JUNTA DE GOVERN LOCAL 10/2014 ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA CELEBRADA PER LA JUNTA DE GOVERN LOCAL DE L'AJUNTAMENT DE BADIA DEL VALLÈS EL DIA 17 DE MARÇ DE 2014 Badia del Vallès, 17 de març de 2014 La Junta de Govern Local, quan son les onze hores i trenta minuts, es reuneix, a la sala de sessions de l'edifici de l'Ajuntament, en sessió ordinària presidida per l'alcaldessa senyora Eva Menor Cantador. Hi concorren els regidors següents: Raquel Gracia Peral Montserrat Jiménez Molina Antonio Sabariego Guerrero Assistits pel secretari accidental, senyor Miguel Sánchez Laguna, que certifica. Excusa la seva assistència el senyor Juan Antonio Lancho Aceituno. 1. ACTA SESSIÓ ANTERIOR Es llegeix i s'aprova l'esborrany de l'acta de la sessió que va tenir lloc el dia 10 de març de 2014. 2. DOCUMENTS COMPTABLES Vistos els documents comptables tramesos pels diferents serveis gestors de les despeses. Atès el que estableixen els articles 184 i 185 del RD leg. 2/2004 de 5 de març, mitjançant el qual s'aprova text refós de la llei reguladora de les hisendes locals; l'art. 21.1 de la LRBRL; els arts. 53 i 56 del Dleg. 2/2003 de 28 d'abril pel qual s'aprova el TRLMRLC; els articles 52 i següents del RD 500/1990 de 20 d'abril, que desenvolupa el capítol I del Títol 6è de la Llei 39/1988, de 28 de desembre que regula les hisendes locals, l'art. 19 i següents de les BEP. Vista la resolució de l'alcaldia número 507/2011, de 22 de juny de 2011, referent a l'establiment del règim de delegacions de competències a favor de la Junta de Govern Local i dels diferents Tinents d'alcaldessa i Regidors. S'acorda: Primer. Aprovar l'autorització i el compromís de despeses (fase D i AD) per un import de 55.417,08 , de la relació núm. 9/2014. Segon. Aprovar l'autorització, el compromís i l'obligació de depeses (fase O i ADO), per un import de 185.288,28 , de la relació núm. 14/2014. Tercer. Aprovar l'autorització, el compromís i l'obligació de depeses (fase O i ADO), per un import de 4.151,30 , de la relació núm. 15/2014 (Factures Endesa Energia SAU). Quart. Aprovar l'autorització, el compromís i l'obligació de depeses (fase O i ADO), per un import de 24.046,07 , de la relació núm. 16/2014 (Factures Gas Natural Servicios SDG). 1 3. ACORD DE CESSIÓ CONCESSIÓ ADMINISTRATIVA I FRACCIONAMENT DE DEUTE DEL QUIOSC DE PREMSA NÚMERO 3 En data 3 de març de 2014 mitjançant instància núm. 1319, el/la Sr/Sra. M. Carmen Alarcón Castaño, en representació de la societat CYM 2011 amb NIF J65662058, concessionària actual de la concessió administrativa del quiosc de premsa núm. 3 situat a la cruïlla entre l'avinguda Burgos i l'avinguda Mediterrània va promoure l'expedient per al fraccionament de les obligacions i deutes econòmiques pendents del contracte de concessió administrativa formalitzat en data 17 d'abril de 2011, així com la rescissió del mateix amb data 28 de febrer de 2014. D'acord amb l'informe del servei gestor de promoció econòmica i comerç de data 11 de març de 2014, els informes d'economia i secretaria general. D'acord amb els articles 72, 73 i concordants del Decret 336/1988, de 17 d'octubre que aprova el Reglament de Patrimoni dels ens locals; articles 1255, 1273 , 1274 següents i concordants del Codi Civil; i conforme les facultats que han estat delegades en aquest òrgan decret d'Alcaldia de data 22 de juny de 2011. S'acorda: Primer. Acordar el conveni de fraccionament de les obligacions i deutes vençudes i no satisfetes per la societat CYM 2011 amb NIF J65662058 relatius al quiosc de premsa expressat a la part expositiva d'aquest acord i, conjuntament la rescissió del contracte administratiu de la concessió atorgada per l'ús privatiu del domini públic per a l'explotació del mateix i amb efectes 28 de febrer de 2014. Segon.- El deute total de la societat CYM 2011 amb l'ajuntament de Badia del Vallès a data 28 de febrer de 2014 és de 7.225,79 ( set mil dos-cents vint-i-cinc euros amb setanta-nou cèntims) i les condicions de fraccionament del mateix seran les que s'expressen a continuació: Deute total (sense IVA): 7.225'79 euros Tipus d'interès legal del diner: 4 per cent Termini de devolució: 24 mesos Tercer.- Requerir a la part interessada perquè en el termini màxim de 10 dies, a comptar des de l'endemà de la notificació d'aquest acord, formalitzi el conveni de fraccionament, data a la qual desplegaran eficàcia plena i efectes. Quart. Notificar el present acord a la persona interessada i els serveis municipals d'economia. 4. EXPEDIENT CONTRACTACIÓ DEL SUBMINISTRAMENT MITJANÇANT RENTING DE MAQUINÀRIA PROFESSIONAL CARDIOVASCULAR D'ESPORT PER PROCEDIMENT NEGOCIAT D'acord amb l'expedient instruït des de la regidoria d'Esport i l'informe tècnic dels serveis d'esports de l'àrea de Acció Social, de data 05 de març de 2014, que acredita la conveniència, idoneïtat i eficiència de contractar el subministrament, muntatge, instal·lació, posada en funcionament i manteniment, mitjançant renting, de determinada maquinària cardiovascular per al complex esportiu. Consta igualment, a l'informe del serveis d'esports, el procediment d'adjudicació proposat i l'elaboració i avaluació de les característiques específiques dels plecs per assolir la millor i més avantatjosa prestació del contracte, així com els informes preceptius de preceptius d'Intervenció i Secretaria Generals de l'Ajuntament. 2 Per tot això, de conformitat amb els articles 9, 19, 22, 110, 169 a 178, 290, disposició addicional segona i altres articles concordants del Reial decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, que aprova el Text refós de la Llei de contractes del sector públic, i d'acord amb les facultats delegades en aquest òrgan pel Decret d'Alcaldia de 22 de juny de 2011. S'acorda: Primer. Aprovar l'expedient de contractació, mitjançant procediment negociat sense publicitat del subministrament, muntatge, instal·lació, posada en funcionament i manteniment, mitjançant renting, de maquinària professional cardiovascular pel complex esportiu de Badia del Vallès. Segon. Aprovar el Plec de Clàusules Administratives Particulars i el Plec de Prescripcions Tècniques que regiran l'adjudicació i el contracte mitjançant la modalitat de renting del subministrament indicats per procediment negociat sense publicitat. Tercer. Aprovar el document comptable annex d'autorització de crèdit (fase A), per import de 6.884,90 euros, IVA inclòs, corresponents a la despesa estimada del contracte per a 2014, amb càrrec a la partida 0503 3411 20601 del pressupost ordinari per a 2014. 5. CONTRACTE MENOR SERVEI DE MANTENIMENT DELS APARELLS ELEVADORS L'informe dels serveis gestors d'urbanisme i medi ambient, de data 6/03/2014, acredita la necessitat, idoneïtat i eficiència de contractar el servei de manteniment de tots els ascensors municipals a les diferents dependències, de forma integral amb un únic contracte i amb la finalitat de millorar-ne les prestacions, segons les necessitats específiques i ús dels diferents ascensors; de regularitzar la situació actual de comandes a diverses empreses, conforme la legislació de contractes del sector públic; i reduir els costos anuals dels serveis. D'acord amb la instrucció de l'expedient, les gestions realitzades, les consultes a diferents empreses i la concreta proposta tècnica presentada, de conformitat amb el que es disposa a l'article 22, 111, 138 i concordants del RDL 3/2011, de 14 de novembre, que aprova el text refós de la Llei de contractes del sector públic; i d'acord amb les facultats delegades en aquest òrgan pel Decret D'Alcaldia de 22 de juny de 2011. S'acorda: Primer. Aprovar el contracte menor de serveis, amb l'empresa THYSSENKRUPP, del manteniment dels ascensors municipals dels edificis següents: Ajuntament, jutjat de Pau, mercat municipal, compleix esportiu, CEIP la Muñeira, pàrquing municipal i El Moli. Segon. Els serveis s'executaran de conformitat amb el següent règim i condicions: a) Objecte: La prestació i execució dels serveis de manteniment dels ascensors dels edificis indicats al punt primer. b) Vigència: de l'1 d'abril de 2014 fins a 31 de març de 2015 c) Preu del contracte i IVA aplicable: 6.624,00 i 1.391,04 d'IVA. d) Condicions econòmiques i forma de pagament: per transferència bancària. e) Obligacions bàsiques del contractista, entre d'altres, el compliment de la modalitat del contracte signat per a cada aparell elevador segons informe Tècnic, havent de cobrir la prestació d'allò indicat a l'informe de la empresa mantenidora, THYSSENKRUPP, adjuntat a l'expedient, i el compliment de la normativa tècnica aplicable i l'oferta presentada pel contractista en data 18 de Febrer del 2014. f) Règim jurídic: Per la naturalesa administrativa d'aquest contracte, Menor de Serveis, en tot allò no previst serà d'aplicació el RD 3/2011, de 14 de novembre i la resta de legislació i normativa de desenvolupament. Tercer. Aprovar el document comptable annex d'autorització i disposició de crèdit (AD), corresponent a l'exercici del pressupost ordinari del 2014, per l' import de 6.011,28 (IVA inclòs), desglossat amb càrrec a les següents partides pressupostàries: 3 Partida 1602.4311.22799 (Mercat Municipal): 1.785,96 (IVA INCLÒS) Partida 1004.3211.21200 (CEIP La Muñeira): 598,95 (IVA INCLÒS) Partida 1404.1512.22799 (Manteniment Edificis Corporació): 3.626,37 (IVA INCLÒS) Quart. Deixar sense efecte a data 31 de març de 2014 qualsevol comanda realitzada de serveis de manteniment amb les empreses KONE ELEVADORES S.A, ZARDOYA OTIS, CRUXENT- EDELMA i ASCENSORES SALES S.L., d'acord amb allò previst a l'article 23.3, 111 i 138 i concordants del RDL 3/2011, de 14 de novembre. Cinquè. Notificar el present acord al conjunt de les empreses interessades. 6. CONTRACTE MENOR PER LA REPARACIÓ DE LA BÀSCULA DE LA DEIXALLERIA D'acord amb l'informe dels serveis gestors de Medi Ambient, de data 5/03/2013, que acredita la necessitat, idoneïtat i eficiència de contractar la reparació de la bascula de la deixalleria de Badia del Vallès. D'acord amb el que es disposa a l'article 22, 111, 138 i concordants del RDL 3/2011, de 14 de novembre, que aprova el text refós de la Llei de contractes del sector públic; i de conformitat amb les facultats delegades en aquest òrgan pel Decret D'Alcaldia de 22 de juny de 2011. S'acorda: Primer. Aprovar el contracte menor per la reparació de la bascula de la deixalleria de Badia del Vallès ,amb l'empresa MEGAPES Segon. Els serveis s'executaran de conformitat amb el següent règim i condicions: a) Objecte: La prestació i execució dels serveis de reparació de la bascula de la deixalleria. b) Preu del contracte i IVA aplicable: 3.368,00 i 707,28 euros d'Iva c) Condicions econòmiques i forma de pagament: a 30 dies. d) Règim jurídic: Per la naturalesa administrativa d'aquest contracte menor de serveis, en tot allò no previst serà d'aplicació el RD 3/2011, de 14 de novembre i la resta de legislació i normativa de desenvolupament. Tercer. Aprovar el document comptable annex d'autorització i disposició de crèdit (AD), per l'objecte i import assenyalats, amb càrrec a la partida 1204-1611-21000 del pressupost ordinari per a 2014. Quart. Notificar el present acord a l'empresa MEGAPES. Finalitzada la discussió de tots els assumptes de l'ordre del dia, l'alcaldessa declara la sessió acabada quan son les onze hores i cinquanta minuts. Vist i plau L'alcaldessa, 4