JUNTA DE GOVERN LOCAL 39/2010 ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA CELEBRADA PER LA JUNTA DE GOVERN LOCAL DE L'AJUNTAMENT DE BADIA DEL VALLÈS EL DIA 3 DE DESEMBRE DE 2010 Badia del Vallès, 3 de desembre de 2010 La Junta de Govern Local, quan son les onze hores i trenta minuts, es reuneix, a la sala de sessions de l'edifici de l'Ajuntament, en sessió ordinària presidida per l'alcalde accidental senyor Juan Antonio Lancho Aceituno. Hi concorren els regidors següents: Raquel Gracia Peral David Sanuy Sales Montserrat Carbonell Rosell Assistits per la secretària senyora Carme Coll Gaudens, que certifica. Excusa la seva assistència l'alcaldessa senyora Eva Menor Cantador 1. ACTA DE LA SESSIÓ ANTERIOR Es llegeix i s'aprova l'esborrany de l'acta de la sessió que va tenir lloc el dia 26 de novembre de 2010. 2. DOCUMENTS COMPTABLES Vistos els documents comptables tramesos pels diferents serveis gestors de les despeses. Atès el que estableixen els articles 184 i 185 del RD leg. 2/2004 de 5 de març, mitjançant el qual s'aprova text refós de la llei reguladora de les hisendes locals; l'art. 21.1 de la LRBRL; els arts. 53 i 56 del Dleg. 2/2003 de 28 d'abril pel qual s'aprova el TRLMRLC; els articles 52 i següents del RD 500/1990 de 20 d'abril, que desenvolupa el capítol I del Títol 6è de la Llei 39/1988, de 28 de desembre que regula les hisendes locals, l'art. 19 i següents de les BEP. Vista la resolució de l'alcaldia número 568/09, de 1 de juliol de 2009, referent a l'establiment del règim de delegacions de competències a favor de la Junta de Govern Local i dels diferents Tinents d'alcalde i Regidors. S'acorda: Primer. Aprovar l'autorització i el compromís de despeses (fase D i AD) per un import de 45.995,12 , de la relació núm. 42/2010. Segon. Aprovar l'autorització, el compromís i l'obligació de depeses (fase O i ADO), per un import de 131.903,77 , de la relació núm. 73/2010. 3. SUBVENCIONS A LES ENTITATS I ASSOCIACIONS DE COOPERACIÓ DE BADIA DEL VALLÈS 2010 Vistes les sol·licituds i els projectes presentats al registre de l'Ajuntament per part de les entitats i associacions de Badia del Vallès, pels imports que a continuació es relacionen: - Vinculos Ahimsa per el projecte: "Dones emprenedores": 5.000,00 1 - Centre Cultural Nova Badia per el projecte: "Operación colegio la candelaria": 3.454,00 - Casa El Salvador per el projecte: "Prevenció de la violència juvenil en dos municipis de la zona nord de Morazan": 3.820,00 - Comerç amb justícia per els projectes. " Tallers de capacitació ecològica i Ajuda a les víctimes del Huracà Ida del Salvador": 3.726,00 Vista l'informe de la Tècnica d'acció sociocultural, i vista l'acta de la comissió encarregada d'estudiar i valorar els projectes presentats. S'acorda: Primer.- Concedir subvencions a les entitats i associacions de Cooperació de Badia del Vallès segons la relació que segueix: - Vinculos Ahimsa per el projecte: "Dones emprenedores": 5.000,00 - Centre Cultural Nova Badia pel projecte: "Operación colegio la candelaria": 3.454,00 - Casa El Salvador per el projecte: "Prevenció de la violència juvenil en dos municipis de la zona nord de Morazan": 3.820,00 - Comerç amb justícia per els projectes. " Tallers de capacitació ecològica i Ajuda a les víctimes del Huracà Ida del Salvador": 3.726,00 Segon.- Aprovar els documents comptables ADO que s'adjunten i formen part d'aquesta proposta, amb càrrec a la partida 0703.2510.48913, 0703.2510.48914, 0703.2510.48915, 0703.2510.48916 del pressupost vigent. Tercer.- Notificar l'adopció d'aquest acord als interessats. 4. CESSIÓ LOCAL NÚM. 75 A FAVOR DE L'AJUNTAMENT DE BADIA Atesa la instància amb data 28 d'octubre de 2010, cursada per les Sres. Míriam Cubells Parron i Jessica Ortiz Robledillo, com arrendatàries del local comercial núm. 75, situat al carrer Saragossa, núm. 5, de Badia del Vallès, on ens comuniquen la seva decisió de cedir el local mencionat per no poder continuar amb l'activitat , i davant de l'impossibilitat de traspassar-lo. Atès que en el contracte d'arrendament en el seu article 1, la part arrendadora autoritza a la part arrendatària a rescindir el present el contracte abans del termini fitxat, prèvia notificació per escrit. Atès l'acord de Junta de Govern Local de data 26 de novembre de 2010 per el qual s'ha aprovat el conveni de fraccionament del deute segons les condicions i terminis fitxats en el propi conveni. Vist el informe tècnic de l'àrea d'acció territorial en quant a l'estat del local per a la devolució de la fiança que en el seu dia va dipositar a la tresoreria d'aquest Ajuntament i que ascendeix a un import de 401'80 i del estat del local comercial. S'acorda: Primer.- Acceptar la proposta per part de les arrendatàries Sres. Míriam Cubells Parron i Jessica Ortiz Robledillo , amb DNI 46772597 G i 47162715 L respectivament, consistent 2 en la cessió del local núm. 75, situat al carrer Saragossa, núm. 5, a favor de l'ajuntament amb efectes del dia 1 de novembre de 2010. Segon.- Resoldre el contracte d'arrendament celebrat amb data 1 de maig de 2006, amb les Sres. Miriam Cubells Parron i Jessica Ortiz Robledillo, a petició de elles mateixes, i conseqüentment causar baixa en el padró del locals comercials des del dia 1 de novembre de 2010. Tercer.- Retenir la fiança que van dipositar en aquest Ajuntament per valor de 401'80 en el seu dia, per compensar les deutes que tenen amb aquest ajuntament atès al l'acord de Junta de Govern de data 26 de novembre de 2010 i que serviran per disminuir el total degut. Quart.-l'excés de deute que no compensa la fiança dipositada, es farà efectiu d'acord amb els terminis i condicions establertes en el conveni signat amb data 1 de desembre de 2010, amb aplicació d'allò que disposa l' acord de Junta de Govern de data 26 de novembre de 2010. Finalitzats els punts de l'ordre del dia i prèvia declaració d'urgència s'aproven els següents acords: 5. LLICÈNCIA D'ACTIVITAT AIN 01002010 Atesa Resolució de l'alcaldia número 568/09, de data 1 de juliol de 2009, la qual aprovà la delegació a la Junta de Govern Local de l'atorgament de llicències i l'aprovació de les liquidacions corresponents, tret que les lleis sectorials ho atribueixin expressament al Ple o s'hagi delegat a un altre òrgan. Vista instància i documentació adjunta presentades per Carmen García Barba referent a la sol·licitud de llicència d'obertura i activitat d'establiment, per dur a terme l'activitat de "Lloguer de Videus i Jocs , al local comercial situat a l'av. Via de la Plata s/n de Badia del Vallès. Vist l'informe emès per l'enginyer municipal referent a l'atorgament de la llicència sol·licitada. S'acorda: Primer: Atorgar llicència d'obertura d'establiment i d'exercici d'activitat a Carmen García Barba, amb DNI NÚM. 34731222-A, per dur a terme l'activitat de " Lloguer de videus i jocs", en el local comercial situat a l'av. Via de la Plata, s/n de Badia del Vallès. Segon: Aprovar la liquidació de la taxa per la obertura d'establiments, per un import de 700,00 , segons disposa l'annex de tarifes de l'ordenança Fiscal número 15, reguladora de la mateixa. Tercer: Notificar el present acord a l'interessat. 6. LLICÈNCIA D'ACTIVITAT AIN 01005025 Atesa Resolució de l'alcaldia número 568/09, de data 1 de juliol de 2009, la qual aprovà la delegació a la Junta de Govern Local de l'atorgament de llicències i l'aprovació de les liquidacions corresponents, tret que les lleis sectorials ho atribueixin expressament al Ple o s'hagi delegat a un altre òrgan. 3 Vista instància i documentació adjunta presentades per Susana Mena Duran referent a la sol·licitud de llicència d'obertura i activitat d'establiment, per dur a terme l'activitat de "Llibreria ­Papereria" , al local comercial situat a l'av. Cantàbric, 39 de Badia del Vallès. Vist l'informe emès per l'enginyer municipal referent a l'atorgament de la llicència sol·licitada. S'acorda: Primer: Atorgar llicència d'obertura d'establiment i d'exercici d'activitat a Susana Mena Duran, amb DNI NÚM. 34754277-N, per dur a terme l'activitat de " Llibreria-Papereria", en el local comercial situat a l'av. Cantàbric, 39 de Badia del Vallès. Segon: Aprovar la liquidació de la taxa per la obertura d'establiments, per un import de 300,00 , segons disposa l'annex de tarifes de l'ordenança Fiscal número 15, reguladora de la mateixa. Tercer: Notificar el present acord a l'interessat. 7. ALTA CAMBRA DE CARN NÚM. 10 Atès la instància presentada per RAMACISA SL, amb NIF núm. B60402245, com concessionària de les parades del mercat núm. 3-4 destinades a l'activitat de "Carnisseria", en data 29 de novembre de 2010 i registres d'entrada núm. 9377 sol·licitant l'alta de la cambra de carn núm. 10 de 4'397 m3 de superfície a partir del 1 de desembre de 2010. Vist l'informa favorable per part del Responsable del Mercat. S'acorda: Primer.- Donar d'alta la cambra de carn núm. 10 en el padró, amb una superfície 4'397 m3 a nom de RAMACISA SL, amb NIF núm. B60402245 , i amb efectes del 1 de desembre de 2010. Segon.- Condicionar el present acord a la liquidació dels deutes que tingui contrets amb l'Ajuntament, Tercer.- Notificar el present acord a la persona interessada, al responsable del mercat i a l'ORGT. 8. INDEMNITZACIÓ PER L'ASSISTÈNCIA I PARTICIPACIÓ DEL TRIBUNAL Vist la realització de les proves selectives per a la provisió mitjançant concurs-oposició d'una plaça de tècnic/a d'administració general, tècnic/a superior A1, per a exercir com a Coordinador de l'Oficina d'Atenció Ciutadana i tècnic/a de Consum, de conformitat amb les bases aprovades mitjançant acord de Junta de Govern Local de data 22 de gener de 2010, publicades al BOP núm. 40 de data 16 de febrer de 2010 i al DOGC núm. 5570 de 18 de febrer de 2010, de conformitat amb la convocatòria efectuada al DOGC núm. 5685, de 4 d'agost de 2010. Vist la realització de les proves selectives per a la provisió mitjançant concurs-oposició d'una plaça de tècnic/a d'administració general, tècnic/a mig A2, per a exercir com a tècnic/a de gestió de programes d'inclusió social, educació, infància, joventut, igualtat i minories, de conformitat amb les bases aprovades mitjançant acord de Junta de Govern Local de data 22 de gener de 2010, publicades al BOP núm. 40 de data 16 de febrer de 2010 i al DOGC núm. 5570 de 18 de febrer de 2010, de conformitat amb la convocatòria efectuada al DOGC núm. 5685, de 4 d'agost de 2010. 4 Atès el que disposa el Decret 462/2002, de 24 de maig, relatiu a indemnitzacions per raó del servei del personal al servei de les Administracions Públiques. S'acorda: Primer.- Aprovar la indemnització per l'assistència i participació del tribunal, al personal que es detalla a continuació amb càrrec a la partida pressupostària 1905.9202.22699 del pressupost municipal vigent i mitjançant els document comptable ADO i segons la relació nominativa de l'annex 1 i 2 adjunts a la present resolució. Segon.- Notifiquis la present Resolució, per part de Secretaria, als interessats. Finalitzada la discussió de tots els assumptes de l'ordre del dia, l'alcalde accidental declara la sessió acabada quan son les dotze hores i vint minuts. Vist i plau L'alcalde accidental, La secretària 5