JUNTA DE GOVERN LOCAL 14/2014 ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA CELEBRADA PER LA JUNTA DE GOVERN LOCAL DE L'AJUNTAMENT DE BADIA DEL VALLÈS EL DIA 15 D'ABRIL DE 2014 Badia del Vallès, 15 d'abril de 2014 La Junta de Govern Local, quan son les onze hores i trenta minuts, es reuneix, a la sala de sessions de l'edifici de l'Ajuntament, en sessió ordinària presidida per l'alcaldessa senyora Eva Menor Cantador. Hi concorren els regidors següents: Juan Antonio Lancho Aceituno Raquel Gracia Peral Montserrat Jiménez Molina Antonio Sabariego Guerrero Assistits pel secretari accidental, senyor Miguel Sánchez Laguna, que certifica. 1. ACTA SESSIÓ ANTERIOR Es llegeix i s'aprova l'esborrany de l'acta de la sessió que va tenir lloc el dia 7 d'abril de 2014. 2. DOCUMENTS COMPTABLES Vistos els documents comptables tramesos pels diferents serveis gestors de les despeses. Atès el que estableixen els articles 184 i 185 del RD leg. 2/2004 de 5 de març, mitjançant el qual s'aprova text refós de la llei reguladora de les hisendes locals; l'art. 21.1 de la LRBRL; els arts. 53 i 56 del Dleg. 2/2003 de 28 d'abril pel qual s'aprova el TRLMRLC; els articles 52 i següents del RD 500/1990 de 20 d'abril, que desenvolupa el capítol I del Títol 6è de la Llei 39/1988, de 28 de desembre que regula les hisendes locals, l'art. 19 i següents de les BEP. Vista la resolució de l'alcaldia número 507/2011, de 22 de juny de 2011, referent a l'establiment del règim de delegacions de competències a favor de la Junta de Govern Local i dels diferents Tinents d'alcaldessa i Regidors. S'acorda: Primer. Aprovar l'autorització i el compromís de despeses (fase D i AD) per un import de 5.292,94 , de la relació núm. 14/2014. Segon. Aprovar l'autorització, el compromís i l'obligació de depeses (fase O i ADO), per un import de 22.883,39 , de la relació núm. 24/2014. Tercer. Aprovar l'autorització, el compromís i l'obligació de depeses (fase O i ADO), per un import de 25.005,63 , de la relació núm. 22/2014 (Factures de Sorea). Quart. Aprovar l'autorització, el compromís i l'obligació de depeses (fase O i ADO), per un import de 50.526,10 , de la relació núm. 23/2014 (Factures Endesa Energia SAU). 3. CONTRACTE MENOR DE SUBMINISTRAMENT PER A LA IMPLANTACIÓ DE GESTIÓ ADMINISTRATIVA DIGITALITZADA 1 D'acord amb el projecte de Modernització Administrativa: implantant la tramitació electrònica, del qual va ser atorgada una subvenció per la Junta de Govern de la Diputació de Barcelona en sessions de 27 de juny i 11 de juliol de 2013, publicada al BOP de Barcelona en data 7 d'agost de 2013 (ref. 13/Y/94757) i la pròrroga sol·licitada per Resolució d'Alcaldia 723/2013, de 12 de desembre. D'acord amb les necessitats organitzatives i de gestió avaluades durant la implementació del projecte, les diferents consultes a productes i empreses del sector i altres aspectes que han estat informats per la Secretaria general de l'Ajuntament en data de 7 d'abril de 2014 D'acord amb el que es disposa a l'article 22, 111, 138, 169 i concordants del RDL 3/2011, de 14 de novembre, que aprova el text refós de la Llei de contractes del sector públic; i de conformitat amb les facultats delegades en aquest òrgan pel Decret D'Alcaldia de 22 de juny de 2011. S'acorda: Primer. Aprovar el contracte menor de subministrament per a la instal·lació, ús, formació i assessorament d'implantació de l'aplicatiu de gestió administrativa digitalitzada GESTIONA, amb l'empresa Es publico, pel preu màxim de 7.425,00 euros (IVA exclòs) durant l'exercici de 2014, i amb les obligacions bàsiques que consten a l'expedient i l' oferta presentada pel contractista. Segon. Aprovar el contracte menor de subministrament del material hardware necessari per a la implantació de l'aplicatiu amb l'empresa RPB, consistent en 2 impressores, 2 escàners, 5 teclats smarcard i 10 lectors USB, i per import total de 2.499,00 euros (IVA exclòs). Tercer. Aprovar els documents comptables annexos d'autorització i disposició de crèdit (AD), per cadascú dels contractes, objectes i imports assenyalats amb càrrec a les partides 1702.9261.22799 i 1702.9261.62600, respectivament, del pressupost ordinari per a 2014. 4. COMUNICACIÓ OBERTURA ESTABLIMENT I REGISTRE SANITARI LOCAL 47 Vista instància i documentació adjunta presentades per la Sra. Gloria Falcón Macho, referent a la comunicació d'obertura de l'establiment, per dur a terme l'activitat de "Xurreria-cafeteria", al local comercial núm. 47 situat a l'av. de Burgos, 34 de Badia del Vallès. Vist l'informe emès per l'enginyer municipal referent a la comunicació d'obertura. Vist l'informe de la Tècnica de medi ambient i salut pública. Atesa Resolució de l'alcaldia número 507, de 22 de juny de 2012, la qual aprovà la delegació a la Junta de Govern Local de l'atorgament de llicències i l'aprovació de les liquidacions corresponents, tret que les lleis sectorials ho atribueixin expressament al Ple o s'hagi delegat a un altre òrgan. S'acorda: Primer: Aprovar la comunicació d'obertura de l'establiment situat a l'av. Burgos, 34 (local 47) per exercir l'activitat de Xurreria-Cafeteria a la Sra. Gloria Falcón Macho. Segon: Aprovar la liquidació de la taxa per la obertura d'establiments, per un import de 1.266 , segons l'Ordenança Fiscal número 15 Art. 6. Tercer: Inscripció al registre sanitari municipal d'establiments de comercialització de productes alimentaris l'activitat del local comercial núm. 47, situat a l'av. de Burgos, 34 de Badia del Vallès amb el codi 08904/06/10/00/00055. 2 Aquest tràmit queda exempt de la quota corresponent segons l'article 5 de l'ordenança fiscal núm. 15. Tercer: Notificar el present acord a l'interessat 5. COMUNICACIÓ OBERTURA ESTABLIMENT LOCAL COMERCIAL NÚM. 43 Vista instància i documentació adjunta presentades, en data 22/10/2013, pel Sr. Alberto Aytés Meneses referent a la comunicació d'obertura de l'establiment, per dur a terme l'activitat de "Administració de loteria", al local comercial núm. 43 situat a l'av. Burgos, 38, de Badia del Vallès. Vist l'informe emès per l'enginyer municipal referent a la comunicació d'obertura, de data 08/04/2014. Atesa Resolució de l'alcaldia número 507, de 22 de juny de 2012, la qual aprovà la delegació a la Junta de Govern Local de l'atorgament de llicències i l'aprovació de les liquidacions corresponents, tret que les lleis sectorials ho atribueixin expressament al Ple o s'hagi delegat a un altre òrgan. S'acorda: Primer. Restar assabentat de la presentació de la comunicació d'obertura de l'establiment situat a l'av. Burgos, 38, (local 43) per exercir l'activitat "Administració de Loteria" al Sr. Alberto Aytés Meneses. Segon. Aprovar la liquidació de la taxa per la obertura d'establiments, per un import de 738,50 , segons l'Ordenança Fiscal número 15 Art. 6. Tercer. Notificar el present acord a l'interessat. 6. COMUNICACIÓ OBERTURA ESTABLIMENT I REGISTRE SANITARI LOCAL 115 Vista instància i documentació adjunta presentades, en data 04/042014, pel Sr. Hector Moreno Ariza, referent a la comunicació d'obertura de l'establiment, per dur a terme l'activitat de "Bar- Cafeteria", al local comercial núm. 115 situat a l'av. Ibiza, núm. 12, de Badia del Vallès. Vistos els informes emesos per l'enginyer municipal, referent a la comunicació d'obertura, i per la Tècnica de medi ambient i salut pública, referent al registre sanitari, en dades de 8 i 7 d'abril d'enguany, respectivament. Atesa Resolució de l'alcaldia número 507, de 22 de juny de 2012, la qual aprovà la delegació a la Junta de Govern Local de l'atorgament de llicències i l'aprovació de les liquidacions corresponents, tret que les lleis sectorials ho atribueixin expressament al Ple o s'hagi delegat a un altre òrgan. S'acorda: Primer. Restar assabentat de la presentació de la comunicació d'obertura de l'establiment situat a l'av. Ibiza, 12 (local 115) per exercir l'activitat de Bar-Cafeteria al Sr. Héctor Moreno Ariza. Segon. Aprovar la liquidació de la taxa per la obertura d'establiments, per un import de 1.266 , segons l'Ordenança Fiscal número 15 Art. 6. 3 Tercer. Inscriure al registre sanitari municipal d'establiments de comercialització de productes alimentaris l'activitat del local comercial núm. 47, situat a l'av. de Burgos, 34 de Badia del Vallès amb el codi 08904/11/01/02/00071. Quart. Notificar el present acord a l'interessat. 7. ADJUDICACIÓ LOCALS COMERCIAL PER CONCURS DE PROCEDIMENT OBERT LOCALS COMERCIALS NÚMS. 12, 30, 90, 102, 108, 125, 131, 133 I 136 Per acord de la Junta de Govern Local de l'Ajuntament de 17 de març de 2014, es va aprovar la convocatòria del concurs per procediment obert de l'arrendament dels locals sense activitat econòmica números 12, 30, 90, 102, 108, 125, 131, 133 I 136, així com el Plec de condicions Econòmiques Administratives. Instruït l'expedient la Mesa de contractació en sessions celebrades els dies 11, 21 i 28 de març de 2014, ha acordat proposar a l'òrgan competent l'adjudicació en règim d'arrendament els locals números 12, 30 i 125 i que es declari desert, per manca de licitadors la resta de locals comercials objecte del procediment. S'acorda: Primer. Declarar vàlid el procediment instruït per a l'adjudicació en règim d'arrendament dels locals comercials i, en la seva virtut, i de conformitat amb la proposta de la Mesa de Contractació de 28 de març de 2014, adjudicar els locals comercials números 12, 30 i 125 a les següents persones i amb les activitats que s'indiquen: Local 12 C. Porto, 21 M. Isabel Caparrós Hernández Venda d'animals i alimentació Local 30 Av. Cantàbric, 27 Novadecora, SCP Venda d'aparells electrònics Local 125 Av. Costa Brava, 11 Miquel Ribó Coello Assessoria Segon. Declarar el procediment desert respecte els restants locals comercials (números 90, 102, 108, 131, 133 i 136) i aprovar el procediment negociat sense publicitat per a la seva adjudicació de conformitat amb els plecs de condicions econòmic administratives acordat per la Junta de Govern en data 27 de gener de 2014 i amb allò previst als articles 170, 176 i concordants del EDL 3/2011, de 14 de novembre, que aprova els Text refós de la Llei de contractes del Sector Públic. Tercer. Notificar els anteriors acords als interessats, instant-los a què en un termini de 15 dies hàbils acreditin davant la Tresoreria de l'Ajuntament el ingrés de la garantia definitiva corresponent a l'import de QUATRE mensualitats de renda del local pel que hagi licitat, tal i com especifica a la clàusula cinquena del Plec de Condicions econòmic administratives. 8. CORRECCIÓ ERROR MATERIAL APARTAT TERCER ACORD DE JUNTA DE GOVERN LOCAL DE17/02/2014 Per acord de la Junta de Govern Local de data 17 de febrer de 2014 es va aprovar el contracte menor de serveis de manteniment de la sala de fitness amb l'empresas ARGES FITNESS S.L. Advertit error material a la classificació econòmica de la partida pressupostària aprovada, segons informe de la responsable tècnica del servei de data 09/04/2014 S'acorda Primer. Corregir l'error material a la partida pressupostària aprovada a l'apartat tercer de l'esmentat acord de 17/02/2014, en el sentit següent: 4 On diu: "Aprovar el document comptable annex d'autorització i disposició de crèdit (AD), per l'objecte i import assenyalats, amb càrrec a la partida 0503 3411 22799 del pressupost ordinari per a 2014"; ha de dir: "Aprovar el document comptable annex d'autorització i disposició de crèdit (AD), per l'objecte i import assenyalats, amb càrrec a la partida 0503 3411 21300 del pressupost ordinari per a 2014." Segon. Aprovar el documents comptable (AD negatiu) amb càrrec a la partida 0503 3411 22799 per igual concepte i import a l' erròniament aprovat. Finalitzada la discussió de tots els assumptes de l'ordre del dia, l'alcaldessa declara la sessió acabada quan son les onze hores i cinquanta minuts. Vist i plau L'alcaldessa, 5