Oficina Gestora: Ajuntament de Badia del Vallès REQUERIMENT DE DOCUMENTACIÓ En relació amb el procediment regulat per la RESOLUCIÓ TER/1138/2024, de 4 d'abril, per la qual s'obre la convocatòria per a la concessió, en règim de concurrència pública competitiva, de les subvencions per al pagament del lloguer o preu de cessió d'habitatge o habitació per a l'any 2024 per a persones que tinguin de 36 a 64 anys (ref. BDNS 752814), les persones que es relacionen a continuació han d'aportar la documentació que en cada cas s'hi indica per tal que l'òrgan encarregat de la gestió de l'expedient pugui prosseguir el tràmit . Expedient Data DNI/NIE Perceptor Documentació a aportar Registre B M - 50670 2024 08/05/24 ***5690** JDC * Acreditació dels ingressos de tots el membres que formen la unitat de convivència amb la documentació que escaigui de la següent : - Declaració d'IRPF (Agència Tributària) - Certificat d'Imputacions de l'IRPF (Agència Tributària) - Certificat de retencions i ingressos a compte de l'IRPF (empresa) - Certificat prestació emès per l'OTG en cas d'atur - Certificat de l'organisme pagador en el cas de pensions contributives o no contributives). * Certificat acreditatiu del sol·licitant de complir les obligacions tributàries amb l'Estat, la Generalitat de Catalunya i la Seguretat Social (AEAT/ATC/TGSS). D'acord amb la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, es fa saber a les persones que figuren al llistat que disposen d'un termini de 10 dies, comptats a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta notificació al tauler d'anuncis d'aquesta entitat gestora per presentar tota la documentació indicada i/o esmenar les deficiències que s'han detectat. En cas de no fer-ho, s'entendrà que desisteixen de la seva petició, d'acord amb l'article 68.1 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Badia del Vallès, 07/08/2024 El/la persona responsable de l'Oficina/Borsa