JUNTA DE GOVERN LOCAL 27/2013 ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA CELEBRADA PER LA JUNTA DE GOVERN LOCAL DE L'AJUNTAMENT DE BADIA DEL VALLÈS EL DIA 15 DE JULIOL DE 2013 Badia del Vallès, 15 de juliol de 2013 La Junta de Govern Local, quan son les onze hores i trenta minuts, es reuneix, a la sala de sessions de l'edifici de l'Ajuntament, en sessió ordinària presidida per l'alcaldessa senyora Eva Menor Cantador. Hi concorren els regidors següents: Montserrat Jiménez Molina Antonio Sabariego Guerrero Excusen la seva assistència els senyors/res Juan A. Lancho Aceituno i Raquel Gracia Peral. Assistits per la secretària accidental, senyora Rosa Caballero del Castillo, que certifica. 1. ACTA SESSIÓ ANTERIOR Es llegeix i s'aprova l'esborrany de l'acta de la sessió que va tenir lloc el dia 8 de juliol de 2013. 2. DOCUMENTS COMPTABLES Vistos els documents comptables tramesos pels diferents serveis gestors de les despeses. Atès el que estableixen els articles 184 i 185 del RD leg. 2/2004 de 5 de març, mitjançant el qual s'aprova text refós de la llei reguladora de les hisendes locals; l'art. 21.1 de la LRBRL; els arts. 53 i 56 del Dleg. 2/2003 de 28 d'abril pel qual s'aprova el TRLMRLC; els articles 52 i següents del RD 500/1990 de 20 d'abril, que desenvolupa el capítol I del Títol 6è de la Llei 39/1988, de 28 de desembre que regula les hisendes locals, l'art. 19 i següents de les BEP. Vista la resolució de l'alcaldia número 507/2011, de 22 de juny de 2011, referent a l'establiment del règim de delegacions de competències a favor de la Junta de Govern Local i dels diferents Tinents d'alcaldessa i Regidors. S'acorda: Primer. Aprovar l'autorització i el compromís de despeses (fase D i AD) per un import de 55.517,33 , de la relació núm. 26/2013. Segon. Aprovar l'autorització, el compromís i l'obligació de depeses (fase O i ADO), per un import de 151.808,83 , de la relació núm. 49/2013. Tercer. Aprovar l'autorització, el compromís i l'obligació de depeses (fase O i ADO), (factures de Gas Natural SUR) per un import de 2.564,95 , de la relació núm. 50/2013. Quart. Aprovar l'autorització, el compromís i l'obligació de depeses (fase O i ADO), (factures De Gas Natural Servicios SDG) per un import de 24.145,07 , de la relació núm. 51/2013. 1 Cinquè. Aprovar l'autorització, el compromís i l'obligació de depeses (fase O i ADO), (factures d'Endesa Energia XXI, S.L.) per un import de 6.772,03 , de la relació núm. 52/2013. Sisè. Aprovar l'autorització, el compromís i l'obligació de depeses (fase O i ADO), (factures d'Endesa Energia XXI, S.L.) per un import de 14.840,97 , de la relació núm. 53/2013. Setè. Aprovar l'autorització, el compromís i l'obligació de depeses (fase O i ADO), (factures d'Endesa Energia XXI, S.L.) per un import de 6.572,51 , de la relació núm. 54/2013. Vuitè. Aprovar l'autorització, el compromís i l'obligació de depeses (fase O i ADO), (factures d'Endesa Energia XXI, S.L.) per un import de 7.117,17 , de la relació núm. 55/2013. Novè. Aprovar l'autorització, el compromís i l'obligació de depeses (fase O i ADO), (factures d'Endesa Energia XXI, S.L.) per un import de 26.142,66 , de la relació núm. 56/2013. 3. ADJUDICACIÓ DEL SERVEI MANTENIMENT D'UN PROGRAMA DE GESTIÓ DE CONSUMS I DESPESES AL DIFERENTS EQUIPAMENTS DEL MUNICIPI DE BADIA DEL VALLÈS Vista la proposta del servei de data 1 de juliol de 2013 , on s'acredita la necessitat d'aquest Ajuntament del manteniment de servei del programa informàtic de despeses i consums dels suministraments d'aigua , gas i electricitat, el preu del qual ascendeix a la quantitat de 584,64 euros, i 122,77 euros de IVA. Atès l'informe d'intervenció, en el qual s'acreditava l'existència de crèdit suficient i adequat per a finançar la despesa que comporta la celebració del contracte. Atès l'informe de Secretaria sobre la legislació aplicable i el procediment a seguir. De conformitat amb l'establert en la disposició addicional segona de la Llei 30/2007, de 30 d'octubre, de contractes del sector públic. S'acorda: Primer.- Dur a terme el servei de manteniment del programa del programa informàtic de despeses i consums dels suministraments d'aigua , gas i electricitat, amb el contractista BAUWERK ENGINYERIA, per l'import de 584,64 euros i 122,77 euros d'iva. Segon.- Aprovar la despesa corresponent al servei de manteniment del sistema de tancament de portes automàtiques al edifici de l'Ajuntament, per un valor de 584,64 euros i 122,77 euros d'IVA amb càrrec a la partida 1404 1512 22799 del pressupost municipal vigent. 4. ADJUDICACIÓ DEL SERVEI DE MANTENIMENT PORTES EDIFICI AJUNTAMENT DE BADIA DEL VALLÈS Vista la proposta del servei de data 2 de juliol de 2013 , on s'acredita la necessitat d'aquest Ajuntament de prestar el servei de manteniment del sistema de tancament de portes automàtiques al edifici de l'ajuntament, el preu del qual ascendeix a la quantitat de 975,00 euros, i 204,75 euros de IVA. Atès l'informe d'intervenció, en el qual s'acreditava l'existència de crèdit suficient i adequat per a finançar la despesa que comporta la celebració del contracte. Atès l'informe de Secretaria sobre la legislació aplicable i el procediment a seguir. De conformitat amb l'establert en la disposició addicional segona de la Llei 30/2007, de 30 d'octubre, de contractes del sector públic. 2 S'acorda: Primer.- Dur a terme el servei de manteniment del sistema de tancament de portes automàtiques al edifici de l'Ajuntament de Badia del Vallès, amb el contractista MANUSA, per l'import de 975,000 euros i 204,75 euros d'iva. Segon.- Aprovar la despesa corresponent al servei de manteniment del sistema de tancament de portes automàtiques al edifici de l'Ajuntament, per un valor de 975,00 euros i 204,75 euros d'IVA amb càrrec a la partida 1404 1512 22799 del pressupost municipal vigent Tercer. Notificar la resolució a l'adjudicatari. 5. ADJUDICACIÓ DEL SERVEI DE MANTENIMENT PORTES EDIFICI DE L'APARCAMENT DE L'AV. DE BURGOS. Vista la proposta del servei de data 2 de juliol de 2013 , on s'acredita la necessitat d'aquest Ajuntament de prestar el servei de manteniment de les portes automàtiques a l'aparcament de l'av. de Burgos, el preu del qual ascendeix a la quantitat de 1095,04 euros, i 229,96 euros de IVA. Atès l'informe d'intervenció, en el qual s'acreditava l'existència de crèdit suficient i adequat per a finançar la despesa que comporta la celebració del contracte. Atès l'informe de Secretaria sobre la legislació aplicable i el procediment a seguir. De conformitat amb l'establer en la disposició addicional segona de la Llei 30/2007, de 30 d'octubre, de contractes del sector públic. S'acorda: Primer.- Dur a terme el servei de manteniment de les portes automàtiques a l'aparcament de l'av. de Burgos de Badia del Vallès, amb el contractista TALLERES ALFA TORRES S. A per l'import de 1095,04 euros i 229,96 euros d'iva. Segon.- Aprovar la despesa corresponent al servei de manteniment de les portes automàtiques a l'aparcament de l'av. de Burgos de Badia del Vallès, per un valor de 1095,04 euros i 229,96 euros d'IVA amb càrrec a la partida 1404 1512 22799 del pressupost municipal vigent. Tercer. Notificar la resolució a l'adjudicatari. 6. ADJUDICACIÓ DE L'OBRA D'INSTAL.LACIÓ DE CONTROL CENTRALITZAT DE LES MÀQUINES VELLES DEL MERCAT Vista la proposta del servei de data 4 de juliol de 2013 , on s'acredita la necessitat d'aquest Ajuntament de realitzar l'obra d'instal.lació d'un control centralitzat de les màquines velles del Mercat Municipal, el preu del qual ascendeix a la quantitat de 2763,05 euros, i 580,24 euros de IVA. Atès l'informe d'intervenció, en el qual s'acreditava l'existència de crèdit suficient i adequat per a finançar la despesa que comporta la celebració del contracte. Atès l'informe de Secretaria sobre la legislació aplicable i el procediment a seguir. De conformitat amb l'establert en la disposició addicional segona de la Llei 30/2007, de 30 d'octubre, de contractes del sector públic. 3 S'acorda: Primer.- Dur a terme l'obra d'instal.lació d'un control centralitzat de les màquines velles del Mercat Municipal de Badia del Vallès, amb el contractista LLONCH-CLIMA, per l'import de 2763,05 euros i 580,24 euros d'iva. Segon.- Aprovar la despesa corresponent, per un valor de 2763,05 euros i 580,24 euros d'IVA amb càrrec a la partida 1604 4311 62201 del pressupost municipal vigent Tercer. Notificar la resolució a l'adjudicatari. Acabats els punts de l'ordre del dia i prèvia declaració d'urgència s'adopten els següents acords: 7. APROVACIÓ ADO PEL SERVEI DE SEGURETAT DEL BADIA STREET Vist la factura de RW Servcios Integrales, que va prestar servei de controladors d'accés el 29 de juny pel Festival Badia Street. Vist el compromís del servei de Cultura de fer el pagament abans del dia 15 de juliol. S'acorda: Primer.- Aprovar el document ADO adjunt per import 1.134,38 (mil cent trenta-cuatre amb trenta-vuit euros) amb càrrec a la partida de despeses 07.03. 3341. 22709 del pressupost prorrogat. 8. CONVENI FRACCIONAMENT DEUTES CONTRACTE D'ARRENDAMENT 2013 Rebudes les instàncies de sol·licitud de conveni de fraccionament de deutes dels contractes d'arrendament que es corresponent als locals comercials, propietat de l'Ajuntament, números 72, 75, 11, 106, 34, 61 i 35. Aquestes peticions es formulen dins del marc de les mesures per a la dinamització del comerç local del municipi que van ser aprovades pel Ple de l'Ajuntament, en sessió extraordinària de data 19 de desembre de 2012, i desenvolupades per l'acord de Junta de Govern Local de data 28/01/2013, dins de la delegació plenària conferida. D'acord amb l'informe del servei gestor de promoció econòmica i comerç i, els informes d'intervenció i de secretaria. D'acord amb els articles 72, 73 i concordants del Decret 336/1988, de 17 d'octubre que aprova el Reglament de Patrimoni dels ens locals; articles 1255, 1273 , 1274 següents i concordants del Codi Civil; i conforme les facultats que han estat delegades en aquest òrgan decret d'Alcaldia de data 22 de juny de 2011. S'acorda: Primer. Acordar els convenis de fraccionament de les obligacions i deutes vençudes i no satisfetes pels arrendataris dels locals comercials expressats a la part expositiva d'aquest 4 acord, dins del marc de les mesures per a la dinamització del comerç local del municipi aprovades per l'Ajuntament, amb les condicions bàsiques que s'expressen a l'annex adjunt a aquesta proposta. Segon. Requerir els interessats perquè en el termini màxim de 10 dies es formalitzin els esmentats convenis de fraccionament, data a la qual desplegarà eficàcia plena i efectes. Tercer. Notificar el present acord a les persones interessades i els serveis municipals d'economia. Finalitzada la discussió de tots els assumptes de l'ordre del dia, l'alcalde declara la sessió acabada quan son les dotze hores i quinze minuts. Vist i plau L'alcaldessa, 5