Espai reservat al Registre d'entrada Full oficial de queixa / Reclamació / Denúncia / Hoja oficial de queja / Reclamación / Denuncia / Official complaint form ATENCIÓ: Llegiu les instruccions abans d'emplenar el full / ATENCIÓN: Leer las instrucciones antes de rellenar la hoja / NOTE: Please read the instructions before filling in this form 1.- Identificació de l'establiment / Identificación del establecimiento / Details of the establishment Dia dels fets / Día de los hechos / Date of occurrence Hora / Hora / Time Establiment / Establecimiento / Establishment Adreça / Dirección / Address Població / Población / Village/Town/City Codi postal / Código postal / Postcode Nom de l'empresa o raó social / Nombre de la empresa o razón social / Name of company or trade name CIF / Tax number (NIF/CIF) Telèfon mòbil / Teléfono móvil / Mobile phone Adreça electrònica / Dirección electrónica / E-mail 2.- Dades de la persona consumidora / Datos de la persona consumidora / Details of the consumer making the complaint Nom i cognoms / Nombre y apellidos / Name and surname DNI / Passport or national identity card number Adreça / Dirección / Address Població / Población / Village/Town/City Codi postal / Código postal / Postcode País / País / Country Telèfon mòbil / Teléfono móvil / Mobile phone Adreça electrònica / Dirección electrónica / E-mail Exemplar per a l'organisme habilitat Les comunicacions administratives es faran per mitjans electrònics amb l'adreça del correu electrònic i/o per SMS al mòbil facilitat, llevat que opteu per la notificació en paper: en aquest cas cal marcar aquesta casella. Les persones jurídiques i els professionals col·legiats estan obligats a relacionar-se amb l'administració nomes per mitjans electrònics. / Las comunicaciones administrativas se harán por medios electrónicos con la dirección del correo electrónico y / o por SMS al móvil facilitado, a menos que opte por la notificación en papel: en este caso hay que marcar esta casilla. Las personas jurídicas y los profesionales colegiados están obligados a relacionar- se con la administración sólo por medios electrónicos. / The administrative communications will be done by electronic media to the provided email address or SMS mobile number, unless you prefer a physical paper notification: in this case, please check this box. Legal entities and collegiate professionals are required to interact with the Administration only electronically. 3.- Fets de la queixa/reclamació/denúncia / Hechos de la queja/reclamación/denuncia / Details of the complaint 4.- Petició de la persona consumidora / Petición de la persona consumidora / Desired solution 5.- Documents que s'adjunten (factures, contractes, publicitat, etc.) / Documentos que se adjuntan (facturas, contratos, publicidad, etc.) / Attached documents (invoices, contracts, advertising, etc.) a) b) c) Altres / Otros / Other 6.- Observacions de l'establiment / Observaciones del establecimiento / Remarks by the establishment La persona consumidora/usuària / La persona consumidora/usuaria / Consumer or user L'establiment / El establecimiento / Establishment Lloc i data / Lugar y fecha / Place and date Lloc i data / Lugar y fecha / Place and date Per assessorar-vos sobre consum, truqueu al / Para asesorarse sobre consumo, llame al / For advice on consumer issues, please call Espai reservat al Registre d'entrada Full oficial de queixa / Reclamació / Denúncia / Hoja oficial de queja / Reclamación / Denuncia / Official complaint form ATENCIÓ: Llegiu les instruccions abans d'emplenar el full / ATENCIÓN: Leer las instrucciones antes de rellenar la hoja / NOTE: Please read the instructions before filling in this form 1.- Identificació de l'establiment / Identificación del establecimiento / Details of the establishment Dia dels fets / Día de los hechos / Date of occurrence Hora / Hora / Time Establiment / Establecimiento / Establishment Adreça / Dirección / Address Població / Población / Village/Town/City Codi postal / Código postal / Postcode Nom de l'empresa o raó social / Nombre de la empresa o razón social / Name of company or trade name CIF / Tax number (NIF/CIF) Telèfon mòbil / Teléfono móvil / Mobile phone Adreça electrònica / Dirección electrónica / E-mail 2.- Dades de la persona consumidora / Datos de la persona consumidora / Details of the consumer making the complaint Nom i cognoms / Nombre y apellidos / Name and surname DNI / Passport or national identity card number Adreça / Dirección / Address Població / Población / Village/Town/City Codi postal / Código postal / Postcode País / País / Country Telèfon mòbil / Teléfono móvil / Mobile phone Adreça electrònica / Dirección electrónica / E-mail Exemplar per a l'establiment Les comunicacions administratives es faran per mitjans electrònics amb l'adreça del correu electrònic i/o per SMS al mòbil facilitat, llevat que opteu per la notificació en paper: en aquest cas cal marcar aquesta casella. Les persones jurídiques i els professionals col·legiats estan obligats a relacionar-se amb l'administració nomes per mitjans electrònics. / Las comunicaciones administrativas se harán por medios electrónicos con la dirección del correo electrónico y / o por SMS al móvil facilitado, a menos que opte por la notificación en papel: en este caso hay que marcar esta casilla. Las personas jurídicas y los profesionales colegiados están obligados a relacionar- se con la administración sólo por medios electrónicos. / The administrative communications will be done by electronic media to the provided email address or SMS mobile number, unless you prefer a physical paper notification: in this case, please check this box. Legal entities and collegiate professionals are required to interact with the Administration only electronically. 3.- Fets de la queixa/reclamació/denúncia / Hechos de la queja/reclamación/denuncia / Details of the complaint 4.- Petició de la persona consumidora / Petición de la persona consumidora / Desired solution 5.- Documents que s'adjunten (factures, contractes, publicitat, etc.) / Documentos que se adjuntan (facturas, contratos, publicidad, etc.) / Attached documents (invoices, contracts, advertising, etc.) a) b) c) Altres / Otros / Other 6.- Observacions de l'establiment / Observaciones del establecimiento / Remarks by the establishment La persona consumidora/usuària / La persona consumidora/usuaria / Consumer or user L'establiment / El establecimiento / Establishment Lloc i data / Lugar y fecha / Place and date Lloc i data / Lugar y fecha / Place and date Per assessorar-vos sobre consum, truqueu al / Para asesorarse sobre consumo, llame al / For advice on consumer issues, please call Espai reservat al Registre d'entrada Full oficial de queixa / Reclamació / Denúncia / Hoja oficial de queja / Reclamación / Denuncia / Official complaint form ATENCIÓ: Llegiu les instruccions abans d'emplenar el full / ATENCIÓN: Leer las instrucciones antes de rellenar la hoja / NOTE: Please read the instructions before filling in this form 1.- Identificació de l'establiment / Identificación del establecimiento / Details of the establishment Dia dels fets / Día de los hechos / Date of occurrence Hora / Hora / Time Establiment / Establecimiento / Establishment Adreça / Dirección / Address Població / Población / Village/Town/City Codi postal / Código postal / Postcode Nom de l'empresa o raó social / Nombre de la empresa o razón social / Name of company or trade name CIF / Tax number (NIF/CIF) Telèfon mòbil / Teléfono móvil / Mobile phone Adreça electrònica / Dirección electrónica / E-mail 2.- Dades de la persona consumidora / Datos de la persona consumidora / Details of the consumer making the complaint Nom i cognoms / Nombre y apellidos / Name and surname DNI / Passport or national identity card number Adreça / Dirección / Address Població / Población / Village/Town/City Codi postal / Código postal / Postcode Exemplar per a la persona consumidora País / País / Country Telèfon mòbil / Teléfono móvil / Mobile phone Adreça electrònica / Dirección electrónica / E-mail Les comunicacions administratives es faran per mitjans electrònics amb l'adreça del correu electrònic i/o per SMS al mòbil facilitat, llevat que opteu per la notificació en paper: en aquest cas cal marcar aquesta casella. Les persones jurídiques i els professionals col·legiats estan obligats a relacionar-se amb l'administració nomes per mitjans electrònics. / Las comunicaciones administrativas se harán por medios electrónicos con la dirección del correo electrónico y / o por SMS al móvil facilitado, a menos que opte por la notificación en papel: en este caso hay que marcar esta casilla. Las personas jurídicas y los profesionales colegiados están obligados a relacionar- se con la administración sólo por medios electrónicos. / The administrative communications will be done by electronic media to the provided email address or SMS mobile number, unless you prefer a physical paper notification: in this case, please check this box. Legal entities and collegiate professionals are required to interact with the Administration only electronically. 3.- Fets de la queixa/reclamació/denúncia / Hechos de la queja/reclamación/denuncia / Details of the complaint 4.- Petició de la persona consumidora / Petición de la persona consumidora / Desired solution 5.- Documents que s'adjunten (factures, contractes, publicitat, etc.) / Documentos que se adjuntan (facturas, contratos, publicidad, etc.) / Attached documents (invoices, contracts, advertising, etc.) a) b) c) Altres / Otros / Other 6.- Observacions de l'establiment / Observaciones del establecimiento / Remarks by the establishment La persona consumidora/usuària / La persona consumidora/usuaria / Consumer or user L'establiment / El establecimiento / Establishment Lloc i data / Lugar y fecha / Place and date Lloc i data / Lugar y fecha / Place and date Per assessorar-vos sobre consum, truqueu al / Para asesorarse sobre consumo, llame al / For advice on consumer issues, please call INSTRUCCIONS / INSTRUCCIONES / INSTRUCTIONS 1. Què és el full de queixa/reclamació/denúncia? / ¿Qué es la hoja de queja/reclamación/denuncia? / What is the complaint form? És un mitjà que l'Agència Catalana del Consum, juntament amb els establiments, posa a disposició de les persones consumidores perquè pugueu presentar queixes, reclamacions i denúncies relatives a incidències, esdeveniments o circumstàncies que afecten el funcionament normal de la relació