JUNTA DE GOVERN LOCAL 10/2010 ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA CELEBRADA PER LA JUNTA DE GOVERN LOCAL DE L'AJUNTAMENT DE BADIA DEL VALLÈS EL DIA 19 DE MARÇ DE 2010 Badia del Vallès, 19 de març de 2010 La Junta de Govern Local, quan son les onze hores trenta-cinc minuts, es reuneix, a la sala de sessions de l'edifici de l'Ajuntament, en sessió ordinària presidida per l'alcaldessa senyora Eva Menor Cantador. Hi concorren els regidors següents: Juan A. Lancho Aceituno Raquel Gracia Peral David Sanuy Sales Montserrat Carbonell Rosell Assistits per la secretària senyora Carme Coll Gaudens, que certifica. 1. ACTA DE LA SESSIÓ ANTERIOR Es llegeix i s'aprova l'esborrany de l'acta de la sessió que va tenir lloc el dia 12 de març de 2010. 2. DOCUMENTS COMPTABLES Vistos els documents comptables tramesos pels diferents serveis gestors de les despeses. Atès el que estableixen els articles 184 i 185 del RD leg. 2/2004 de 5 de març, mitjançant el qual s'aprova text refós de la llei reguladora de les hisendes locals; l'art. 21.1 de la LRBRL; els arts. 53 i 56 del Dleg. 2/2003 de 28 d'abril pel qual s'aprova el TRLMRLC; els articles 52 i següents del RD 500/1990 de 20 d'abril, que desenvolupa el capítol I del Títol 6è de la Llei 39/1988, de 28 de desembre que regula les hisendes locals, l'art. 19 i següents de les BEP. Vista la resolució de l'alcaldia número 309/09, de 23 de març, referent a l'establiment del règim de delegacions de competències a favor de la Junta de Govern Local i dels diferents Tinents d'alcalde i Regidors. S'acorda: Primer. Aprovar l'autorització i el compromís de despeses (fase D i AD) per un import de 17.792,67 Euros, de la relació núm. 8/2010. Segon. Aprovar l'autorització, el compromís i l'obligació de depeses (fase O i ADO), per un import de 138.293,12 Euros, de la relació núm. 10/2010. 3. CONTRACTE AMB L'ASSOCIACIÓ CLUB ESPORTIU HORITZÓ Atès l'objectiu d'aquest Ajuntament de promoure que les condicions dels disminuïts puguin acostar-se al màxim a les de qualsevol ciutadà Atès que l'associació Club Esportiu Horitzó desenvolupa des de l'any 2008 el projecte de natació adaptada al municipi, iniciat fa deu anys per l'Associació Arco Iris. Atesa la necessitat de continuar treballant en aquesta línea i el desenvolupament adequat d'aquesta activitat per part del Club de Esportiu Horitzó durant l'any 2010. 1 Atès l'informe tècnic que s'adjunta i forma part de la present proposta, que es configuren per tal de donar resposta a l'objectiu de l'Ajuntament. S'acorda: Primer.- Subscriure un contracte de col·laboració amb l'Associació Club Esportiu Horitzó per a la realització de l'activitat de natació adaptada, per al col·lectiu de persones discapacidades de Badia del Vallès, amb l'objectiu de promocionar activitats esportives per l'esmentat col.lectiu. Segon.- Aprovar el text adjunt corresponent a l'esmentat contracte que comporta el compromís per part de l'Ajuntament de Badia del Vallès, d'aportar una contraprestació econòmica al Club Esportiu Horitzó 2.192 Euros (dos mil cent noranta- dos Euros), amb càrrec a la partida de despeses 0803.2331.22709 del pressupost actual. Tercer.- Aprovar el document comptable que s'adjunta per import total de 2.192 Euros (Dos mil cent noranta-dos Euros) i que forma part d'aquest acord. Quart.- Delegar la signatura d'aquest contracte en la segona Tinent d´Alcalde Àrea d´Acció Social i Cultural, Sra. Raquel Gracia Peral. Cinquè.- Notificar l'adopció d'aquest acord a l'Associació Club Esportiu Horitzó. 4. APROBACIÓN PROCEDIMIENTO DE CONTRATACIÓN PARA LA ADJUDICACIÓN Y APROBACIÓN DEL PLIEGO DE CLÁUSULAS ADMINISTRATIVAS DE LAS OBRAS CONSISTENTES EN LA IMPLANTACIÓN DE UN SISTEMA TECNOLÓGICO Y SOCIAL PARA LA INTERCONEXIÓN INALÁMBRICA PARA LOS EDIFICIOS PÚBLICOS Y EL ACCESO CIUDADANO A SERVICIOS VÍA INTERNET EN BADIA DEL VALLÉS CON CARGO AL FEOSL Vista la Resolución de 25 de febrero de 2010 del Secretario de Estado de Cooperación Territorial, por la cual se autoriza la financiación con cargo al Fondo Estatal para el empleo y la Sostenibilidad local de las obras consistentes en la implantación de un sistema tecnológico y social para la interconexión inalámbrica para los edificios públicos y el acceso ciudadano a servicios vía internet en Badia del Vallés. Visto el Proyecto de las obras correspondiente aprobado inicialmente en esta misma sesión de 19 de marzo de 2010. Visto el informe de Intervención de 16 de marzo de 2010 sobre porcentaje que supone la contratación con relación a los recursos ordinarios del presupuesto vigente. Visto el informe de Secretaria de 16 de marzo sobre la legislación aplicable y el procedimiento a seguir. Teniendo en cuenta que se ha redactado e incorporado al expediente el Pliego de Cláusulas Administrativas Particulares y Prescripciones Técnicas que han de regular la adjudicación del contrato. Examinada la documentación que acompaña el expediente, y, de conformidad con lo que disponen los artículos 93 y 94 y la Disposición adicional segunda de la ley 30/2007 de 30 de octubre de Contratos del Sector Público. Se acuerda: Primero. Aprobar el procedimiento de contratación para la adjudicación de obras consistentes en la implantación de un sistema tecnológico y social para la interconexión 2 inalámbrica para los edificios públicos y el acceso ciudadano a servicios vía internet en Badia del Vallés., por procedimiento negociado sin publicidad y tramitación urgente. Segundo. Autorizar el gasto por importe de 59.000,00 euros y 9.440,00 euros de IVA, correspondiente al importe que para este Ayuntamiento representa la contratación referenciada, a cargo de la partida 1104 1501 62303 del estado de gastos del Presupuesto Municipal de este Ayuntamiento para el ejercicio 2010. Tercero. Aprobar el Pliego de Cláusulas Administrativas Particulares y el de prescripciones técnicas que regularan la contratación de las obras de la implantación de un sistema tecnológico y social para la interconexión inalámbrica para los edificios públicos y el acceso ciudadano a servicios vía internet en Badia del Vallés, mediante procedimiento negociado sin publicidad y tramitación urgente. Cuarto. Condicionar la adjudicación de la obra a la aprobación definitiva del proyecto. Quinto. Solicitar ofertas a diferentes empresas capacitadas para la realización del contrato. 5. APROBACIÓN PROCEDIMIENTO DE CONTRATACIÓN PARA LA ADJUDICACIÓN Y APROBACIÓN DEL PLIEGO DE CLÁUSULAS ADMINISTRATIVAS DE LAS OBRAS CONSISTENTES EN LA ADECUACIÓN DE LAS INSTALACIONES PERA EL AHORRO ENERGÉTICO CON ENERGÍAS RENOVABLES EN LOS PABELLONES POLIDEPORTIVOS DE LOS CEIP MUÑEIRA-SEGUIDILLAS, Y LA JOTA-SARDANA, CON CARGO AL FEOSL Vista la Resolución de 25 de febrero de 2010 del Secretario de Estado de Cooperación Territorial, por la cual se autoriza la financiación con cargo al Fondo Estatal para el empleo y la Sostenibilidad local de las obras consistentes en la adecuación de las instalaciones para el ahorro energético con energías renovables en los pabellones polideportivos de los CEIP Muñeira-Seguidillas, y La Jota-Sardana. Visto el Proyecto de las obras correspondiente aprobado inicialmente en fecha 12 de marzo de 2010. Visto el informe de Intervención de 15 de marzo de 2010 sobre porcentaje que supone la contratación con relación a los recursos ordinarios del presupuesto vigente. Visto el informe de Secretaria de 16 de marzo sobre la legislación aplicable y el procedimiento a seguir. Teniendo en cuenta que se ha redactado e incorporado al expediente el Pliego de Cláusulas Administrativas Particulares y Prescripciones Técnicas que han de regular la adjudicación del contrato. Examinada la documentación que acompaña el expediente, y, de conformidad con lo que disponen los artículos 93, 94 y la Disposición adicional segunda de la ley 30/2007 de 30 de octubre de Contratos del Sector Público. Se acuerda: Primero. Aprobar el procedimiento de contratación para la adjudicación de obras consistentes en la adecuación de las instalaciones pera el ahorro energético con energías renovables en los pabellones polideportivos de los CEIP Muñeira-Seguidillas, y La Jota- Sardana, por procedimiento negociado sin publicidad y tramitación urgente. Segundo. Autorizar el gasto por importe de 190.151,66 euros y 30.424,27 euros de IVA correspondiente al importe que para este Ayuntamiento representa la contratación 3 referenciada, a cargo de la partida 1104 1501 62301 del estado de gastos del Presupuesto Municipal de este Ayuntamiento para el ejercicio 2010. Tercero. Aprobar el Pliego de Cláusulas Administrativas Particulares y el de prescripciones técnicas que regularan la contratación de las obras mencionadas, mediante procedimiento negociado sin publicidad y tramitación urgente. Cuarto. Condicionar la adjudicación de las obras, a la aprobación definitiva del proyecto. Quinto. Solicitar ofertas a diferentes empresas capacitadas para la realización del contrato. 6. APROVACIÓ INICIAL DEL PROJECTE D'IMPLANTACIÓ D'UN SISTEMA TECNOLÒGIC I SOCIAL PER A L'INTERCONNEXIÓ INALÀMBRICA PER EDIFICIS PÚBLICS I ACCÉS CIUTADÀ A SERVEIS VIA INTERNET A BADIA DEL VALLÈS AMB CÀRREC AL FEOSL Vista la Resolució de 25 de febrer de 2010 del Secretari de l'Estat de Cooperació Territorial per la qual s'autoritza el finançament del projecte d'implantació d'un sistema tecnològic i social per a la interconnexió inalambrica per edificis públics i accés ciutadà a serveis via internet. Vist el projecte d'implantació d'un sistema tecnològic i social per a l'interconnexió inalàmbrica per edificis públics i accés ciutadà a serveis via internet a Badia del Vallès, redactat per Agustí Moseguí Giménez amb número Col. 10351 (MOSE, Serveis d'enginyeria S.L.P.U amb un pressupost que ascendeix a la quantitat de 59.000,00 euros i 9.440,00 euros d'IVA. Vist l'informe dels serveis tècnics d'urbanisme. De conformitat amb el que disposa l'article 106 i 107 de la Llei 30/2007, de 30 d'octubre, de Contractes del Sector Públic i l'article 12, 24 i següents del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament d'obres, activitats i serveis locals. De conformitat al que disposa l'article 235 del Decret legislatiu 2/2003 de 28 d'abril pel quals s'aprova el Text Refòs de la Llei municipal i de règim local de Catalunya, i l'article 37 i següents del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament d'obres, activitats i serveis dels ens locals. De conformitat amb el que estableixen els articles 21.1 apartat j) de la Llei 7/85 de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local, segons redacció donada per la Llei 11/99, de 21 d'abril i la delegació atorgada a la Junta de Govern Local mitjançant decret d'alcaldia 568/09 d'1 de juliol de 2009. S'acorda: Primer. Aprovar inicialment el Projecte d'implantació d'un sistema tecnològic i social per a la interconnexió inalambrica per edificis públic i accés ciutadà a serveis via internet a Badia del Vallès, redactat per Agustí Moseguí Giménez amb núm. Col. 10351 (MOSE, Serveis d'Enginyeria S.L.P.U) amb càrrec al Fons Estatal per a l'Ocupació i la Sostenibilitat Local 2010 amb un pressupost que ascendeix a la quantitat de 59.000,00 euros i 9.440,00 euros d'IVA. Segon. Aprovar, conforme al previst a l'article 17 del Reial Decret Llei 13/2009 de 26 d'octubre pel qual es crea el Fons Estatal per a l'Ocupació i Sostenibilitat Local i l'article 50 de la LPA, la tramitació d'urgència del procediment per a l'aprovació del projecte d'obra local ordinària anomenat : implantació d'un sistema tecnològic i social per a la interconnexió inalambrica per edificis públics i accés ciutadà a serveis via internet a Badia del Vallès. 4 La tramitació per urgència suposarà la reducció dels terminis establerts per aquest procediment a la meitat, de tal manera que el tràmit d'informació pública del projecte es redueix a quinze dies. Tercer. Notificar els anteriors acords a les persones interessades. Finalitzats els punts de l'ordre del dia i prèvia declaració d'urgència s'adopten els següents acords: 7. APROVACIÓ BASES REGULADORES DE LES PROVES SELECTIVES PER A LA PROVISIÓ DELS LLOCS DE TREBALL SEGONS L'OFERTA PÚBLICA D'OCUPACIÓ 2009 Vista les proportes de ontractació efectuades per l´Àrea d´Acció Territorial, Medi Ambient, Promoció econòmica i Via Publica pel 2010, on es detallen les necessitats de selecció de personal no permanent per ocupar, amb caràcter transitori, llocs de treball reservats a personal funcionari de carrera o personal laboral permanent, i/o llocs de treball que no es correspongui amb l'existència de places, mitjançant concurs de mèrits, a fi i efectes d'establir un ordre de preferència per proveir les vacants i altres incidències de caràcter temporal o per temps determinat que per necessitats d'ocupació es produeixin, les característiques de les quals, són: Places/llocs de treball: - Oficials d'obres i manteniment Descripció del lloc de treball: - Categoria C2. - Nivell 10 de complement de destí - Nivell 4 de complement específic - Ajudant d´obres i manteniment Descripció del lloc de treball: - Categoria E (Llei 30/19849 i AP (Llei 7/2007). - Nivell 10 de complement de destí - Nivell 2 de complement específic - Auxiliar de manteniment-conserge Descripció del lloc de treball: - Categoria C2. - Nivell 12 de complement de destí - Nivell G de complement específic D´acord amb el que disposen els artícles 10 i 11 de la Llei 7/2007, de 12 d´abril, de l´Estatut de l´Empleat Públic. D´acord amb el que disposen els artícles 13, 124 i 125 del Decret Legislatiu 1/1997. D´acord amb el que disposa l´artícle 95.2 del Decret 214/1990, del Reglament del personal al servei de les Entitats Locals de Catalunya D´acord amb el que disposen els artícles 51 i següents de la Llei Orgànica 3/207, de 22 de març, per a la Igualtat efectiva de Dones i Homes. D´acord amb el que disposaen els artícles 130 i següents del Reial Decret Legislatiu 781/1986, de 18 d´abril, pel que s´aprova la Refosa de les disposicions legals vigents en matèria de Règim Local. I tota vegada que han estat examinades les bases de la convocatòria amb relació a la selecció de personal referida. 5 S'acorda: Primer. Aprovar les bases reguladores de les proves selectives per creació d'una borsa de treball de personal interi i laboral temporal de les categories d'oficials d'obres i manteniment, ajudants d´obra i manteniment i auxiliars de manteniment-conserges. Segon. Convocar les proves selectives per a la provisió definitiva de les places referenciades Tercer. Publicar la convocatòria, juntament amb el text integre de les bases reguladores de les proves selectives, al Butlletí Oficial de la província de Barcelona i al taulell d´Edictes de l´Ajuntament i a la pàgina web http://www.badiadelvalles.cat. Finalitzada la discussió de tots els assumptes de l'ordre del dia, l'alcaldessa declara la sessió acabada quan son les onze hores i cinquanta-cinc minuts. Vist i plau L'alcaldessa La secretària 6