. Drets de les persones: Podeu accedir a les vostres dades, sol·licitar-ne la rectificació o supressió, oposar-vos al tractament i sol·licitar-ne la limitació o, si s'escau, la portabilitat, presencialment, enviant la vostra sol·licitud a l'adreça de l'Agència de l'Habitatge de Catalunya o mitjançant la petició genèrica disponible a tràmits gencat (heu d'indicar clarament quin dret exerciu). Al web de l'Agència teniu disponible el següent formulari d'exercici dels drets, que també podeu adjuntar a la petició genèrica. Termini de conservació de les dades Documentació comptable: 6 anys Documentació fiscal i tributària: 4 anys Documentació relacionada amb subvencions: 10 anys Expedients de contractació d'obres: Conservació permanent del contracte, el plec de clàusules, les prescripcions tècniques, la liquidació definitiva, el pressupost addicional, si n'hi ha, del projecte d'obra si aquest també és objecte del contracte, i destrucció total de la resta de documentació. Quinze anys per a tota la documentació aportada pel licitador que resulti adjudicatari; i també per a la documentació aportada per la resta de licitadors, llevat de l'acreditativa de llur aptitud per contractar i de la resta de requisits previs, que se'ls ha de retornar un cop adjudicat el contracte i que pot ser destruïda quan hagi transcorregut un any des de l'adjudicació i no hagi estat recollida. TAD 235. Expedients de contractació de subministraments: Conservació permanent del contracte; el plec de clàusules i les prescripcions tècniques i destrucció total de la resta de documentació. Termini: deu anys per a tota la documentació aportada pel licitador que resulti adjudicatari; i també per a la documentació aportada per la resta de licitadors, llevat de l'acreditativa de llur aptitud per contractar i de la resta de requisits previs, que se'ls ha de retornar un cop adjudicat el contracte i que pot ser destruïda quan hagi transcorregut un any des de l'adjudicació i no hagi estat recollida. TAD 236. Expedients de contractació de gestió de serveis públics: Conservació permanent. TAD 238. Expedients de contractes administratius especials: Conservació permanent. TAD 239. Expedients de contractació de serveis: Conservació permanent del contracte i de l'estudi o projecte que en resulti, si n'hi ha; el plec de clàusules i les prescripcions tècniques i destrucció total de la resta de documentació. Deu anys per a tota la documentació aportada pel licitador que resulti adjudicatari; i també per a la documentació aportada per la resta de licitadors, llevat de l'acreditativa de llur aptitud per contractar i de la resta de requisits previs, que se'ls ha de retornar un cop adjudicat el contracte i que pot ser destruïda quan hagi transcorregut un any des de l'adjudicació i no hagi estat recollida. TAD 240. Reclamació: Si considereu que els vostres drets no s'han atès adequadament, teniu dret a presentar una reclamació prèvia davant el delegat de protecció de dades (dpo.ahc@gencat.cat). Aquesta reclamació s'ha de resoldre en el termini màxim de 2 mesos a comptar de la seva recepció. D'altra banda, també podeu presentar una reclamació davant l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades. Pàgina 2 de 2 RE-704v3