ANUNCI Mitjançant acord de la Junta de Govern Local de data 27 d'abril de 2018, es van aprovar les bases i la convocatòria del procés de selecció, mitjançant concurs oposició, amb caràcter d'urgència, per cobrir en règim de funcionariat interí, una plaça A de tècnic de gestió de recursos humans, amb constitució de borsa. https://bop.diba.cat S'adjunten les bases reguladores que regiran la convocatòria: «BASES I CONVOCATÒRIA DEL PROCÉS DE SELECCIÓ, MITJANÇANT CONCURS OPOSICIÓ, AMB CARÀCTER D'URGÈNCIA, PER COBRIR EN RÈGIM DE FUNCIONARIAT INTERÍ, UNA PLAÇA DE TÈCNIC DE GESTIÓ DE RECURSOS HUMANS, AMB CONSTITUCIÓ DE BORSA Pàg. 1-14 Primera. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA CVE 2018018077 L'objecte d'aquestes bases és regular el procés de selecció, pel procediment de concurs oposició lliure i amb caràcter d'urgència, per la cobertura en règim de funcionariat interí, d'una plaça de Tècnic/a de Gestió de Recursos Humans, Escala d' Administració General, amb constitució de borsa de treball. Les característiques del lloc de treball són les següents: Data 10-5-2018 - Denominació: Tècnic/a de Gestió de Recursos Humans - Règim jurídic: Funcionariat interí - Escala: Administració General - Sub- escala: Tècnica - Grup de classificació: A, Subgrup A2. Butlletí Oficial de la Província de Barcelona - Nivell de complement de destí: 22 - Nivell de complement específic: 300,09 euros - Jornada: Completa (37,50 hores setmanals) - Durada de la relació: Fins cobertura de la plaça de manera definitiva Les tasques a realitzar són les següents dins la Gestió dels Recursos Humans: · Instruments de planificació i ordenació. · Procediment de selecció i provisió. · Situacions administratives. · Formació, si escau. · Elaboració d'informes i propostes d'acord. · Gestió d'expedients electrònics. · Organització, contractació i nòmines · Redacció ordenances, reglaments i altres actes normatius. · Revisió i definició procediments administratius diversos. B · Elaboració d'informes, dictàmens, propostes de resolució i d'acord, així com altra Ajuntament de Badia del Vallès Avinguda Burgos s/n, Badia del Vallès. 08214 (Barcelona). Tel. 937182216. Fax: 937182042 documentació jurídica-administrativa complementària de diferents àmbits. . Tasques relacionades amb la prevenció de riscos laborals. . Control pressupostari del Capítol I. · En general, totes aquelles de caràcter similar que li siguin atribuïdes. Segona. CONDICIONS DE LES PERSONES ASPIRANTS A Per poder prendre part en el procés de selecció és necessari que les persones https://bop.diba.cat aspirants reuneixin, el dia de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, les condicions següents: a-Tenir la nacionalitat espanyola o ser nacional dels Estats membres de la Unió Europea, o ser, qualsevol que sigui la seva nacionalitat, cònjuge dels espanyols i dels nacionals d'altres Estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguin separats de dret, i els seus descendents i els de el seu cònjuge, sempre que no Pàg. 2-14 estiguin separats de dret, siguin menors de vint-i-un anys o majors d'aquesta edat depenents; o ser persona inclosa en l'àmbit d'aplicació dels tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya en els quals sigui aplicable la CVE 2018018077 lliure circulació de treballadors, en els termes establerts a l'apartat 1 de l'article 57 del text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, aprovat per Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre. b.- Haver complert setze anys i no excedir de l'edat de jubilació forçosa. Data 10-5-2018 c.- Estar en possessió del títol de graduat/llicenciat universitari en Dret, Relacions Laborals, Dret/Gestió i Administració pública, Administració i direcció d'empreses, Ciències Polítiques i de l'Administració, Dret i Administració d'Empreses. En el cas de títols equivalents a d'altres estats membres de la Unió Europea, les Butlletí Oficial de la Província de Barcelona persones aspirants hauran d'acreditar documentalment l'homologació corresponent del Ministeri d'Educació i Ciència. d.- No patir malaltia o defecte físic que impedeixi el normal exercici de les corresponents funcions. e.- No haver estat separat/da i/o acomiadat/da, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats autònomes, ni trobar-se inhabilitat/da absolutament o especialment per a l'ocupació de càrrecs públics per resolució judicial o per a l'accés al cos o escala de funcionaris. f.- No estar afectat/da per cap dels motius d'incompatibilitat i d'incapacitat dels previstos a la legislació vigent en la matèria. B g.- Posseir la capacitat funcional per a realitzar les tasques. Ajuntament de Badia del Vallès Avinguda Burgos s/n, Badia del Vallès. 08214 (Barcelona). Tel. 937182216. Fax: 937182042 h.- Posseir el certificat de coneixements de nivell de suficiència de la llengua catalana orals i escrits (certificat nivell C1 de català) o alguna de les titulacions equivalents d'acord amb el Decret 152/2001, de 29 de maig, sobre avaluació i certificació de coneixements de català i l'Ordre VCP/491/2009, de 12 de novembre, per la qual es refonen i s'actualitzen els títols, diplomes i certificats equivalents als certificats de A coneixements del català de la Secretaria de Política Lingüística. Així mateix, és d'aplicació el Decret 161/2002, d´11 de juny, sobre l'acreditació del coneixement del https://bop.diba.cat català i l'aranès en els processos de selecció de personal i de provisió de llocs de treball de les administracions públiques de Catalunya. En el cas que els aspirants no puguin acreditar documentalment la possessió del nivell de català exigit, el procés de selecció inclourà una prova o l'exercici de coneixements de llengua catalana del mateix nivell al requerit a la convocatòria, que han de superar els aspirants i que tindrà caràcter eliminatori, i es qualificarà com a apte/a o no apte/a. Pàg. 3-14 Tercera. PUBLICITAT CVE 2018018077 La publicació d'aquesta convocatòria i les seves bases s'efectua al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona BOP, al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya DOGC i la resta de comunicacions relatives a aquesta concurrència s'efectuaran únicament al Tauler d'Anuncis i a la pàgina web de l'Ajuntament (www.badiadelvalles.net). Quarta. PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS Data 10-5-2018 La sol·licitud s'haurà de formalitzar amb el model d'instància d'aquestes bases (annex 1), o be per instancia normalitzada disponible a la pàgina web de l'Ajuntament de Badia del Vallès o instancia lliurada a les oficines municipals, i s'haurà de presentar al Registre General de l'Ajuntament, Avinguda Burgos s/n, de Badia del Vallès, en horaris Butlletí Oficial de la Província de Barcelona d'oficina, de 8.30 a 19.00 hores de dilluns a dijous i divendres de 8.30 a 15.00 hores, en el termini de 10 dies naturals comptadors a partir de l'endemà de la publicació de l'extracte de la convocatòria al Diari oficial de la Generalitat de Catalunya DOGC, prèvia publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona BOP, i al tauler d'edictes municipal així com a la seu electrònica de l'ajuntament. En el cas que el termini acabés en dissabte, aquest quedaria prorrogat fins l'immediat següent dia hàbil. Les instàncies també es poden presentar en la forma que determina l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En cas que s'opti per presentar la sol·licitud en altres registres públics o a les oficines de correus, s'haurà de trametre, com a condició indispensable via Correu electrònic (badia.rrhh@badiadelvalles.net ), còpia de la sol·licitud degudament registrada o B segellada. Passat el termini de presentació de sol·licituds, si no s'ha rebut la Ajuntament de Badia del Vallès Avinguda Burgos s/n, Badia del Vallès. 08214 (Barcelona). Tel. 937182216. Fax: 937182042 corresponent notificació per correu electrònic, els aspirants restaran exclosos de la convocatòria. La convocatòria i les bases també s'exposaran al tauler d'anuncis i a la pàgina web de l'Ajuntament. Les persones aspirants hauran de fer constar en les sol·licituds que accepten aquestes A bases i que reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides, referides sempre a la data d'acabament del termini per a la presentació de sol·licituds, sens https://bop.diba.cat perjudici de la seva posterior acreditació en finalitzar el procés selectiu. Caldrà adjuntar a la sol·licitud els documents següents : a) Sol·licitud segons models establerts a la clàusula quarta on hi constaran totes les dades sol·licitades. b) Fotocòpia del Document Nacional d'Identitat. Pàg. 4-14 c) Fotocòpia del títol acadèmic exigit per l´Administració Local. d) Fotocòpia de les certificacions, títols acreditatius dels mèrits i/o altres documents acreditatius dels mèrits al·legats. No es podrà valorar cap mèrit que no compti amb la CVE 2018018077 deguda acreditació. e) Acreditació de l´experiència professional en el desenvolupament de funcions iguals o similars a les del lloc de treball a proveir, mitjançant certificat de funcions, contracte de treball i vida laboral on hi consti la categoria professional, o similars. f) Informe de vida laboral o annex I de prestació de serveis a les administracions públiques. Data 10-5-2018 g) Fotocòpia del certificat de nivell C1 de català de la Secretaria de Política Lingüística o d'altre organisme que eximeixi de fer la prova, si s'escau. h)Justificant d'haver satisfet la taxa de drets d'examen, que d'acord amb l'ordenança fiscal núm. 6, reguladora de taxa per expedició de documents administratius, es fixa la quantitat de 22,40 euros. Butlletí Oficial de la Província de Barcelona El pagament es pot fer efectiu a l´Oficina d´Atenció al Ciutadà de la corporació en el moment de la presentació de la sol·licitud, per gir postal o telegràfic, o mitjançant ingrés en caixa o transferència bancària en el compte corrent següent: ES38 0182 6035 400201561713. Quan el pagament s'efectuï mitjançant ingrés en caixa, transferència bancària o per gir postal o telegràfic s'han de fer constar com a remitent el nom i els cognoms de l'aspirant, el número de la convocatòria, la data del lliurament i l'import corresponent, i s'ha d'adjuntar una fotocòpia del resguard de la imposició a la sol·licitud. Cinquena. CONSIDERACIONS SOBRE LA FORMA DE PRESENTACIÓ DELS DOCUMENTS Per tal d'acreditar correctament el temps treballat, ja sigui en l'àmbit privat o en una B administració pública, caldrà que de la documentació presentada es desprengui: data Ajuntament de Badia del Vallès Avinguda Burgos s/n, Badia del Vallès. 08214 (Barcelona). Tel. 937182216. Fax: 937182042 d'alta a l'empresa, data de baixa o bé certificat que encara es treballa, tipus d'activitat realitzada i categoria professional. En el cas de treball autònom, s'haurà d'acreditar mitjançant fotocòpia de l'alta censal de l'activitat i certificació de cotització al règim autònom. Per l'acreditació i valoració dels cursos de formació, caldrà aportar fotocòpia de la A certificació expedida pel centre en la qual consti la denominació del curs i la seva durada expressada en hores lectives, i si és possible programa formatiu. https://bop.diba.cat Tota la documentació que es presenti en llengua estrangera haurà d'anar acompanyada de la corresponent traducció jurada. Sisena. PROTECCIÓ DE DADES Les persones aspirants presentades al procés de selecció donen el seu consentiment Pàg. 5-14 al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part a la convocatòria i per a la resta de la tramitació del procés selectiu, d'acord amb la normativa vigent i, especialment, amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, CVE 2018018077 de Protecció de dades de caràcter personal. Setena. ADMISSIÓ DE PERSONES ASPIRANTS Un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, l'Alcalde/ssa de la Corporació dictarà una resolució en el termini màxim de quinze dies naturals, en la qual es Data 10-5-2018 declararà aprovada provisionalment la llista de persones admeses i excloses. Aquesta llista es publicarà a la pàgina web, al tauler d'anuncis de l'Ajuntament. A la mateixa resolució, es determinarà la constitució dels òrgans de selecció, el lloc, la data i hora de començament de les proves i l'ordre d'actuació, si s'escau, de les Butlletí Oficial de la Província de Barcelona persones aspirants. Es disposarà d'un termini de 5 dies naturals per a esmenes i reclamacions a partir de l'endemà de la publicació. En cas de no presen