JUNTA DE GOVERN LOCAL 41/2009 ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA CELEBRADA PER LA JUNTA DE GOVERN LOCAL DE L'AJUNTAMENT DE BADIA DEL VALLÈS EL DIA 11 DE DESEMBRE DE 2009 Badia del Vallès, 11 de desembre de 2009 La Junta de Govern Local, quan son les onze hores i quaranta minuts, es reuneix, a la sala de sessions de l'edifici de l'Ajuntament, en sessió ordinària presidida per l'alcaldessa senyora Eva Menor Cantador. Hi concorren els regidors següents: Juan A. Lancho Aceituno Raquel Gracia Peral David Sanuy Sales Montserrat Carbonell Rosell Assistits per la secretària senyora Carme Coll Gaudéns, que certifica. 1. ACTA DE LA SESSIÓ ANTERIOR Es llegeix i s'aprova l'esborrany de l'acta de la sessió que va tenir lloc el dia 4 de desembre de 2009. 2. DOCUMENTS COMPTABLES Vistos els documents comptables tramesos pels diferents serveis gestors de les despeses. Atès el que estableixen els articles 184 i 185 del RD leg. 2/2004 de 5 de març, mitjançant el qual s'aprova text refós de la llei reguladora de les hisendes locals; l'art. 21.1 de la LRBRL; els arts. 53 i 56 del Dleg. 2/2003 de 28 d'abril pel qual s'aprova el TRLMRLC; els articles 52 i següents del RD 500/1990 de 20 d'abril, que desenvolupa el capítol I del Títol 6è de la Llei 39/1988, de 28 de desembre que regula les hisendes locals, l'art. 19 i següents de les BEP. Vista la resolució de l'alcaldia número 309/09, de 23 de març, referent a l'establiment del règim de delegacions de competències a favor de la Junta de Govern Local i dels diferents Tinents d'alcalde i Regidors. S'acorda: Primer. Aprovar l'autorització i el compromís de despeses (fase D i AD) per un import de 19.385,14 , de la relació núm. 64/2009. Segon. Aprovar l'autorització, el compromís i l'obligació de depeses (fase O i ADO), per un import de 62.662,05 , de la relació núm. 121/2009. 3. TRASPÀS PARADES42-43-44 DEL MERCAT MUNICIPAL Vista la instància presentada per la Sra. Carolina Carrasco Alfaro amb DNI núm. 46803439 A com concessionària de les parades del mercat núm. 42-43-44, amb data 2 de desembre de 2009 i registre d'entrada 9610, en la qual demana autorització per traspassar les parades núm. 42-43-44 favor de la senyora M. Carmen Rodado León, amb DNI 33892370 F, pel preu de 9.000'00 i per dur a terme la mateixa activitat de "Sabateria". Vist l'informe favorable per part del responsable del Mercat Municipal. S'acorda: 1 Primer: Aprovar el traspàs de les parades núm. 42-43-44 a favor de la senyora M. Carmen Rodado León, amb DNI 33892370 F, per la quantitat de 9.000'00 i per dur a terme la mateixa activitat de "Sabateria". Segon: Haurà d'ingressar a la Tresoreria d'aquest Ajuntament la quantitat de 1.800'00 en concepte de drets de traspàs segons l'ordenança fiscal núm. 9, article 6è. Tercer: La present autorització resta condicionada a la liquidació dels deutes que pugui tenir contrets amb l'Ajuntament i a l'ingrés de les quantitats esmentades, cosa que d'incomplir-se, deixaria sense efecte el present acord. Així mateix estaran obligats a l'obtenció de la llicència d'obertura i activitat dins del termini màxim de dos mesos per activitats innòcues. Si per circumstàncies imputables als concessionaris, aquests no obtinguessin la llicència meritada, l'Ajuntament podrà resoldre el contracte sense que procedeixi reclamació o indemnització de cap mena. Quart: Notificar als interessats, a l'àrea d'Economia, a l'àrea d'Acció Territorial respecte a la llicència d'activitat i a l'ORGT. 4. MODIFICACIÓ EXPEDIENT CONTRACTACIÓ DEL SERVEI DE SUPORT ALS PROGRAMES D'INFÀNCIA, ADOLESCÈNCIA I JOVENTUT I ESPORTS A BADIA DEL VALLÈS Vist l'acord de Junta de Govern de 20.11.09 pel qual s'aprova l'expedient de contractació, i els plecs de clàusules administratives particulars i prescripcions tècniques per a la contractació la proposta del Area d'Acció Social i Cultural en relació a la contractació, mitjançant procediment obert, oferta econòmica més avantatjosa, diversos criteris d'adjudicació, del servei de suport als programes d'infància, adolescència i joventut, i esports, a Badia del Vallès . Atès que l'anunci de licitació es va publicar en el BOP núm. 283 de 26.11.09, i per tant , es va iniciar el període de presentació de proposicions que finalitzava el 15.12.09. Atès que s'ha constatat l'existència d'un error en el càlcul del preu del contracte, i per tant cal modificar l'expedient de contractació. Examinada la documentació que l'acompanya, i de conformitat amb l'establert en l'article 94 i en la disposició addicional segona de la Llei 30/2007, de 30 d'octubre, de contractes del sector públic, S'acorda: Primer. Modificar l'expedient de contractació del servei de suport als programes d'infància, adolescència i joventut, i esports a Badia del Vallès, aprovat per acord de Junta de Govern de 20.11.09, pel que fa al preu del contracte que ascendeix a 124.307,41 euros i 19.889,18 euros d'IVA; i ajustar el període de contractació que serà de l'1 de febrer al 31 de desembre de 2010. Segon. Anular el compromís de despesa aprovat per Junta de Govern de 20.11,09, i comprometre la despesa, en quantia de 124.307,41 euros i 19.889,18 euros d'IVA que per a aquest Ajuntament representa la contractació referenciada, per al pressupost municipal de l'any 2010, i , per tant, condicionar l'adjudicació d'aquesta licitació, a l'efectiva aprovació definitiva del pressupost municipal per a l'exercici 2010. Tercer. Publicar en el Butlletí Oficial de la Província i en el Perfil del Contractant anunci de licitació fent constar la subsanació, i obrint un nou període de presentació de proposicions, notificant si s'escau aquest nou acord als licitadors que ja haguessin presentat sol·licitud durant el termini establert. Acabats els punts de l'ordre del dia i, prèvia declaració d'urgència, s'adopta el següent acord: 5. CONVENI PER A L'ORGANITZACIÓ DE LA CAVALCADA DE REIS 2010 2 Vist que la regidoria de Cultura d'aquest Ajuntament, vol continuar organitzant la tradicional Cavalcada de Reis de forma coordinada amb la Federació d'Entitats Culturals de Badia. S'acorda: Primer: Subscriure un conveni de col.laboració amb la Federació d'Entitats Culturals de Badia per organitzar, coordinadament amb el servei de Cultura d'aquest Ajuntament, el muntatge de la Cavalcada de Reis 2010 amb les entitats interessades del municipi. Segon: Aprovar el text adjunt corresponent a l'esmentat conveni de col.aboració que comporta el compromís per part de l'Ajuntament, d'aportar una contrasprestació econòmica a la Federació d'Entitats Culturals de Badia de 6.000 euros (sis mil euros), amb càrrec a la partida de despeses 08.03.4514.48901 del pressupost actual. Tercer: Aprovar el document comptable ADO que s'adjunta i forma part d'aquesta proposta. Quart: Notificar l'adopció d'aquest acord a la Federació d'Entitats Culturals de Badia. Finalitzada la discussió de tots els assumptes de l'ordre del dia, l'alcaldessa declara la sessió acabada quan son les onze hores i cinquanta-cinc minuts. Vist i plau L'alcaldessa La secretària, 3