JUNTA DE GOVERN LOCAL 35/2010 ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA CELEBRADA PER LA JUNTA DE GOVERN LOCAL DE L'AJUNTAMENT DE BADIA DEL VALLÈS EL DIA 5 DE NOVEMBRE DE 2010 Badia del Vallès, 5 de novembre de 2010 La Junta de Govern Local, quan son les onze hores i trenta minuts, es reuneix, a la sala de sessions de l'edifici de l'Ajuntament, en sessió ordinària presidida per l'alcalde accidental senyor Juan Antonio Lancho Aceituno. Hi concorren els regidors següents: Raquel Gracia Peral David Sanuy Sales Montserrat Carbonell Rosell Assistits per la secretària senyora Carme Coll Gaudens, que certifica. 1. ACTA DE LA SESSIÓ ANTERIOR Es llegeix i s'aprova l'esborrany de l'acta de la sessió que va tenir lloc el dia 29 d'octubre de 2010. 2. DOCUMENTS COMPTABLES Vistos els documents comptables tramesos pels diferents serveis gestors de les despeses. Atès el que estableixen els articles 184 i 185 del RD leg. 2/2004 de 5 de març, mitjançant el qual s'aprova text refós de la llei reguladora de les hisendes locals; l'art. 21.1 de la LRBRL; els arts. 53 i 56 del Dleg. 2/2003 de 28 d'abril pel qual s'aprova el TRLMRLC; els articles 52 i següents del RD 500/1990 de 20 d'abril, que desenvolupa el capítol I del Títol 6è de la Llei 39/1988, de 28 de desembre que regula les hisendes locals, l'art. 19 i següents de les BEP. Vista la resolució de l'alcaldia número 568/09, de 1 de juliol de 2009, referent a l'establiment del règim de delegacions de competències a favor de la Junta de Govern Local i dels diferents Tinents d'alcalde i Regidors. S'acorda: Primer. Aprovar l'autorització i el compromís de despeses (fase D i AD) per un import de 5.223,46 , de la relació núm. 38/2010. Segon. Aprovar l'autorització, el compromís i l'obligació de depeses (fase O i ADO), per un import de 152.093,87 , de la relació núm. 63/2010. 3. APROVACIÓ INICIAL DEL PROJECTE DE MILLORA DE LA BIBLIOTECA MUNICIPAL DE BADIA DEL VALLÈS Vist el projecte de Millora de la Biblioteca municipal redactat pels serveis tècnics d'urbanisme amb un pressupost que ascendeix a la quantitat de 311.248,85 euros amb IVA inclòs. Vist l'informe de l'arquitecta municipal. 1 Ates que les obres estan contemplades dins del Pla únic d'obres i serveis de Catalunya 2004-2007. De conformitat amb el que disposa l'article 106 i 107 de la Llei 30/2007 , de 30 d'octubre, de Contractes del Sector Públic i l'article 235 del Decret Legislatiu 2/2003 de 28 d'abril pel qual s'aprova el refós de la llei municipal i de règim local de Catalunya; i els arts. 12, 24 i següents i 37 i següents del Decret 179/1995 de 13 de juny pel qual s'aprova el reglament d'obres, activitats i serveis dels ens locals. En virtut del que estableix l'article 21.1 apartat o) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local, i, d' acord amb la delegació atorgada a favor de la Junta de Govern Local mitjançant decret d'alcaldia 568/09 d'1 de juliol, pel que fa a la competència per aprovar projectes d `obra. S'acorda: Primer. Aprovar inicialment Projecte de Millora de la Biblioteca Municipal redactat pels serveis tècnics municipals, actuació inclosa dins de l'àmbit del Pla únic d'obres i serveis de Catalunya 2004-2007 amb un pressupost que ascendeix a la quantitat de 263.770,21 euros i 47.478,64 euros d'iva. Segon. Aprovar de conformitat al que disposa l'article 50 de la LPA, la tramitació d'urgència per a l'aprovació del projecte de les obres de millora de la biblioteca municipal . La tramitació d'urgència suposarà la reducció dels terminis, per tant el tràmit d'exposició pública es redueix a quinze dies, a fi que el projecte pugui ser examinat i presentar si s'escau les reclamacions i/o al·legacions que es cregui convenients. Tercer. Aprovar la despesa corresponent amb càrrec a la partida 0704 3321 62700 del vigent pressupost. Quart- Notificar els anteriors acords a les persones interessades i als serveis econòmics del Ajuntament. 4. AMPLIACIÓ DEL SERVEI DE RECOLLIDA SELECTIIVA Mitjançant acord de Ple de l'Ajuntament de data 28 de gener de 2009 es va adjudicar definitivament el concurs per a la prestació del servei públic de recollida i transport al centre de tractament de les diverses fraccions de residus municipals, de la neteja viària i altres serveis complementaris a l'empresa CESPA S.A. Vista la proposta del servei de l'Àrea d'Acció Territorial pel qual proposa l'ampliació de la prestació de servei de recollida selectiva dels contenidors d'envasos i de paper al municipi de tres a quatre cops al mes i els informes de secretaria i intervenció. Atès que l'empresa adjudicatària ha manifestat la seva conformitat amb l'ampliació del contracte. De conformitat amb el que disposa l'article 198 del RD 2/2002 de 16 de juny pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de contractes de les Administracions públiques, en relació a l'ampliació del preu de recollida de 3 a 4 cops al mes. S'acorda: Primer. Ampliar la prestació de servei de recollida selectiva dels contenidor d'envasos i de paper al municipi de tres a quatre cops des de 1 d'agost fins al 31 de desembre de 2010 a l'empresa CESPA S.A, per un import anyal de 13.036,21 euros i 1.042,92 d'IVA. 2 Segon. Aprovar autorització i disposició de despesa per un import 5.431,75 euros i 434,54 euros de IVA , amb càrrec a la partida 1204 1611 22702, corresponents als mesos d'agost, setembre, octubre, novembre i desembre de 2010. Tercer. Notificar als interessats. Finalitzada la discussió de tots els assumptes de l'ordre del dia, l'alcalde accidental declara la sessió acabada quan son les onze hores i quaranta-cinc minuts. Vist i plau L'alcalde acctal, La secretària 3