JUNTA DE GOVERN LOCAL 39/2009 ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA CELEBRADA PER LA JUNTA DE GOVERN LOCAL DE L'AJUNTAMENT DE BADIA DEL VALLÈS EL DIA 27 DE NOVEMBRE DE 2009 Badia del Vallès, 27 de novembre de 2009 La Junta de Govern Local, quan són les onze hores i trenta minuts, es reuneix, a la sala de sessions de l'edifici de l'Ajuntament, en sessió ordinària presidida per l'alcaldessa senyora Eva Menor Cantador. Hi concorren els regidors següents: Juan A. Lancho Aceituno Raquel Gracia Peral David Sanuy Sales Montserrat Carbonell Rosell Assistits per la secretària senyora Carme Coll Gaudéns, que certifica. 1. ACTA DE LA SESSIÓ ANTERIOR Es llegeix i s'aprova l'esborrany de l'acta de la sessió que va tenir lloc el dia 20 de novembre de 2009. 2. DOCUMENTS COMPTABLES Vistos els documents comptables tramesos pels diferents serveis gestors de les despeses. Atès el que estableixen els articles 184 i 185 del RD leg. 2/2004 de 5 de març, mitjançant el qual s'aprova text refós de la llei reguladora de les hisendes locals; l'art. 21.1 de la LRBRL; els arts. 53 i 56 del Dleg. 2/2003 de 28 d'abril pel qual s'aprova el TRLMRLC; els articles 52 i següents del RD 500/1990 de 20 d'abril, que desenvolupa el capítol I del Títol 6è de la Llei 39/1988, de 28 de desembre que regula les hisendes locals, l'art. 19 i següents de les BEP. Vista la resolució de l'alcaldia número 309/09, de 23 de març, referent a l'establiment del règim de delegacions de competències a favor de la Junta de Govern Local i dels diferents Tinents d'alcalde i Regidors. S'acorda: Primer. Aprovar l'anul·lació de l'autorització de despeses (fase A) per un import de -35.918,34 , de la relació núm. 4/2009. Segon. Aprovar l'anul·lació de l'autorització i el compromís de despeses (fase D i AD) per un import de -28.450,16 , de la relació núm. 62/2009. Tercer. Aprovar l'autorització, el compromís i l'obligació de depeses (fase O i ADO), per un import de 161.009,20 , de la relació núm. 116/2009. 3. APROVACIÓ DE PREUS CONTRADICTORIS DE LES OBRES "MODIFICACIÓ DE LES OBRES DE TANCAMENT I DISTRIBUCIÓ INTERIOR DE LA PLANTA BAIXA DE L'EDIFICI DEL CARRER MENORCA S/N Fase 2" Atès que en data 19-10-2007 es va aprovar inicialment el projecte "Modificació obres tancament i distribució interior planta baixa del carrer Menorca, s/n. Fase 2" i definitivament el 5-12-2007 al no presentar-se cap reclamació en el període d'exposició posterior a la data de la seva publicació al BOP, per un pressupost pel contracte global de 111.478,95 euros. Atès que en data 3-4-2009 la Junta de Govern Local acorda l'adjudicació definitiva de les obres a TEYCO S.L. per un valor de 104.490, 21 euros. 1 Vist l'informe de l'arquitecta municipal, relatiu a la variació d'alguns conceptes de l'execució de les obres , que no signifiquen una modificació del projecte. Vista l'acta de preus contradictoris que s'adjunta al expedient. Atès que la diferència d'amidaments contradictoris i preus contractuals ascendeix a 7.663,77 euros De conformitat amb l'establer en l'article 217 de la LCSP 30/2007 de octubre "de contractes del sector publico". S'acorda: Primer. Aprovar la modificació del contracte de les obres de "Modificació del projecte de les obres de tancament i distribució interior de la planta baixa de l'edifici del carrer Menorca, s/n Fase 2", per un valor de 7.663,77 euros passant per tant el pressupost final de les obres de 111.478,95 euros a 120.117,75 euros. Segon. Disposar de la despesa amb càrrec a la partida 0204 4321 62200 del pressupost vigent de despeses. Tercer. Notificar a TEYCO S.L, adjudicatari del contracte, el present acord i instar-lo per a la signatura de la addenda d'aquest contracte en el termini de 10 dies hàbils a partir de l'endemà de la notificació. Finalitzada la discussió de tots els assumptes de l'ordre del dia, l'alcaldessa declara la sessió acabada quan son les onze hores i cinquanta-cinc minuts. Vist i plau L'alcaldessa La secretària, 2