JUNTA DE GOVERN LOCAL 27/2011 ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA CELEBRADA PER LA JUNTA DE GOVERN LOCAL DE L'AJUNTAMENT DE BADIA DEL VALLÈS EL DIA 24 D'OCTUBRE DE 2011 Badia del Vallès, 24 d'octubre de 2011 La Junta de Govern Local, quan son les onze hores i trenta minuts, es reuneix, a la sala de sessions de l'edifici de l'Ajuntament, en sessió ordinària presidida per l'alcaldessa senyora Eva Menor Cantador. Hi concorren els regidors següents: Juan Antonio Lancho Aceituno Raquel Gracia Peral Montserrat Jiménez Molina Antonio Sabariego Guerrero Assistits per la secretaria, senyora Carme Coll Gaudens, que certifica. 1. ACTA SESSIÓ ANTERIOR Es llegeix i s'aprova l'esborrany de l'acta de la sessió que va tenir lloc el dia 17 d'octubre de 2011. 2. DOCUMENTS COMPTABLES Vistos els documents comptables tramesos pels diferents serveis gestors de les despeses. Atès el que estableixen els articles 184 i 185 del RD leg. 2/2004 de 5 de març, mitjançant el qual s'aprova text refós de la llei reguladora de les hisendes locals; l'art. 21.1 de la LRBRL; els arts. 53 i 56 del Dleg. 2/2003 de 28 d'abril pel qual s'aprova el TRLMRLC; els articles 52 i següents del RD 500/1990 de 20 d'abril, que desenvolupa el capítol I del Títol 6è de la Llei 39/1988, de 28 de desembre que regula les hisendes locals, l'art. 19 i següents de les BEP. Vista la resolució de l'alcaldia número 507/2011, de 22 de juny de 2011, referent a l'establiment del règim de delegacions de competències a favor de la Junta de Govern Local i dels diferents Tinents d'alcaldessa i Regidors. S'acorda: Primer. Aprovar l'autorització i el compromís de despeses (fase D i AD) per un import de 66.340,60 , de la relació núm. 28/2011 Segon. Aprovar l'autorització, el compromís i l'obligació de depeses (fase O i ADO), per un import de 268.052,23 , de la relació núm. 45/2011. Acabats els punts de l'ordre del dia i, prèvia declaració d'urgència, s'adopta per unanimitat els següents acords: 3. TRASPÀS QUIOSC DE PREMSA AV. BURGOS Vista la instància presentada pel Sr. Francisco Garía Pérez amb DNI núm. 37.713.377- R amb data 8 de setembre de 2011 i registre d'entrada núm. 6604 en la que demana 1 autorització per traspassar el quiosc de premsa situat a l'av. Burgos a favor de la Sra. Olga Pérez Navarro amb DNI 35083792-Y pel preu de 43.560,00 i per dur a terme la mateixa activitat. Vist l'informe favorable per part del tècnic de comerç. S'acorda: Primer. Aprovar el traspàs del quiosc de premsa situat a l'av. de Burgos a favor de la Sra. Olga Pérez Navarro amb DNI 35083792-Y per la quantitat de 43.560,00 i per dur a teme la mateixa activitat. Segon: Haurà d'ingressar a la Tresoreria d'aquest Ajuntament la quantitat de 13.560,00 euros en concepte de drets de traspàs segons la clàusula 9º del contracte subscrit amb d'anterior adjudicatari. Tercer: La duració de la concessió serà de 15 any des de la data de la firma del contracte amb l'anterior adjudicatari (17/04/2011) prorrogable 5 any més. 4. BAIXA CAMBRA NÚM. 4 DEL MERCAT MUNICIPAL Atès la instància presentada per la Sra. M. José Mazana González, amb DNI núm. 46601080 K, com concessionària de les parades del mercat núm. 141-142-143 destinades a l'activitat de "Carnisseria Cansaladeria", en data 16 d'octubre de 2011 i registre d'entrada núm. 7645 sol·licitant la baixa de la cambra de carn núm. 14 de 4'397 m3 de superfície i amb data del 31 d'octubre de 2011. Vist l'informa per part de la direcció del mercat. S'acorda: Primer.- Donar de baixa de la cambra de carn núm. 14 en el padró, amb una superfície 4'397 m3 i que consta a nom de la Sra. Maria José Mazana González amb DNI núm. 46601080 K, i amb efectes del 31 d'octubre de 2011. Segon.- Condicionar el present acord a la liquidació dels deutes que tingui contrets amb l'ajuntament, Tercer.- Notificar el present acord a les persones interessades, al responsable del mercat i a l'ORGT. Finalitzada la discussió de tots els assumptes de l'ordre del dia, l'alcaldessa declara la sessió acabada quan son les dotze hores i cinc minuts. Vist i plau L'alcaldessa, 2