JUNTA DE GOVERN LOCAL 08/2014 ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA CELEBRADA PER LA JUNTA DE GOVERN LOCAL DE L'AJUNTAMENT DE BADIA DEL VALLÈS EL DIA 4 DE MARÇ DE 2014 Badia del Vallès, 4 de març de 2014 La Junta de Govern Local, quan son les onze hores i trenta minuts, es reuneix, a la sala de sessions de l'edifici de l'Ajuntament, en sessió ordinària presidida per l'alcaldessa senyora Eva Menor Cantador. Hi concorren els regidors següents: Raquel Gracia Peral Montserrat Jiménez Molina Antonio Sabariego Guerrero Assistits pel secretari accidental, senyor Miguel Sánchez Laguna, que certifica. Excusa la seva assistència el senyor Juan Antonio Lancho Aceituno. 1. ACTA SESSIÓ ANTERIOR Es llegeix i s'aprova l'esborrany de l'acta de la sessió que va tenir lloc el dia 24 de febrer de 2014. 2. DOCUMENTS COMPTABLES Vistos els documents comptables tramesos pels diferents serveis gestors de les despeses. Atès el que estableixen els articles 184 i 185 del RD leg. 2/2004 de 5 de març, mitjançant el qual s'aprova text refós de la llei reguladora de les hisendes locals; l'art. 21.1 de la LRBRL; els arts. 53 i 56 del Dleg. 2/2003 de 28 d'abril pel qual s'aprova el TRLMRLC; els articles 52 i següents del RD 500/1990 de 20 d'abril, que desenvolupa el capítol I del Títol 6è de la Llei 39/1988, de 28 de desembre que regula les hisendes locals, l'art. 19 i següents de les BEP. Vista la resolució de l'alcaldia número 507/2011, de 22 de juny de 2011, referent a l'establiment del règim de delegacions de competències a favor de la Junta de Govern Local i dels diferents Tinents d'alcaldessa i Regidors. S'acorda: Primer. Aprovar l'autorització i el compromís de despeses (fase D i AD) per un import de 36.440,76 , de la relació núm. 7/2014. Segon. Aprovar l'autorització, el compromís i l'obligació de depeses (fase O i ADO), per un import de 152.781,63 , de la relació núm. 10/2014. Tercer. Aprovar l'autorització, el compromís i l'obligació de depeses (fase O i ADO), per un import de 1.526,71 , de la relació núm. 11/2014 (Factures Endesa Energia SAU). Quart. Aprovar l'autorització, el compromís i l'obligació de depeses (fase O i ADO), per un import de 23.036,91 , de la relació núm. 12/2014 (Factures Gas Natural SUR). 1 3. CONTRACTACIÓ SERVEI SUPORT I MANTENIMENT PLATAFORMA ESIGN D'acord amb l'informe del servei gestor del Departament d'Informàtica, de data 25 de febrer de 2014, que acredita la necessitat, idoneïtat i eficiència de contractar el servei de suport i manteniment de la plataforma eSign amb el proveïdor Tecsidel, S.A. D'acord amb el que disposen els articles 22, 111, 138 i concordants del RDL 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de Contractes del sector públic. De conformitat amb les facultats delegades en aquest òrgan pel Decret D'Alcaldia de data 22 de juny de 2011. S'acorda: Primer. Aprovar el contracte menor de serveis de suport i manteniment de la plataforma eSign amb l'empresa Tecsidel, S.A. Segon. Els serveis s'executaran de conformitat amb el següent règim i condicions: a) Objecte: suport i manteniment de la plataforma eSign (segons condicions del document adjunt "eADMIN, Catálogo de servicios post-venta Suite tecsidel eAdmin". b) Vigència: 2014 c) Preu del contracte: 3.000 + 21% d'IVA (total: 3.630,00.-). d) Condicions econòmiques i forma de pagament: transferència a 60 dies. e) Obligacions bàsiques/essencials del contractista: les previstes a l'oferta annexa presentada per l'empresa. f) Règim jurídic: Per la naturalesa administrativa d'aquest contracte menor de serveis, en tot allò no previst, serà d'aplicació el RD 3/2011, de 14 de novembre i la resta de legislació i normativa de desenvolupament. Tercer. Aprovar el document comptable annex d'autorització i disposició de crèdit (AD), per a l'objecte i import assenyalats, amb càrrec a la partida 1702.9261.21600 del pressupost ordinari per a 2014. Quart. Notificar el present acord a l'empresa Tecsidel, S.A. 4. CONVENI ENTRE L'AJUNTAMENT DE BADIA DEL VALLÈS I L'IL·LUSTRIM COL·LEGI D'ADVOCATS DE SABADELL D'acord amb la Llei 5/2008 de 24 d'abril, del dret de les dones a eradicar la violència masclista, l'Ajuntament té la competència de gestionar els serveis necessaris per procurar a les dones víctimes de maltractaments una assistència integral i, en aquest sentit, està interessat a que el suport jurídic d'aquestes dones el duguin a terme advocats col·legiats a l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Sabadell, amb l'objectiu bàsic d'oferir una millor cobertura a aquestes víctimes i evitar-ne la desigualtat en tots els àmbits. Per la seva part, l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Sabadell té interès a col·laborar amb aquest Consistori mitjançant aquest servei d'assistència jurídica. D'acord amb l'informe tècnic del servei de salut i igualtat de l'àrea d'Acció Social i Cultural, de data 18 de febrer de 2014, sobre la conveniència, idoneïtat i justificació de la proposta; i de conformitat amb el pressupost municipal vigent i les facultats que han estat delegades en aquesta Junta de Govern Local pel Decret d'Alcaldia núm. 507/2011, de 22 de juny. S'acorda: Primer. Aprovar el conveni annex de col·laboració entre l'Ajuntament i l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Sabadell, que te per objecte el servei d'assessorament integral en totes aquelles 2 matèries ­civil, penals, laborals i d'estrangeria- que puguin afectar la dona que en demana l'assistència, amb la finalitat de donar assessorament en tot allà que li plantegin en relació a la seva situació derivada del maltractament o la desigualtat. Segon. Aprovar el document comptable annex d'autorització i disposició de crèdit per import total de 3.035,00 (tres mil trenta-cinc euros) dels quals 2.835 euros (dos mil vuit-cents trenta- cinc euros) en concepte d'indemnització als lletrats pel servei d'assessorament i 200,00 en concepte de cost de gestió i administració del servei amb càrrec a la partida 06/03 2315 22799 del pressupost vigent. Tercer. Facultar l'Alcaldessa per a la formalització i signatura d'aquest conveni. Quart. Notificar l'acord a l'Il·lustre col·legi d'advocats de Sabadell 5. CANVI D'ACTIVITAT PARADA NÚM. 59 DEL MERCAT MUNICIPAL Vista la instància presentada per la senyora Carmen Llagostera Díaz, en data 12 de febrer de 2014 i registre d'entrada núm. 630, en la qual demana la modificació de l'activitat de una de les parades núm. 58-59 de la qual és la concessionària actual i en les que desenvolupa l'activitat de "Queviures". Vist que en el compliment del reglament de Règim Interior del Mercat en el seu article 39 s'ha exposat el anunci per el canvi d'activitat en el taulell del mercat per les possibles al·legacions, i que transcorregut el termini de deu dies que es preveu l'esmenta't article, no hi ha hagut cap al·legació. Vist l'informe favorable per part del responsable del mercat respecte a l'autorització per la modificació d'activitat. S'acorda: Primer: Autoritzar la modificació d'activitat de la parada núm. 59 de Queviures a Xarcuteria ­ Cansaladeria a la Sra. Carmen llagostera Díaz, quedant el número de les concessions 58 com a "Queviures" i, informant-li que en tot moment deurà complir les normes que regeixen en el Reglament del Mercat així com les que requereixi la nova activitat. Segon: La present autorització resta condicionada a la liquidació de la taxa de tramitació d'expedient que ascendeix a 109'25 , segons l'ordenança núm. 6 6.a) així com a tots els deutes que pugui tenir contrets amb l'Ajuntament i a l'obtenció de la llicencia d'obertura i activitat. Tercer: Incorporar aquest acord com annex al contracte i la modificació de l'activitat que en el seu dia se li va concedir mitjançant concessió administrativa, per l'activitat de "Queviures", exclusivament. Quart: Notificar a l'interessada, al Director del mercat, a la Junta de Concessionaris, a l'àrea d'Economia i a l'àrea d'Urbanisme respecte a l'obtenció dels permisos pertinents. Finalitzada la discussió de tots els assumptes de l'ordre del dia, l'alcaldessa declara la sessió acabada quan son les onze hores i cinquanta minuts. Vist i plau L'alcaldessa, 3