JUNTA DE GOVERN LOCAL 43/2013 ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA CELEBRADA PER LA JUNTA DE GOVERN LOCAL DE L'AJUNTAMENT DE BADIA DEL VALLÈS EL DIA 9 DE DESEMBRE DE 2013 Badia del Vallès, 9 de desembre de 2013 La Junta de Govern Local, quan son les onze hores i trenta minuts, es reuneix, a la sala de sessions de l'edifici de l'Ajuntament, en sessió ordinària presidida per l'alcaldessa senyora Eva Menor Cantador. Hi concorren els regidors següents: Juan Antonio Lancho Aceituno Raquel Gracia Peral Antonio Sabariego Guerrero Assistits pel secretari accidental, senyor Miguel Sánchez Laguna, que certifica. Excusa la seva assistència la senyora Montserrat Jiménez Molina. 1. ACTA SESSIÓ ANTERIOR Es llegeix i s'aprova l'esborrany de l'acta de la sessió que va tenir lloc el dia 2 de desembre de 2013. 2. DOCUMENTS COMPTABLES Vistos els documents comptables tramesos pels diferents serveis gestors de les despeses. Atès el que estableixen els articles 184 i 185 del RD leg. 2/2004 de 5 de març, mitjançant el qual s'aprova text refós de la llei reguladora de les hisendes locals; l'art. 21.1 de la LRBRL; els arts. 53 i 56 del Dleg. 2/2003 de 28 d'abril pel qual s'aprova el TRLMRLC; els articles 52 i següents del RD 500/1990 de 20 d'abril, que desenvolupa el capítol I del Títol 6è de la Llei 39/1988, de 28 de desembre que regula les hisendes locals, l'art. 19 i següents de les BEP. Vista la resolució de l'alcaldia número 507/2011, de 22 de juny de 2011, referent a l'establiment del règim de delegacions de competències a favor de la Junta de Govern Local i dels diferents Tinents d'alcaldessa i Regidors. S'acorda: Primer. Aprovar l'autorització i el compromís de despeses (fase D i AD) per un import de 3.343,80 , de la relació núm. 75/2013. Segon. Aprovar l'autorització, el compromís i l'obligació de depeses (fase O i ADO), per un import de 35.063,40 , de la relació núm. 98/2013. Tercer. Aprovar l'autorització, el compromís i l'obligació de depeses (fase O i ADO), (factures de SOREA) per un import de 23.852,94 , de la relació núm. 97/2013. 3. V ADDENDA CONTRACTE ASSESSORAMENT I SUPORT TÈCNIC AMB LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA 1 Vist que un dels objectius de les regidories de Joventut, Infància i Educació és millorar la qualitat de les seves accions i establir uns bons mecanismes de planificació, avaluació i execució dels programes educatius i d'intervenció comunitària adreçats a infants, joves, adolescents i pares i mares. Vista la necessitat de poder comptar amb un assessorament científic permanent que permeti millorar la qualitat de la planificació de les intervencions i optimitzar-ne els resultats, especialment quan la implementació del Pla Educatiu d'Entorn exigeix un esforç de rigor i eficàcia en la intervenció municipal en l'àmbit educatiu. Vista la necessitat d'una formació permanent, i de l'accés constant de documentació sobre l'estat de les diverses qüestions que es treballen, així com l'accés a experiències similars en altres municipis o el contacte amb experts concrets. Vist que l'Ajuntament té signat des del 2 de gener del 2003 un contracte d'assessorament i suport tècnic amb la Universitat de València (Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació), i que aquest acord va ser prorrogat, a través de tres addendes fins el 31 de desembre de 2008. Vista la proposta per ampliar la vigència del conveni dins el 31 de desembre de 2013. D'acord amb l'informe del servei d'Educació i Joventut de l'Àrea d'Acció Social i Cultural, de data 2 de desembre, sobre la conveniència, idoneïtat i justificació de la proposta,i de conformitat amb el pressupost municipal vigent, i les facultats que han estat delegades en aquesta Junta de Govern Local per Decret d'Alcaldia núm. 507/2011, de 22 de juny. S'acorda: Primer: Aprovar l'addenda al contracte entre l'Ajuntament i la Universitat de València, que te per objecte l'assessorament científic, formació i l'assistència tècnica en les àrees d'Educació i Joventut i Petita Infància i Família. Segon: Aprovar el document comptable annex d'autorització i disposició de crèdit per import total de 1.000,00 euros, amb càrrec a la partida 1003.2318.48902 del pressupost vigent. Tercer: Facultar a l'Alcaldessa per a la formalització i signatura d'aquest conveni. Quart: Notificar l'acord als interessats. Finalitzada la discussió de tots els assumptes de l'ordre del dia, l'alcalde declara la sessió acabada quan son les dotze hores. Vist i plau L'alcaldessa, 2