JUNTA DE GOVERN LOCAL 34/2011 ACTA DE LA SESSIÓ EXTRAORDINÀRIA CELEBRADA PER LA JUNTA DE GOVERN LOCAL DE L'AJUNTAMENT DE BADIA DEL VALLÈS EL DIA 29 DE DESEMBRE DE 2011 Badia del Vallès, 29 de desembre de 2011 La Junta de Govern Local, quan son les onze hores i trenta minuts, es reuneix, a la sala de sessions de l'edifici de l'Ajuntament, en sessió ordinària presidida per l'alcaldessa senyora Eva Menor Cantador. Hi concorren els regidors següents: Raquel Gracia Peral Juan Antonio Lancho Aceituno Montserrat Jiménez Molina Antonio Sabariego Guerrero Assistits pel secretari accidental, senyor José Manuel Roque Damota, que certifica. 1. ACTA SESSIÓ ANTERIOR Es llegeix i s'aprova l'esborrany de l'acta de la sessió que va tenir lloc el dia 19 de desembre de 2011. 2. DOCUMENTS COMPTABLES Vistos els documents comptables tramesos pels diferents serveis gestors de les despeses. Atès el que estableixen els articles 184 i 185 del RD leg. 2/2004 de 5 de març, mitjançant el qual s'aprova text refós de la llei reguladora de les hisendes locals; l'art. 21.1 de la LRBRL; els arts. 53 i 56 del Dleg. 2/2003 de 28 d'abril pel qual s'aprova el TRLMRLC; els articles 52 i següents del RD 500/1990 de 20 d'abril, que desenvolupa el capítol I del Títol 6è de la Llei 39/1988, de 28 de desembre que regula les hisendes locals, l'art. 19 i següents de les BEP. Vista la resolució de l'alcaldia número 507/2011, de 22 de juny de 2011, referent a l'establiment del règim de delegacions de competències a favor de la Junta de Govern Local i dels diferents Tinents d'alcaldessa i Regidors. S'acorda: Primer. Aprovar l'autorització i el compromís de despeses (fase D i AD) per un import de 54.571,74 , de la relació núm. 37/2011 Segon. Aprovar l'autorització, el compromís i l'obligació de depeses (fase O i ADO), per un import de 178.329,77 , de la relació núm. 58/2011. 3. BAIXA/ALTA CAMBRA DE CARN NÚM. 22-23 Atès la instància presentada per la Sra. Aurora Rosa Romero, amb DNI núm. 39130283 S, com anterior concessionària de les parades del mercat núm. 47-48-49 destinades a l'activitat de "Carnisseria Cavallar", en data 14 de desembre de 2011 i registra d'entrada núm. 6614 sol·licitant la baixa de les cambres de carn núm. 22-23 de 4'397 m3 de superfície cadascuna d'elles i posterior alta a favor del nou concessionari el Sr. Nelson Patricio Traslaviña Díaz, amb número d'identitat X1739747G i a partir del 1 de gener de 2012. Vist l'informe favorable per part del Responsable del Mercat. S'acorda: 1 Primer.- Donar de baixa a la Sra. Aurora Rosa Romero de la cambres de carn núm. 47-48-49 en el padró, amb una superfície 4'397 m3 cadascuna d'elles i posterior alta a nom del Sr. Nelson Patricio Traslaviña Díaz , amb núm. d'identificació X1739747G, de les cambres de carn núm. 22-23 i amb efectes del 1 de gener de 2012. Segon.- Condicionar el present acord a la liquidació dels deutes que tingui contrets amb l'Ajuntament, Tercer.- Notificar el present acord a les persones interessades, al responsable del mercat i a l'ORGT. 4. ALTA CAMBRA DE CARN NÚM. 10 Atès la instància presentada per MORENO-ANTOLINOS CANSALADERS, amb NIF núm. B60622560, com concessionaris de les parades del mercat núm. 71-76-77-78 destinades a l'activitat de "Xarcuteria - Cansaladeria", en data 21 de desembre de 2011 i registres d'entrada núm. 8925 sol·licitant l'alta de la cambra de carn núm. 10 de 4'397 m3 de superfície a partir del 1 de gener de 2012. Vist l'informa favorable per part del Responsable del Mercat. S'acorda: Primer.- Donar d'alta la cambra de carn núm. 10 en el padró, amb una superfície 4'397 m3 a nom de MORENO-ANTOLINOS CANSALADERS, amb NIF núm. B60622560 , i amb efectes del 1 de gener de 2012. Segon.- Condicionar el present acord a la liquidació dels deutes que tingui contrets amb l'Ajuntament, Tercer.- Notificar el present acord a la persona interessada, al responsable del mercat i a l'ORGT. 5. CANVI TITULARITAT QUIOSC DE PREMSA AV. BURGOS, 1 Vista la sol·licitud presentada per la Sra. Montserrat Alarcón Castaño concessionària del quiosc de premsa situat a l'Av. Burgos, 1 de Badia del Vallès, de conformitat amb l'acord d'adjudicació de Junta de Govern local d'1 d'abril de 2011 i contracte subscrit amb data 17 d'abril de 2011, segons la qual sol·licita autorització per modificar la titularitat de la concessió , de persona física a jurídica, per motiu d'haver constituït una societat. Atès que s'aporta la documentació necessària , segons la qual s'ha constituït una societat civil privada denominada CYM 2011 SCP, (NIF J65662058) i es fixa com a domicili social la Plaça Montjuic s/n de Badia del Vallès. Tenint en compte que aquest canvi de titularitat es conforme a les disposicions del contracte regulador de la concessió subscrit amb data 17 d'abril de 2011, i, comprovada la documentació presentada per la Sra. Montserrat Alarcón Castaño. S'acorda: Primer. Autoritzar el canvi de titularitat de la concessió del quiosc de premsa situat a l'Av. Burgos, 1 de Badia del Vallès, i adjudicat per la Junta de Govern d'1 d'abril de 2011 a favor de la Sra. Montserrat Alarcón Castaño, per canvi de persona física a jurídica, tenint en compte que la nova societat civil privada es denomina CYM 2011 (NIF J65662058) 2 Segon. Formalitzar annex al contracte de concessió subscrit amb data 17 d'abril de 2011 per tal de deixar constància de la modificació de la titularitat. Tercer. Notificar aquest acord als interessats, departament d'economia i Area d'urbanisme. Acabats els punts de l'ordre del dia i, prèvia declaració d'urgència, s'adopta el següent acord: 6. SUBSANACIÓ D'ERROR EN L'ACORD DEL CONTRACTE DEL SERVEI DE SEMINARIS DE DIFUSIÓ I TREBALL DEL PLA ESTRATÈGIC I PROMOCIÓ ECONÓMICA Vist l'acord de la Junta de Govern de data 19/12/2011, d'adjudicació del servei de "seminaris de difusió i treball del pla estratègic d'ocupació i promoció econòmica a Badia del Vallès. Atès que per error de transcripció el contractista que hi figurava a la proposta no és el correcte. L'acord deia "Estratègies per a la Transformació Comunitària Sostenible", i el contractista és "Innovación y colsultoría en políticas públicas. S'acorda: Primer: Subsanar l'error de transcripció de l'acord de Junta de Govern de data 19/12/2011, en el sentit que l'adjudicatari correcte es el contractista "Innovación y colsultoría en políticas públicas. Segon: Notificar als interessats. Finalitzada la discussió de tots els assumptes de l'ordre del dia, l'alcaldessa declara la sessió acabada quan son les dotze hores. Vist i plau L'alcaldessa, 3