JUNTA DE GOVERN LOCAL 31/2013 ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA CELEBRADA PER LA JUNTA DE GOVERN LOCAL DE L'AJUNTAMENT DE BADIA DEL VALLÈS EL DIA 16 DE SETEMBRE DE 2013 Badia del Vallès, 16 de setembre de 2013 La Junta de Govern Local, quan son les onze hores i trenta minuts, es reuneix, a la sala de sessions de l'edifici de l'Ajuntament, en sessió ordinària presidida per l'alcaldessa senyora Eva Menor Cantador. Hi concorren els regidors següents: Juan Antonio Lancho Aceituno Raquel Gracia Peral Antonio Sabariego Guerrero Assistits per la secretària, senyora Carme Coll Gaudens, que certifica. Excusa la seva assistència la regidora senyora Montserrat Jiménez Molina. 1. ACTA SESSIÓ ANTERIOR Es llegeix i s'aprova l'esborrany de l'acta de la sessió que va tenir lloc el dia 9 de setembre de 2013. 2. DOCUMENTS COMPTABLES Vistos els documents comptables tramesos pels diferents serveis gestors de les despeses. Atès el que estableixen els articles 184 i 185 del RD leg. 2/2004 de 5 de març, mitjançant el qual s'aprova text refós de la llei reguladora de les hisendes locals; l'art. 21.1 de la LRBRL; els arts. 53 i 56 del Dleg. 2/2003 de 28 d'abril pel qual s'aprova el TRLMRLC; els articles 52 i següents del RD 500/1990 de 20 d'abril, que desenvolupa el capítol I del Títol 6è de la Llei 39/1988, de 28 de desembre que regula les hisendes locals, l'art. 19 i següents de les BEP. Vista la resolució de l'alcaldia número 507/2011, de 22 de juny de 2011, referent a l'establiment del règim de delegacions de competències a favor de la Junta de Govern Local i dels diferents Tinents d'alcaldessa i Regidors. S'acorda: Primer. Aprovar l'autorització i el compromís de despeses (fase D i AD) per un import de 5,29 , de la relació núm. 63/2013. Segon. Aprovar l'autorització, el compromís i l'obligació de depeses (fase O i ADO), per un import de 31.183,83 , de la relació núm. 71/2013. Tercer. Aprovar l'autorització, el compromís i l'obligació de depeses (fase O i ADO), (factures d'Endesa Energia XXI, S.L.) per un import de 49.609,77 , de la relació núm. 70/2013. 1 3. REPARACIÓ DE LES PORTES ENROTLLABLES D'ACCIONAMENT MANUAL AL EDIFICI DEL MERCAT DE BADIA DEL VALLÈS Vista la proposta del servei de data 2 de setembre de 2013 , on s'acredita la necessitat d'aquest Ajuntament de fer la reparació de les quatre portes manuals del mercat, el preu del qual ascendeix a la quantitat de 1689,92 euros, i 354,88 euros de IVA. Atès l'informe d'intervenció, en el qual s'acreditava l'existència de crèdit suficient i adequat per a finançar la despesa que comporta la celebració del contracte. Atès l'informe de Secretaria sobre la legislació aplicable i el procediment a seguir. De conformitat amb l'establert en la disposició addicional segona de la Llei 30/2007, de 30 d'octubre, de contractes del sector públic. S'acorda: Primer.- Dur a terme la reparació de les portes enrotllables ubicades a les quatre entrades del mercat municipal de Badia del Vallès, amb l'empresa PUERTAS J.A. MANSERGAS S.A., per l'import de 1689,92 euros i 354,88 euros d'iva. Segon.- Aprovar la despesa corresponent per dur a terme la reparació de les portes enrotllables ubicades a les quatre entrades del mercat municipal de Badia del Vallès, per un import de 1689,92 euros i 354,88 euros d'IVA amb càrrec a la partida 1604 4311 21200 del pressupost municipal vigent Tercer. Notificar la resolució a l'adjudicatari. 4. MODIFICACIÓ DEL PLEC PER A L'ADJUDICACIÓ MITJANÇANT CONCURS DE PROCEDIMENT OBERT DE L'ARRENDAMENT DELS LOCALS PROPIETAT DE L'AJUNTAMENT DE BADIA DEL VALLÈS Atès que en data 29 de juliol de 2013, en junta de govern local, es va aprovar la convocatòria del concurs per procediment obert per l'arrendament dels locals sense activitat econòmica amb els nombres 2,12,30, 32, 78, 90, 102, 108, 119, 120, 125, 131,133, 136 i 144 vist l'interès per la regidoria de Promoció Econòmica i Comerç per dinamitzar el comerç local del municipi. Atès que s'ha constatat un error a la clàusula segona (Activitat i renda dels locals). Atès que s'ha constatat que mancava a la llista de locals el local núm. 116, que es troba en les mateixes condicions. Vist la proposta de modificació del Plec de Condicions economico-administratives que regiran l'adjudicació mitjançant concurs de procediment obert de l'arrendament dels locals comercials propietat de l'ajuntament de Badia del Vallès, que s'adjunta com Annex 1. Atès que ha finalitzat el període de presentació d'ofertes i que l'error constatat pot haver afectat la concurrència del concurs. Vist l'informe tècnic per part del Servei de Promoció Econòmica i Comerç S'acorda: 2 Primer.- Aprovar la modificació del plec de clàusules econòmiques administratives del concurs per procediment obert per l'arrendament dels locals sense activitat econòmica amb els nombres 2,12,30, 32, 78, 90, 102, 108, 116,119, 120, 125, 131,133, 136 i 144 d'acord amb el que preveu l'Annex 1 adjunt i el pla d'usos comercials de Badia del Vallès. Segon.- Obrir un període complementari de presentació d'ofertes per un termini de 15 dies hàbils des de l'última publicació oficial. Tercer.- Notificar als licitadors que han presentat oferta en el període inicial i a l'associació de comerciants de Badia del Vallès. Quart.- Fer les corresponents publicacions al BOP I a la web municipal. Finalitzada la discussió de tots els assumptes de l'ordre del dia, l'alcalde declara la sessió acabada quan son les onze hores i cinquanta minuts. Vist i plau L'alcaldessa, 3