JUNTA DE GOVERN LOCAL 28/2011 ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA CELEBRADA PER LA JUNTA DE GOVERN LOCAL DE L'AJUNTAMENT DE BADIA DEL VALLÈS EL DIA 7 DE NOVEMBRE DE 2011 Badia del Vallès, 7 de novembre de 2011 La Junta de Govern Local, quan son les onze hores i trenta-cinc minuts, es reuneix, a la sala de sessions de l'edifici de l'Ajuntament, en sessió ordinària presidida per l'alcaldessa senyora Eva Menor Cantador. Hi concorren els regidors següents: Juan Antonio Lancho Aceituno Raquel Gracia Peral Montserrat Jiménez Molina Antonio Sabariego Guerrero Assistits per la secretaria, senyora Carme Coll Gaudens, que certifica. 1. ACTA SESSIÓ ANTERIOR Es llegeix i s'aprova l'esborrany de l'acta de la sessió que va tenir lloc el dia 24 d'octubre de 2011. 2. DOCUMENTS COMPTABLES Vistos els documents comptables tramesos pels diferents serveis gestors de les despeses. Atès el que estableixen els articles 184 i 185 del RD leg. 2/2004 de 5 de març, mitjançant el qual s'aprova text refós de la llei reguladora de les hisendes locals; l'art. 21.1 de la LRBRL; els arts. 53 i 56 del Dleg. 2/2003 de 28 d'abril pel qual s'aprova el TRLMRLC; els articles 52 i següents del RD 500/1990 de 20 d'abril, que desenvolupa el capítol I del Títol 6è de la Llei 39/1988, de 28 de desembre que regula les hisendes locals, l'art. 19 i següents de les BEP. Vista la resolució de l'alcaldia número 507/2011, de 22 de juny de 2011, referent a l'establiment del règim de delegacions de competències a favor de la Junta de Govern Local i dels diferents Tinents d'alcaldessa i Regidors. S'acorda: Primer. Aprovar l'autorització i el compromís de despeses (fase D i AD) per un import de 24.079,32 , de la relació núm. 29/2011 Segon. Aprovar l'autorització, el compromís i l'obligació de depeses (fase O i ADO), per un import de 173.220,48 , de la relació núm. 46/2011. 3. LLICÈNCIA D'ACTIVITAT AIN 02011 Atesa Resolució de l'alcaldia de data 22 de juny de 2011, la qual aprovà la delegació a la Junta de Govern Local de l'atorgament de llicències i l'aprovació de les liquidacions corresponents, tret que les lleis sectorials ho atribueixin expressament al Ple o s'hagi delegat a un altre òrgan. 1 Vista instància i documentació adjunta presentades per Anaba Peix S.L., referent a la sol·licitud de llicència d'obertura, per dur a terme l'activitat de Bar-cafeteria , al local comercial del carrer Bética, núm. 4. de Badia del Vallès. Vist l'informe emès per l'enginyer municipal referent a l'atorgament de la llicència sol·licitada. S'acorda: Primer: Atorgar llicència d'obertura d'establiment i d'exercici d'activitat a ANABA PEIX S.L. , amb NIF b62841341, per dur a terme l'activitat de " Bar-Cafeteria", en el local comercial situat al Carrer Bética , núm. 4 de Badia del Vallès. Segon: Aprovar la liquidació de la taxa per la obertura d'establiments, per un import de 700,00 , segons disposa l'annex de tarifes de l'ordenança Fiscal número 15, reguladora de la mateixa. Tercer: Notificar el present acord a l'interessat. Acabats els punts de l'ordre del dia i, prèvia declaració d'urgència, s'adopten els següents acords: 4. TRASPÀS PARADES 47-48-49 MERCAT MUNICIPAL Vista la instància presentada per la Sra. Aurora Rosa Romero amb DNI núm. 39130283 S com concessionària de les parades del mercat núm. 47-48-49, amb data 17 d'octubre de 2011 i registre d'entrada 7735, en la qual demana autorització per traspassar les parades abans mencionades favor del senyor Nelson Patricio Traslaviña Díaz, amb NIE X1739747G, pel preu de 30.000'00 i per dur a terme la mateixa activitat de "Carnisseria Cavallar". Vist l'informa favorable per part del responsable del Mercat Municipal. S'acorda: Primer: Aprovar el traspàs de les parades núm.47-48-49 a favor del senyor Nelson Patricio Traslaviña Díaz, amb NIE X1739747G, per la quantitat de 30.000'00 i per dur a terme la mateixa activitat de "Carnisseria Cavallar". Segon: Haurà d'ingressar a la Tresoreria d'aquest Ajuntament la quantitat de 6.000'00 en concepte de drets de traspàs segons l'ordenança fiscal núm. 9, article 6è. Tercer: La present autorització resta condicionada a la liquidació dels deutes que pugui tenir contrets amb l'Ajuntament i a l'ingrés de les quantitats esmentades, cosa que d'incomplir-se, deixaria sense efecte el present acord. Així mateix estaran obligats a l'obtenció de la llicència d'obertura i activitat dins del termini màxim de dos mesos per activitats innòcues. Si per circumstàncies imputables als concessionaris, aquests no obtinguessin la llicència meritada, l'Ajuntament podrà resoldre el contracte sense que procedeixi reclamació o indemnització de cap mena. Quart: Notificar als interessats, a l'àrea d'Economia, a l'àrea d'Acció Territorial respecte a la llicència d'activitat i a l'ORGT. 5. TRASPÀS PARADES 157-158 MERCAT MUNICIPAL 2 Vist l'acord de Junta de Govern de data 10 d'octubre de 2011 per el qual es va acceptar la renuncia de la concessió de les parades núm. 157-158 per part de la Sra. M. Carmen Serrano Aroca per no trobar cap persona que estigués interessada en el seva parada. Vista la instància presentada per la mateixa M. Carmen Serrano Aroca en data 2 de novembre de 2011 sol·licitant el abocament d'aquest acord i l'autorització per traspassar les parades 157-158 del mercat a favor dels senyors Antònia González Morillo i Miguel Paredes Sarrión amb DNI 33878228 X i 33874549 B respectivament, per dur a terme l'activitat de "Queviures" i per un import total de 6.000'00. Vist que la política comercial d'aquest Ajuntament en quant al mercat municipal que consisteix en mantenir el cent per cent de les paredes obertes i amb tota l'oferta i varietat de productes possibles. Atès al informe positiu per part del Responsable del mercat. S'acorda: Primer.- Deixar sense efectes l'acord de Junta de Govern de data 10 d'octubre de 2011 i totes les demés accions que aquest acord hagi desplegat per recuperar la concessió administrativa de les parades núm. 157-158 a favor de M. Carmen Serrano Aroca i amb data 1 d'octubre de 2011. Segon.- Autoritzar a la Sra. M. Carmen Serrano Aroca , el traspàs de les parades núm. 157-158 a favor dels senyors Antonia González Morillo i Miguel Paredes Sarrión amb DNI 33878228 X i 33874549 B respectivament, per dur a terme l'activitat de "Queviures" i per un import total de 6.000'00. Tercer:- Haurà d'ingressar a la Tresoreria d'aquest Ajuntament la quantitat de 1.200'00 en concepte de drets de traspàs, segons l'ordenança fiscal núm. 9, article 6è. Quart.- El present acord resta condicionat a la liquidació dels deutes que pugui tenir contrets amb l'Ajuntament a data d'avui, cosa que d'incomplir-se, deixaria sense efecte el present acord. Cinquè.-Notificar als interessats, a l'àrea d'Economia, Governació i Serveis Generals, a l'àrea d'Urbanisme respecte a la llicència d'activitat , al responsable del mercat municipal i a l'ORGT. Finalitzada la discussió de tots els assumptes de l'ordre del dia, l'alcaldessa declara la sessió acabada quan son les onze hores i cinquanta-cinc minuts. Vist i plau L'alcaldessa, 3