JUNTA DE GOVERN LOCAL 18/2011 ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA CELEBRADA PER LA JUNTA DE GOVERN LOCAL DE L'AJUNTAMENT DE BADIA DEL VALLÈS EL DIA 11 DE JULIOL DE 2011 Badia del Vallès, 11 de juliol de 2011 La Junta de Govern Local, quan son les onze hores i trenta minuts, es reuneix, a la sala de sessions de l'edifici de l'Ajuntament, en sessió ordinària presidida per l'alcaldessa senyora Eva Menor Cantador. Hi concorren els regidors següents: Juan A. Lancho Aceituno Raquel Gracia Peral Montserrat Jiménez Molina Antonio Sabariego Guerrero Assistits per la secretaria, senyora Carme Coll Gaudens, que certifica. 1. DOCUMENTS COMPTABLES Vistos els documents comptables tramesos pels diferents serveis gestors de les despeses. Atès el que estableixen els articles 184 i 185 del RD leg. 2/2004 de 5 de març, mitjançant el qual s'aprova text refós de la llei reguladora de les hisendes locals; l'art. 21.1 de la LRBRL; els arts. 53 i 56 del Dleg. 2/2003 de 28 d'abril pel qual s'aprova el TRLMRLC; els articles 52 i següents del RD 500/1990 de 20 d'abril, que desenvolupa el capítol I del Títol 6è de la Llei 39/1988, de 28 de desembre que regula les hisendes locals, l'art. 19 i següents de les BEP. Vista la resolució de l'alcaldia número 507/2011, de 22 de juny de 2011, referent a l'establiment del règim de delegacions de competències a favor de la Junta de Govern Local i dels diferents Tinents d'alcaldessa i Regidors. S'acorda: Primer. Aprovar l'autorització i el compromís de despeses (fase D i AD) per un import de 10.311,27 , de la relació núm. 19/2011. Segon. Aprovar l'autorització, el compromís i l'obligació de depeses (fase O i ADO), per un import de 163.655,10 , de la relació núm. 30/2011. 2. APROVACIÓ COMPTE GESTIÓ RECAPTATÒRIA MES FEBRER 2011 Vist el Compte de la Gestió Recaptatòria realitzada per l'Organisme de Gestió Tributària durant el mes de febrer 2011 i corresponent a les liquidacions d'ingrés per rebut i liquidacions d'ingrés directe, així com a certificacions de descobert de tributs i preus públics liquidats per l'Ajuntament Badia del Vallès. Havent-se verificat que els ingressos que es reflecteixen en el Compte coincideixen amb els fons transferits a l'Ajuntament Badia del Vallès. Comprovat que l'aplicació de càrrecs, devolucions d'ingressos indeguts i compensacions a favor de l'ORGT s'ha practicat correctament. 1 Vista l'aplicació comptable dels ingressos, com estableix l'article 209.2 del text refós de la Llei reguladora dels hisendes locals aprovat per RDL 2/2004, 5 de març. Vist l'informe de l' Interventor. S'acorda: Primer: Aprovar la relació comptable d'ingressos núm. 2011/2 segons annex del mes de febrer del 2011 Segon: Aprovar els documents comptables annex, segons conveni amb SOREA de data de 6 de maig de 1996. 3. APROVACIÓ COMPTE GESTIÓ RECAPTATÒRIA MES DE MARÇ 2011 Vist el Compte de la Gestió Recaptatòria realitzada per l'Organisme de Gestió Tributària durant el mes de març 2011 i corresponent a les liquidacions d'ingrés per rebut i liquidacions d'ingrés directe, així com a certificacions de descobert de tributs i preus públics liquidats per l'Ajuntament Badia del Vallès. Havent-se verificat que els ingressos que es reflecteixen en el Compte coincideixen amb els fons transferits a l'Ajuntament Badia del Vallès. Comprovat que l'aplicació de càrrecs, devolucions d'ingressos indeguts i compensacions a favor de l'ORGT s'ha practicat correctament. Vista l'aplicació comptable dels ingressos, com estableix l'article 209.2 del text refós de la Llei reguladora dels hisendes locals aprovat per RDL 2/2004, 5 de març. Vist l'informe de l' Interventor. S'acorda: Primer: Aprovar la relació comptable d'ingressos núm. 2011/3 segons annex del mes de març del 2011. Segon: Aprovar els documents comptables annex, segons conveni amb SOREA de data de 6 de maig de 1996. 4. APROVACIÓ COMPTE GESTIÓ RECAPTATÒRIA MES DE ABRIL 2011 Vist el Compte de la Gestió Recaptatòria realitzada per l'Organisme de Gestió Tributària durant el mes d' abril 2011 i corresponent a les liquidacions d'ingrés per rebut i liquidacions d'ingrés directe, així com a certificacions de descobert de tributs i preus públics liquidats per l'Ajuntament Badia del Vallès. Havent-se verificat que els ingressos que es reflecteixen en el Compte coincideixen amb els fons transferits a l'Ajuntament Badia del Vallès. Comprovat que l'aplicació de càrrecs, devolucions d'ingressos indeguts i compensacions a favor de l'ORGT s'ha practicat correctament. Vista l'aplicació comptable dels ingressos, com estableix l'article 209.2 del text refós de la Llei reguladora dels hisendes locals aprovat per RDL 2/2004, 5 de març. 2 Vist l'informe de l' Interventor. S'acorda: Primer: Aprovar la relació comptable d'ingressos núm. 2011/4 segons annex del mes d'abril del 2011. Segon: Aprovar els documents comptables annexos, segons conveni amb SOREA de data de 6 de maig de 1996. 5. APROVACIÓ COMPTE GESTIÓ RECAPTATÒRIA MES DE MAIG 2011 Vist el Compte de la Gestió Recaptatòria realitzada per l'Organisme de Gestió Tributària durant el mes de maig 2011 i corresponent a les liquidacions d'ingrés per rebut i liquidacions d'ingrés directe, així com a certificacions de descobert de tributs i preus públics liquidats per l'Ajuntament Badia del Vallès. Havent-se verificat que els ingressos que es reflecteixen en el Compte coincideixen amb els fons transferits a l'Ajuntament Badia del Vallès. Comprovat que l'aplicació de càrrecs, devolucions d'ingressos indeguts i compensacions a favor de l'ORGT s'ha practicat correctament. Vista l'aplicació comptable dels ingressos, com estableix l'article 209.2 del text refós de la Llei reguladora dels hisendes locals aprovat per RDL 2/2004, 5 de març. Vist l'informe de l' Interventor. S'acorda: Primer: Aprovar la relació comptable d'ingressos núm. 2011/5 segons annex del mes de maig del 2.011. Segon: Aprovar els documents comptables annexos segons conveni amb SOREA de data de 6 de maig de 1996. 6. APROVACIÓ COMPTE GESTIÓ RECAPTATÒRIA MES JUNY 2011 Vist el Compte de la Gestió Recaptatòria realitzada per l'Organisme de Gestió Tributària durant el mes de juny 2011 i corresponent a les liquidacions d'ingrés per rebut i liquidacions d'ingrés directe, així com a certificacions de descobert de tributs i preus públics liquidats per l'Ajuntament Badia del Vallès. Havent-se verificat que els ingressos que es reflecteixen en el Compte coincideixen amb els fons transferits a l'Ajuntament Badia del Vallès. Comprovat que l'aplicació de càrrecs, devolucions d'ingressos indeguts i compensacions a favor de l'ORGT s'ha practicat correctament. Vista l'aplicació comptable dels ingressos, com estableix l'article 209.2 del text refós de la Llei reguladora dels hisendes locals aprovat per RDL 2/2004, 5 de març. Vist l'informe de l' Interventor. S'acorda: 3 Primer: Aprovar la relació comptable d'ingressos núm. 2011/6 segons annex del mes de juny del 2011. Segon: Aprovar els documents comptables annex, segons conveni amb SOREA de data de 6 de maig de 1996. 7. APROVACIÓ COMPTE GESTIÓ RECAPTATÒRIA MULTES MES JUNY 2011 Vist el Compte de la Gestió Recaptatòria de Multes de Circulació per sancions imposades per l'Ajuntament de Badia del Vallès, realitzada per l'Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona durant els mes de juny de 2011. Havent-se verificat que els ingressos que es reflecteixen en el Compte coincideixen amb els fons transferits a l'Ajuntament Badia del Vallès. Comprovat que l'aplicació de càrrecs, devolucions d'ingressos indeguts i compensacions a favor de l'ORGT s'ha practicat correctament. Vista la liquidació practicada pel concepte d'equilibri financer, que es considera correcta segons els termes del conveni subscrit entre aquest Ajuntament i la Diputació de Barcelona. Vista l'aplicació comptable dels ingressos, com estableix l'article 209.2 del text refós de la Llei reguladora dels hisendes locals aprovat per RDL 2/2004, 5 de març. Vist l'informe de l' Interventor. S'acorda: Primer: Aprovar la relació comptable d'ingressos núm. 11/06 corresponent al mes de juny 2011 segons annex.. 8. APROVACIÓ COMPTE GESTIÓ RECAPTATÒRIA MULTES MES MAIG 2011 Vist el Compte de la Gestió Recaptatòria de Multes de Circulació per sancions imposades per l'Ajuntament de Badia del Vallès, realitzada per l'Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona durant els mes de maig de 2011. Havent-se verificat que els ingressos que es reflecteixen en el Compte coincideixen amb els fons transferits a l'Ajuntament Badia del Vallès. Comprovat que l'aplicació de càrrecs, devolucions d'ingressos indeguts i compensacions a favor de l'ORGT s'ha practicat correctament. Vista la liquidació practicada pel concepte d'equilibri financer, que es considera correcta segons els termes del conveni subscrit entre aquest Ajuntament i la Diputació de Barcelona. Vista l'aplicació comptable dels ingressos, com estableix l'article 209.2 del text refós de la Llei reguladora dels hisendes locals aprovat per RDL 2/2004, 5 de març. Vist l'informe de l' Interventor. S'acorda: 4 Primer: Aprovar la relació comptable d'ingressos núm. 11/05 corresponent al mes de maig 2011 segons annex.. 9. APROVACIÓ COMPTE GESTIÓ RECAPTATÒRIA MULTES MES ABRIL 2011 Vist el Compte de la Gestió Recaptatòria de Multes de Circulació per sancions imposades per l'Ajuntament de Badia del Vallès, realitzada per l'Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona durant els mes d'abril de 2011. Havent-se verificat que els ingressos que es reflecteixen en el Compte coincideixen amb els fons transferits a l'Ajuntament Badia del Vallès. Comprovat que l'aplicació de càrrecs, devolucions d'ingressos indeguts i compensacions a favor de l'ORGT s'ha practicat correctament. Vista la liquidació practicada pel concepte d'equilibri financer, que es considera correcta segons els termes del conveni subscrit entre aquest Ajuntament i la Diputació de Barcelona. Vista l'aplicació comptable dels ingressos, com estableix l'article 209.2 del text refós de la Llei reguladora dels hisendes locals aprovat per RDL 2/2004, 5 de març. Vist l'informe de l' Interventor. S'acorda: Primer: Aprovar la relació comptable d'ingressos núm. 11/04 corresponent al mes d'abril 2011 segons annex. 10. APROVACIÓ COMPTE GESTIÓ RECAPTATÒRIA MULTES MES DE MARÇ 2011 Vist el Compte de la Gestió Recaptatòria de Multes de Circulació per sancions imposades per l'Ajuntament de Badia del Vallès, realitzada per l'Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona durant els mes de març de 2011. Havent-se verificat que els ingressos que es reflecteixen en el Compte coincideixen amb els fons transferits a l'Ajuntament Badia del Vallès. Comprovat que l'aplicació de càrrecs, devolucions d'ingressos indeguts i compensacions a favor de l'ORGT s'ha practicat correctament. Vista la liquidació practicada pel concepte d'equilibri financer, que es considera correcta segons els termes del conveni subscrit entre aquest Ajuntament i la Diputació de Barcelona. Vista l'aplicació comptable dels ingressos, com estableix l'article 209.2 del text refós de la Llei reguladora dels hisendes locals aprovat per RDL 2/2004, 5 de març. Vist l'informe de l' Interventor. S'acorda: Primer: Aprovar la relació comptable d'ingressos núm. 11/03 corresponent al mes de març 2011 segons annex. 5 11. APROVACIÓ COMPTE GESTIÓ RECAPTATÒRIA MULTES MES DE FEBRER 2011 Vist el Compte de la Gestió Recaptatòria de Multes de Circulació per sancions imposades per l'Ajuntament de Badia del Vallès, realitzada per l'Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona durant els mes de febrer de 2011. Havent-se verificat que els ingressos que es reflecteixen en el Compte coincideixen amb els fons transferits a l'Ajuntament Badia del Vallès. Comprovat que l'aplicació de càrrecs, devolucions d'ingressos indeguts i compensacions a favor de l'ORGT s'ha practicat correctament. Vista la liquidació practicada pel concepte d'equilibri financer, que es considera correcta segons els termes del conveni subscrit entre aquest Ajuntament i la Diputació de Barcelona. Vista l'aplicació comptable dels ingressos, com estableix l'article 209.2 del text refós de la Llei reguladora dels hisendes locals aprovat per RDL 2/2004, 5 de març. Vist l'informe de l' Interventor. S'acorda: Primer: Aprovar la relació comptable d'ingressos núm. 11/02 corresponent al mes de febrer 2011 segons annex. Finalitzats els punts de l'ordre del dia i prèvia declaració d'urgència s'adopten els següents acords: 12. CONTRACTACIÓ NEGOCIAT SENSE PUBLICITAT "VIGILÀNCIA PROVADA A L'EDIFICI EL MOLÍ" Vista la necessitat de realitzar la contractació del servei de vigilància privada a l'edifici El Molí, en especial a les dependències del Servei de Benestar Social i atesa la voluntat d'aquest ajuntament de treballar per garantir la protecció dels professionals i usuaris de les dependències de l'edifici El Molí. Atès que la Junta de Govern Local de 13 de maig de 2011 va aprovar l'expedient de contractació mitjançant procediment de negociat sense publicitat del contracte del servei de vigilància privada a l'Edifici el Molí. Atès que la Junta de Govern Local del mateix dia va autoritzar la despesa en quantia de 14.583,3 euros que per aquest ajuntament representa per a l'exercici 2011 la contractació referenciada amb càrrec a la partida 1303 2410 22709 del pressupost vigent. Atesa l'aprovació per part de la Junta de Govern local del mateix dia del plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques que regiran el contracte del servei de vigilància privada per procediment de negociat sense publicitat. Atès l'informe tècnic que s'adjunta a aquest expedient, que seguint els criteris per a l'adjudicació i la seva ponderació establerts en el plec, reflecteix la proposició més avantatjosa en el seu conjunt per part del licitador PROSEGUR COMPAÑIA DE SEGURIDAD, S.A. amb CIF A-28430882. 6 S'acorda: Primer. Adjudicar la contractació per procediment de negociat sense publicitat per dur a terme el Servei de Vigilància Privada a l'Edifici el Molí a PROSEGUR COMPAÑIA DE SEGURIDAD, S.A., amb CIF A-28430882. Segon. Aprovar la disposició de la despesa per import de 14.583,3 euros que per aquest ajuntament representa per l'exercici 2011 la contractació referenciada amb càrrec a la partida 1303 2410 22709 del pressupost municipal vigent. Tercer. Notificar el present acord als licitadors del concurs per l'adjudicació de la contractació per la realització del servei de vigilància privada a l'edifici el Molí. Quart. Donar publicitat del present acord en el taulell d'anuncis de l'Ajuntament i altres mitjans adients. Finalitzada la discussió de tots els assumptes de l'ordre del dia, l'alcaldessa declara la sessió acabada quan son les dotze hores i deu minuts. Vist i plau L'alcaldessa, 7