JUNTA DE GOVERN LOCAL 33/2011 ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA CELEBRADA PER LA JUNTA DE GOVERN LOCAL DE L'AJUNTAMENT DE BADIA DEL VALLÈS EL DIA 19 DE DESEMBRE DE 2011 Badia del Vallès, 19 de desembre de 2011 La Junta de Govern Local, quan son les onze hores i trenta minuts, es reuneix, a la sala de sessions de l'edifici de l'Ajuntament, en sessió ordinària presidida per l'alcaldessa senyora Eva Menor Cantador. Hi concorren els regidors següents: Raquel Gracia Peral Juan Antonio Lancho Aceituno Montserrat Jiménez Molina Antonio Sabariego Guerrero Assistits per la secretaria, senyora Carme Coll Gaudens, que certifica. 1. ACTA SESSIÓ ANTERIOR Es llegeix i s'aprova l'esborrany de l'acta de la sessió que va tenir lloc el dia 5 de desembre de 2011. 2. DOCUMENTS COMPTABLES Vistos els documents comptables tramesos pels diferents serveis gestors de les despeses. Atès el que estableixen els articles 184 i 185 del RD leg. 2/2004 de 5 de març, mitjançant el qual s'aprova text refós de la llei reguladora de les hisendes locals; l'art. 21.1 de la LRBRL; els arts. 53 i 56 del Dleg. 2/2003 de 28 d'abril pel qual s'aprova el TRLMRLC; els articles 52 i següents del RD 500/1990 de 20 d'abril, que desenvolupa el capítol I del Títol 6è de la Llei 39/1988, de 28 de desembre que regula les hisendes locals, l'art. 19 i següents de les BEP. Vista la resolució de l'alcaldia número 507/2011, de 22 de juny de 2011, referent a l'establiment del règim de delegacions de competències a favor de la Junta de Govern Local i dels diferents Tinents d'alcaldessa i Regidors. S'acorda: Primer. Aprovar l'autorització i el compromís de despeses (fase D i AD) per un import de 17.907,09 , de la relació núm. 33/2011 Segon. Aprovar l'autorització, el compromís i l'obligació de depeses (fase O i ADO), per un import de 96.270,44 , de la relació núm. 55/2011. 3. BAIXA CAMBRES DE CARN NÚM. 10-12 i 13 Atès la instància presentada per RAMACISA SL, amb NIF núm. B60402245, com concessionaris de les parades del mercat núm. 3-4 destinades a l'activitat de "Carnisseries", en data 9 de desembre de 2011 i registre d'entrada núm. 8669 sol·licitant la baixa de les cambres de carn núm. 10-12-13 de 4'397 m3 de superfície cadascuna d'elles i amb data del 31 de desembre de 2011. Vist l'informa per part de la direcció del mercat. S'acorda: 1 Primer.- Donar de baixa de les cambres de carn núm. 10-12 i 13 en el padró, amb una superfície 4'397 m3 cadascuna d'elles i que consta a nom de RAMACISA SL, amb NIF DNI núm. B604022545, i amb efectes del 31 de desembre de 2011. Segon.- Condicionar el present acord a la liquidació dels deutes que tingui contrets amb l'ajuntament, Tercer.- Notificar el present acord a les persones interessades, al responsable del mercat i a l'ORGT. 4. CANVI DE TITULARITAT PER JUBILACIÓ DEL LOCAL NÚM. 33 Atesa la instància de data 1de desembre de 2011, registre d'entrada núm. 8565, presentada per la Sra. Concepció Ferrer Olmedo, amb DNI 24057104R, com arrendatària del local comercial núm. 33, situat a l'av. Cantàbric, núm. 25, on ens comunica la seva voluntat de cedir el local comercial a favor de la seva filla Sra. Eva Ruiz Ferrer, amb DNI núm. 46604919L per jubilació i mantenint la mateixa activitat de perruqueria. Vist que el canvi de nom no suposa cap alteració en el model comercial vigent del municipi. Vist la documentació presentada per la Sra. Concepció Ferrer Olmedo a instàncies d'aquest ajuntament. Atès el que disposen el Decret 4104/1964 de 24 de desembre, text refós de la Llei d'arrendaments urbans i la Llei 29/1994, de 24 de novembre, d'arrendaments urbans. S'acorda: Primer.- Autoritzar a la Sra. Concepció Ferrer Olmedo, la cessió del local de negoci núm.33, situat a l'av. Cantàbric, núm. 25, a favor de la seva filla la Sra. Eva ruiz Ferrer, amb DNI 46604919L, i amb domicili fiscal al carrer Santander, núm. 8 , 1è B, per motius de jubilació i mantenint la mateixa activitat de perruqueria. Tanmateix s'augmentarà la renda mensual en un 15%, d'acord amb el que estableix la LAU . Segon.- Condicionar la fiança dipositada en el seu dia per la Sra. Concepció Ferrer Olmedo d'acord a la renda augmentada. Facultar a l'alcaldessa per que, una vegada ingressades en aquest Ajuntament les quantitats esmentades, formalitzi amb aquesta el corresponent contracte d'arrendament d'acord amb la Disposició Transitòria 3a, lletra B, paràgraf 3, 1ª de la Llei 29/1994, de 24 de novembre, d'arrendaments urbans i de duració fins al 31/12/2021 improrrogable, aquest desplegarà efectes amb les seves respectives contraprestacions des de la data en que el mateix es signi. No obstant, l'arrendatària estarà obligada a la regularització de l'activitat del local amb l'obtenció de la llicència d'obertura i activitat dins del termini màxim de dos mesos. Si per circumstàncies imputables als arrendataris, aquests no obtinguessin la llicència meritada, l'ajuntament podrà resoldre el contracte sense que procedeixi reclamació o indemnització de cap mena. Tercer.- Modificar les dades amb la base de dades dels locals comercials, així con totes les obligacions que es derivin del contracte d'arrendament del local comercial núm. 33. Quart.- La present autorització resta condicionada a la liquidació de les quantitats esmentades en els terminis corresponents, i quantes altres deutes tingui contretes amb l'ajuntament, condició que, en cas d'incomplir-se, deixaria sense efecte el present acord. Cinquè.- Notificar a les parts interessades, a l'àrea de economia, a l'àrea d'acció territorial respecte a la llicència d'obertura i activitat i a l'ORGT. 2 Finalitzats els punts de l'ordre del dia i prèvia declaració d'urgència s'adopten els següents acords: 5. CONTRACTE DEL SERVEI DE SEMINARIS DE DIFUSIÓ I TREBALL DEL PLA ESTRATÈGIC I PROMOCIÓ Vista la proposta del servei de data 1 de desembre de 2011, on s'acredita la necessitat d'aquest ajuntament de contractar el servei de seminaris de difusió i treball del pla estratègic d'ocupació i promoció econòmica a Badia del Vallès, el preu del qual ascendeix a la quantitat de 14.551,69 euros i 2.619,19 euros d'IVA. Vist l'informe d'intervenció, en el qual s'acreditava l'existència de crèdit suficient i adequat per a finançar la despesa que comporta la celebració del contracte. Vist l'informe de secretaria sobre la legislació aplicable i el procediment a seguir. De conformitat amb l'establert en la disposició addicional segona de la Llei 30/2007, de 30 d'octubre, de contractes del sector públic. S'acorda: Primer. Dur a terme el servei de seminaris de difusió i treball del pla estratègic d'ocupació i promoció econòmica a Badia del Vallès mitjançant el procediment del contracte menor, amb el contractista Estratègies per a la Transformació Comunitària Sostenible per un import de 14.551,69 euros i 2.619,31 euros d'IVA. Segon. Aprovar la despesa corresponent a la prestació del servei de seminaris de difusió i treball del pla estratègic d'ocupació i promoció econòmica a Badia del Vallès amb càrrec a la partida 1303.2410.22710 del vigent pressupost. Tercer. Que una vegada realitzada la prestació, s'incorpori la factura i es tramiti el pagament si s'escau. Quart. Notificar la resolució a l'adjudicatari. 6. DESESTIMENT DE LA CELEBRACIÓ DEL CONTRACTE D'OBRES PER PROCEDIMENT OBERT PER LES OBRES DE PAVIMENTACIÓ DE L'APARCAMENT PROVISIONAL DE L'AVINGUDA MEDITERRANI DE BADIA DEL VALLÈS Vista l'acord de junta de govern local de data 13 de març de 2011, amb el que s'aproven el plec de clàusules administratives particulars i prescripcions tècniques que han de regir el contracte d'obres consistents en la pavimentació de l'aparcament provisional de l'avinguda Mediterrani de Badia del Vallès, per un valor de 269.916,66 euros i 48.585,00 euros d'iva, per procediment obert. Atès que durant el termini de presentació de propostes es van presentar un total de 41 empreses. Atès que no s'ha efectuat la valoració de les ofertes. Vist l'informe de la coordinadora d'urbanisme i medi ambient relatiu a les causes econòmiques que portarien al desestiment per part d'aquest ajuntament de la celebració d'aquest contracte. De conformitat amb el que disposa l'article 139 de la Llei 30/2007, de 30 d'octubre, de contractes del sector públic S'acorda: 3 Primer. Deixar sense efecte la convocatòria del concurs per les obres consistents en la pavimentació de l'aparcament provisional de l'avinguda Mediterrani de Badia del Vallès, iniciat per acord de junta de govern local de 13 de març de 2011 i publicat al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona en data 28 de març de 2011, per desestimament a la celebració del contracte per part d'aquest ajuntament segons els motius econòmics exposats en l'informe adjunt. Segon. Notificar als licitadors. Finalitzada la discussió de tots els assumptes de l'ordre del dia, l'alcaldessa declara la sessió acabada quan son les dotze hores i deu minuts. Vist i plau L'alcaldessa, 4