JUNTA DE GOVERN LOCAL 13/2014 ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA CELEBRADA PER LA JUNTA DE GOVERN LOCAL DE L'AJUNTAMENT DE BADIA DEL VALLÈS EL DIA 7 D'ABRIL DE 2014 Badia del Vallès, 7 d'abril de 2014 La Junta de Govern Local, quan son les onze hores i trenta minuts, es reuneix, a la sala de sessions de l'edifici de l'Ajuntament, en sessió ordinària presidida per l'alcaldessa senyora Eva Menor Cantador. Hi concorren els regidors següents: Juan Antonio Lancho Aceituno Montserrat Jiménez Molina Assistits pel secretari accidental, senyor Miguel Sánchez Laguna, que certifica. Excusen la seva presència la senyora Raquel Gracia Peral i el senyor Antonio Sabariego Guerrero. 1. ACTA SESSIÓ ANTERIOR Es llegeix i s'aprova l'esborrany de l'acta de la sessió que va tenir lloc el dia 31 de març de 2014. 2. DOCUMENTS COMPTABLES Vistos els documents comptables tramesos pels diferents serveis gestors de les despeses. Atès el que estableixen els articles 184 i 185 del RD leg. 2/2004 de 5 de març, mitjançant el qual s'aprova text refós de la llei reguladora de les hisendes locals; l'art. 21.1 de la LRBRL; els arts. 53 i 56 del Dleg. 2/2003 de 28 d'abril pel qual s'aprova el TRLMRLC; els articles 52 i següents del RD 500/1990 de 20 d'abril, que desenvolupa el capítol I del Títol 6è de la Llei 39/1988, de 28 de desembre que regula les hisendes locals, l'art. 19 i següents de les BEP. Vista la resolució de l'alcaldia número 507/2011, de 22 de juny de 2011, referent a l'establiment del règim de delegacions de competències a favor de la Junta de Govern Local i dels diferents Tinents d'alcaldessa i Regidors. S'acorda: Primer. Aprovar l'autorització i el compromís de despeses (fase D i AD) per un import de 3.604,53 , de la relació núm. 12/2014. Segon. Aprovar l'autorització, el compromís i l'obligació de depeses (fase O i ADO), per un import de 35.847,26 , de la relació núm. 21/2014. 3. APROVACIÓ COMPTE GESTIÓ RECAPTATÒRIA MULTES MES MARÇ 2014 1 Vist el Compte de la Gestió Recaptatòria de Multes de Circulació per sancions imposades per l'Ajuntament de Badia del Vallès, realitzada per l'Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona durant el mes de març de 2014. Havent-se verificat que els ingressos que es reflecteixen en el Compte coincideixen amb els fons transferits a l'Ajuntament Badia del Vallès. Comprovat que l'aplicació de càrrecs, devolucions d'ingressos indeguts i compensacions a favor de l'ORGT s'ha practicat correctament. Vista la liquidació practicada pel concepte d'equilibri financer, que es considera correcta segons els termes del conveni subscrit entre aquest Ajuntament i la Diputació de Barcelona. Vista l'aplicació comptable dels ingressos, com estableix l'article 209.2 del text refós de la Llei reguladora dels hisendes locals aprovat per RDL 2/2004, 5 de març. Vist l'informe de l' Interventor accidental. S'acorda: Primer: Aprovar la relació comptable d'ingressos núm. 0314 corresponent al mes de març de 2014 segons annex. 4. APROVACIÓ COMPTE GESTIÓ RECAPTATÒRIA MES GENER 2014 Vist el Compte de la Gestió Recaptatòria realitzada per l'Organisme de Gestió Tributària durant el mes de gener 2014 i corresponent a les liquidacions d'ingrés per rebut i liquidacions d'ingrés directe, així com a certificacions de descobert de tributs i preus públics liquidats per l'Ajuntament Badia del Vallès. Havent-se verificat que els ingressos que es reflecteixen en el Compte coincideixen amb els fons transferits a l'Ajuntament Badia del Vallès. Comprovat que l'aplicació de càrrecs, devolucions d'ingressos indeguts i compensacions a favor de l'ORGT s'ha practicat correctament. Vista l'aplicació comptable dels ingressos, com estableix l'article 209.2 del text refós de la Llei reguladora dels hisendes locals aprovat per RDL 2/2004, 5 de març. Vist l'informe de l'Interventor accidental. S'acorda: Primer: Aprovar les relacions comptables d'ingressos núm. 1401 gener segons annex. Segon: Aprovar els documents comptables annex, segons conveni amb SOREA de data de 6 de maig de 1996. 5. APROVACIÓ COMPTE GESTIÓ RECAPTATÒRIA MES FEBRER 2014 Vist el Compte de la Gestió Recaptatòria realitzada per l'Organisme de Gestió Tributària durant el mes de febrer 2014 i corresponent a les liquidacions d'ingrés per rebut i liquidacions d'ingrés directe, així com a certificacions de descobert de tributs i preus públics liquidats per l'Ajuntament Badia del Vallès. 2 Havent-se verificat que els ingressos que es reflecteixen en el Compte coincideixen amb els fons transferits a l'Ajuntament Badia del Vallès. Comprovat que l'aplicació de càrrecs, devolucions d'ingressos indeguts i compensacions a favor de l'ORGT s'ha practicat correctament. Vista l'aplicació comptable dels ingressos, com estableix l'article 209.2 del text refós de la Llei reguladora dels hisendes locals aprovat per RDL 2/2004, 5 de març. Vist l'informe de l'Interventor accidental. S'acorda: Primer: Aprovar les relacions comptables d'ingressos núm. 1402 febrer segons annex. Segon: Aprovar els documents comptables annex, segons conveni amb SOREA de data de 6 de maig de 1996. 6. APROVACIÓ COMPTE GESTIÓ RECAPTATÒRIA MES DE MARÇ 2014 Vist el Compte de la Gestió Recaptatòria realitzada per l'Organisme de Gestió Tributària durant el mes de març 2014 i corresponent a les liquidacions d'ingrés per rebut i liquidacions d'ingrés directe, així com a certificacions de descobert de tributs i preus públics liquidats per l'Ajuntament Badia del Vallès. Havent-se verificat que els ingressos que es reflecteixen en el Compte coincideixen amb els fons transferits a l'Ajuntament Badia del Vallès. Comprovat que l'aplicació de càrrecs, devolucions d'ingressos indeguts i compensacions a favor de l'ORGT s'ha practicat correctament. Vista l'aplicació comptable dels ingressos, com estableix l'article 209.2 del text refós de la Llei reguladora dels hisendes locals aprovat per RDL 2/2004, 5 de març. Vist l'informe de l'Interventor accidental. S'acorda: Primer: Aprovar les relacions comptables d'ingressos núm. 1403 març, .segons annex. Segon: Aprovar els documents comptables annex, segons conveni amb SOREA de data de 6 de maig de 1996. 7. CONVENI DE COL·LABORACIÓ ENTRE L'AJUNTAMENT DE BADIA DEL VALLÈS I LA COLLA GEGANTERA DE BADIA DEL VALLÈS Atès que L'Ajuntament de Badia del Vallès vol promoure i promocionar totes aquelles accions encaminades a donar veu a la cultura tradicional catalana de i pel municipi. Atès que L'Ajuntament de Badia del Vallès vol potenciar la força de totes aquelles persones que de forma voluntària treballen per enriquir la cultura de la ciutat, i n'enforteixen el teixit associatiu. 3 Atès que La Colla Gegantera de Badia del Vallès manifesta el seu compromís amb aquest municipi de dur a terme set sortides anuals (exportant el nom de la ciutat més enllà del municipi) i fent plantades a la ciutat en dates assenyalades. D'acord amb l'informe de la tècnica del servei de cultura de l'àrea d'Acció Social i Cultural de data 28 de març, sobre la conveniència, idoneïtat i justificació de la proposta; i de conformitat amb el pressupost municipal vigent i les facultats que han estat delegades en aquesta Junta de Govern Local pel Decret d'Alcaldia núm. 507/2011, de 22 de juny. S'acorda: Primer. Aprovar el conveni annex de col·laboració entre l'Ajuntament i La Colla Gegantera de Badia del Vallès, que te per objecte el compromís per part de la entitat de dur a terme set sortides anuals (exportant el nom de la ciutat més enllà del municipi) i fer plantades a la ciutat en dates assenyalades. Així mateix La Colla Gegantera de Badia del Vallès es compromet a tenir cura dels arranjaments necessaris, així com del vestuari que necessitin les dues figures. Segon. Aprovar el document comptable annex d'autorització i disposició de crèdit per import total de 800,00 euros ( Vuit-cents euros), amb càrrec a la partida 0703/ 3381. 48902 del pressupost vigent. Tercer. Facultar l'Alcaldessa per a la formalització i signatura d'aquest conveni. Quart. Notificar l'acord a la Colla Gegantera de Badia del Vallès 8. CONVENI ENTRE L'AJUNTAMENT DE BADIA DEL VALLÈS I L'ASSOCIACIÓ D'ATURATS ACTIUS Atès que l'Ajuntament de Badia del Vallès donar suport a les persones aturades del municipi i promoure la seva organització i activitat. Atès que L'Ajuntament de Badia del Vallès té un clar compromís amb les persones més vulnerables del municipi, en virtut del qual desenvolupa diverses línies d'actuació resumides en el Pla d'Inclusió Social Cultivem Badia. L'Ajuntament, davant l'alt número de persones aturades al municipi i les línies de treball engegades durant aquesta legislatura, considera necessari d'ampliar i millorar les accions adreçades a les persones aturades, adaptant-les a la nova situació creada per la llarga durada de la crisi i, en especial, les relacionades amb promoure i donar suport a les iniciatives, l'autoorganització i l'activitat de les persones aturades. Atès que L'Associació Aturats Actius té per objecte i finalitat social la millora de les oportunitats de les persones aturades de Badia del Vallès i participa de les consideracions i necessitats expressades als apartats anteriors. D'acord amb l'informe del coordinador de l'Àrea d'Acció Social i Cultura, de data març 2014 , sobre la conveniència, idoneïtat i justificació de la proposta; i de conformitat amb el pressupost municipal vigent i les facultats que han estat delegades en aquesta Junta de Govern Local pel Decret d'Alcaldia núm. 507/2011, de 22 de juny. S'acorda: Primer. Aprovar el conveni annex de col·laboració entre l'Ajuntament i l'Associació d'Aturats Actius, que te per objecte la col·laboració en l'àmbit de la promoció de les persones aturades. 4 Amb la finalitat de: a) Establir el suport de l'Ajuntament de Badia del Vallès a l'associació Aturats Actius, i en especial al seu projecte Activitats Multiserveis; b) Establir el marc de col·laboració entre l'Ajuntament de Badia del Vallès i l'associació Aturats Actius; c) Atorgar suport per al desenvolupament del projecte esmentat. Segon. Facultar l'Alcaldessa per a la formalització i signatura d'aquest conveni. Tercer. Notificar l'acord a l'Associació d'Aturats Actius 9. CONTRACTE MENOR PER LA REPARACIÓ DE LA DESHUMECTADORA DEL COMPLEX ESPORTIU AMB SISTEMES Y CONTROL, S.L. D'acord amb l'informe dels serveis gestors d'esports, de data 26 de març de 2014, que acredita la necessitat, idoneïtat i eficiència de contractar els serveis de l'empresa Sistemas y Control, S.L. D'acord amb el que es disposa als articles 22, 111, 138 i concordants del RDL 3/2011, de 14 de novembre, que aprova el text refós de la Llei de contractes del sector públic, i de conformitat amb les facultats delegades en aquest òrgan pel Decret d'Alcaldia de 22 de juny de 2011. S'acorda: Primer. Aprovar el contracte menor per la reparació de la "deshumectadora" del Complex Esportiu de Badia del Vallès, amb l'empresa Sistemas y Control, S.L. Segon. Els serveis s'executaran de conformitat amb el següent règim i condicions: a) Objecte: substitució de l'autòmata i la pantalla existent que no funciona i la incorporació d'un autòmata i pantalla nova amb la seva programació. b) Vigència: El contracte té una durada mentre duri la reparació. c) Preu del contracte i IVA aplicable: el cost és de 5.453,60 (nets) i 1.145,26 d'IVA. d) Condicions econòmiques i forma de pagament: es facturarà amb dues factures una ple treball de programació més el material, que realitzen fora del complex esportiu (3.453,60 i 725,25 d'IVA) i l'altra per la instal·lació posada en marxa de la màquina dins el complex esportiu (2.000 i 420 d'IVA) e) Obligacions bàsiques/essencials del contractista: - El treball del contractista consisteix en substituir l'autòmat i la pantalla existent que no funciona i incorporar un autòmat i una pantalla nova amb la seva programació. - El contractista es fa càrrec del material, de la programació i de la instal·laci´ço i posada en marxa de l'aparell - El contractista assumeix el cost de la implantació d'un paquet supervisor Scada, per poder controlar des de l'ordenador la deshumectadora. - Garantia de 2 anys pels productes de Sistemas y Control, S.L. f) Règim Jurídic: Per la naturalesa administrativa d'aquest contracte menor de serveis en tot allò no previst serà d'aplicació el RD 3/2011, de 14 de novembre i la resta de legislació i normativa de desenvolupament. Tercer. Aprovar els documents comptables annexos (AD), per l'objecte i import assenyalats, amb càrrec a les partides 0503.3411.21300 i 0503.3411.21000 del pressupost ordinari per a 2014. Quart. Notificar el present acord a l'empresa Sistemas y Control, S.L. 5 10. APROVACIÓ COMISSIÓ DE SERVEIS ASSISTENTA SOCIAL AJUNTAMENT En data 28 de març de 2014 es rep comunicació del Director de Recursos Humans i Serveis Logístic de l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès sol·licitant la adscripció en comissió de serveis del funcionària d'aquest Ajuntament, Sra. Antònia Albert Peñalver, per a prestar serveis com a Tècnica diplomada en Treball Social a l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès, a partir del 22 d'abril de 2014 i per un període de dos anys, derivant-se les despeses econòmiques d'aquesta comissió a càrrec de l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès. Vist el que estableix l'art. 85.1 del Decret Legislatiu 1/97, de 31 d'octubre, pel qual s'aprova la refosa en un Text Únic dels preceptes de determinats Textos legals vigents a Catalunya en matèria de Funció Pública. Vist el que estableix el Decret 123/97, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i l'art. 3 del Decret 124/88, de 24 de maig, sobre normes complementàries als catàlegs de llocs de treball de l'Administració de la Generalitat, en relació amb els arts. 297 i 300 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel que s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de Règim Local de Catalunya i amb l'art. 21 de la Llei 30/84, de 2 d'agost, de mitjans per a la reforma de la funció pública. Vist el que estableix els arts. 184 al 189 del Decret 214/90, de 30 de juliol, pel qual s'aprova el reglament del personal al servei de les entitats locals. Vist el que estableix l'art. 21.1.h) i s) de la Llei 7/85, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local en relació amb l'art. 55.o) del Decret 214/90, de 30 de juliol. Vist el que disposa l'apartat 1.g) del Decret d'alcaldia núm. 507/2011 de 22 de juny que aprova les delegacions atorgades a favor de la Junta de Govern Local, en relació a la declaració de situacions administratives del personal. S'acorda: Primer.- Acceptar l'adscripció en comissió de serveis de la funcionària de carrera d'aquesta corporació, de l'escala d'administració especial, sots escala tècnica, categoria Diplomada en Treball Social, senyora Antònia Albert Peñalver, per a prestar serveis en l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès, amb efectes des del dia 22 d'abril de 2014, derivant-se les despeses econòmiques d'aquesta comissió a càrrec de l'ajuntament de Sant Cugat del Vallès. Segon.- El temps de serveis prestats en comissió de serveis ha de ser tingut en compte a l'efecte de consolidació del grau personal corresponent al nivell del lloc que es venia exercint fins aleshores. Tercer.- Notificar aquesta Resolució, per part de Secretària, a la interessada (Av./ Eivissa núm. 3, 9è D ­ 08214 Badia del Vallès), a la Direcció de Recursos Humans i Serveis Logístics de l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès(Plaça de la Vila, 1, 08172 Sant Cugat del Vallès), a la Junta de Personal, al Comitè d'Empresa i a les Seccions Sindicals. 11. CONTRACTE MENOR SERVEIS DE MANTENIMENT PORTES AUTOMÀTIQUES DEL PARQUING SOTERRAT DE L'AV. BURGOS D'acord amb l'informe dels serveis gestors d'urbanisme i M. Ambient, de data 13 de ma