JUNTA DE GOVERN LOCAL 3/2011 ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA CELEBRADA PER LA JUNTA DE GOVERN LOCAL DE L'AJUNTAMENT DE BADIA DEL VALLÈS EL DIA 11 DE FEBRER DE 2011 Badia del Vallès, 11 de febrer de 2011 La Junta de Govern Local, quan son les onze hores i trenta minuts, es reuneix, a la sala de sessions de l'edifici de l'Ajuntament, en sessió ordinària presidida per l'alcaldessa senyora Eva Menor Cantador. Hi concorren els regidors següents: Juan A. Lancho Aceituno Raquel Gracia Peral David Sanuy Sales Montserrat Carbonell Rosell Assistits per la secretària senyora Carme Coll Gaudens, que certifica. 1. ACTA DE LA SESSIÓ ANTERIOR Es llegeix i s'aprova l'esborrany de l'acta de la sessió que va tenir lloc el dia 28 de gener de 2011. 2. CONTRACTE DEL SERVEI D'ATENCIÓ I INFORMACIÓ A LES DONES (SIAD) Vista la proposta del servei de data 8 de febrer de 2011, s'acredita la necessitat d'aquest Ajuntament de contractar el servei d'Atenció i Informació a les Dones (SIAD) destinat a atendre les dones en situació de maltractament, el preu del qual ascendeix a la quantitat de 17.900 euros i sense IVA. Vist l'informe d'intervenció, en el qual s'acreditava l'existència de crèdit suficient i adequat per a finançar la despesa que comporta la celebració del contracte. Vist l'informe de Secretaria sobre la legislació aplicable i el procediment a seguir. De conformitat amb l'establert en la disposició addicional segona de la Llei 30/2007, de 30 d'octubre, de contractes del sector públic. S'acorda: Primer: Dur a terme el servei d'Atenció i Informació a les Dones (SIAD) mitjançant el procediment del contracte menor, amb el contractista El Safareig per un import de 17.900 euros i sense IVA. Segon: Aprovar la despesa corresponent a la prestació del servei d'Atenció i Informació a les Dones (SIAD) amb càrrec a la partida 0603.2315.22709 del vigent pressupost. Tercer: Que una vegada realitzada la prestació, s'incorpori la factura i es tramiti el pagament si s'escau. Quart: Notificar la resolució a l'adjudicatari 1 3. CANVI NOM DE LA SOCIETAT DEL LOCAL COMERCIAL NÚM. 17 Atesa la sol·licitud de data 3 de febrer de 2011, registre d'entrada núm. 706 i cursada per la Sra. Marta Garrancho Redondo, amb DNI 34756380, en representació de COMAC SCCL i com arrendatària del local comercial núm. 17, situat al carrer Porto, núm.11 de Badia del Vallès, on sol·licita el canvi de nom de la societat per "COMAC ESPORTS I LLEURE SL", amb NIF B65292096 i domicili fiscal al carrer Nàpols, núm. 32, 5è 2n de Barberà del Vallès i per continuar amb la mateixa activitat. Atès l'article 10, paràgraf 3è del contracte d'arrendament signat amb aquest Ajuntament en data u de novembre de 2005, en el qual s'indica que, el canvi de denominació social, no es considerarà traspàs ni cessió, ni comporta cap modificació de les clàusules de l'esmentat contracte d'arrendament. S'acorda: Primer.- Autoritzar el canvi de nom de la societat del local comercial núm. 17, a favor de "COMAC ESPORTS I LLEURE SL", amb NIF. B65292096, i amb domicili fiscal al carrer Nàpols, núm. 32, 5è 2n de Barberà del Vallès, per desenvolupar la mateixa activitat. Haurà d'abonar la quantitat de 103'55 en concepte de tramitació d'expedient administratiu segons marca l'ordenança fiscal núm. 6 b). Segons.- Facultar a l'alcaldessa perquè una vegada ingressades en aquest Ajuntament les quantitats esmentades, formalitzi el corresponent annex al contracte d'arrendament. Tercer.- Modificar les dades amb la base de dades dels locals comercials, així com en totes les obligacions que es derivin del contracte d'arrendament del local núm. 17 a nom de COMAC ESPORTS I LLEURE SL", amb NIF B65292096. Quart.- .- Els arrendataris estaran obligats a canvi de nom de la llicència d'activitat o en el seu defecte a l'obtenció a de a llicència d'obertura i activitat, dins del termini legal establert. Si per circumstàncies imputades al arrendatari, aquest no obtingues la llicència meritada, l'ajuntament podrà resoldre el contracte sense que procedeixi reclamació o indemnització de cap mena. Cinquè.- Notificar als interessats, a l'àrea d'economia, a l'àrea d'acció territorial, respecte a la llicència d'activitat, i a l'ORGT. 4. MODIFICACIÓ HORARI PER L'ANY 2011 DEL MERCAT MUNICIPAL Vist l'acord de data de Junta de Govern de data 22 d'octubre de 2010 en la que es va aprovar l'horari comercial tant comercial com per càrrega i descàrrega per l'any 2011. Vist la instància per part de la Junta de Concessionaris del Mercat en quant a la variació del horari en mig hora del horari d'obertura els dilluns i mig hora en l'horari de tancament dels divendres. Vist que aquests canvis no comporten cap disminució en les hores de servei del mercat per els usuaris / clients del mercat municipal. Havent arribat a un nou consens amb la Junta de Concessionaris del Mercat Municipal. S'acorda: 2 Primer.- Aprovar la modificació del horari de venda mel mercat municipal per aquest any 2011, segons el quadre que s'adjunta a aquesta proposta d'acord. Segon.- Col·locar l'horari per al 2011, en el taulell d'anuncis del mercat municipal perquè s'assabentin tots els concessionaris del mercat i fer-ne la publicitat que es consideri necessària per que es pugui assabentar tots els usuaris / clients del mercat. Segons.- Notificar aquest acord al Responsable del Mercat i a la Junta de Concessionaris del Mercat. 5. FRACCIONAMENT DE DEUTE DEL LOCAL COMERCIAL NÚM. 147 Vist el deute contret amb aquest Ajuntament per part de SHIVA VALLÈS GROUP SL, com concessionari del local comercial núm. 147, situat al carrer dels Infants s/n i que ascendeix a un total de 31.003.66 corresponents als períodes de novembre de 2009 a febrer de 2011. Vist la instància de data 28 de gener de 2011, registre d'entrada núm. 604 per part de SHIVA VALLÈS GROUP SL, desprès de la reunió mantinguda amb els regidors de comerç i d'economia d'aquest ajuntament en la que proposa fraccionar el deute a raó d'abonar durant els mesos de febrer i març de 2011 aportacions puntuals i a partir del mes d'abril, abonar la renda corresponent al mes corrent i fer aportacions addicionals fins liquidar tot el deute. S'acorda: Primer.- Donar-se per assabentat aquest ajuntament de la proposta de fraccionament de deute per part de SHIVA VALLÈS GROUP SL a raó d'aportacions puntuals durant els mesos de febrer i març de 2011 amb el propòsit de avançar el pagament del deute que manté amb aquest ajuntament per rendes endarrerires del local comercial. Segon.- Que ambdues parts signin un conveni de fraccionament de deute a partir del mes d'abril de 2011, una vegada fetes les comprovacions per part de Tresoreria de les aportacions efectuades per part de SHIVA VALLÈS GROUP SL, durant els mesos de febrer i març de 2011 tal i com proposen, acordant el import de les aportacions mensuals, el pagament de la renda corrent, així com el venciment del fraccionament del deute. Tercer.- Informar a SHIVA VALLÈS GROUP SL que, en cas d'incomplir-ne aquest acord,l'ajuntament podrà exercitar el dret de tempteig i retracte del local en la forma establerta en la LAU, així com procedir als tràmits legals que consideri oportuns. Quart.- Notificar el present acord als interessats i a l'àrea d'economia de l'ajuntament. Finalitzats els punts de l'ordre del dia i prèvia declaració d'urgència s'aproven els següents acords: 6. ADJUDICACIÓ DEL CONTRACTE D'OBRES PER PROCEDIMENT NEGOCIAT SENSE PUBLICITAT PER LES OBRES DE REFORMA INTEGRAL DEL MERCAT MUNICIPAL EN FASE III Atès que mitjançant resolució de data 28 de desembre de 2010 s'aprovà l'expedient i els plecs de clàusules administratives i de prescripcions tècniques per l'adjudicació de les obres de reforma integral del mercat municipal fase III, per procediment de negociat sense publicitat, així mateix es procedí a autoritzar la despesa que suposa la seva adjudicació. 3 Vist l'informe de l'arquitecta municipal i tenint en compte l'oferta econòmica més avantatjosa i diversos criteris d'adjudicació, els aspectes d'adjudicació i negociació amb l'empresa, va realitzar proposta d'adjudicació a favor de DELTA 3000 S.L. Vist que es va requerir al candidat que presentà l'oferta econòmicament més avantatjosa per a que presentés la documentació justificativa d'estar al corrent en el compliment de les seves obligacions tributàries i amb la Seguretat Social i constituís la garantia definitiva, i a més que disposa dels mitjans que s'hagués compromès a dedicar o a adscriure a l'execució del contracte. Vist que l'empresa en data 9 de febrer de 2011, DELTA 3000 S.L. va constituir la garantia definitiva per import de 5.450,00 euros i presentà els documents justificatius exigits. Examinada la documentació que l'acompanya, i de conformitat amb l'establert en l'article 135.4 i en la disposició addicional segona de la Llei 30/2007, de 30 d'octubre, de contractes del sector públic. S'acorda: Primer. Adjudicar la contractació per procediment de negociat sense publicitat de les obres de "Reforma integral del mercat Fase III" a DELTA 3000 S.L. pel preu de 109.000,00 euros i 19.620,00 euros corresponents a l'Impost sobre el Valor Afegit, per ser l'empresa amb l'oferta més avantatjosa. Segon. Aprovar la despesa corresponent a l'adjudicació de les obres de "Reforma integral del Mercat Fase III" amb càrrec a la partida 1604.4311.62202 del pressupost. Tercer. Notificar el present acord als licitadors del concurs per l'adjudicació de les obres de "Reforma integral del Mercat Fase III". Quart. Publicar l'adjudicació del contracte i en el perfil del contractant. Finalitzada la discussió de tots els assumptes de l'ordre del dia, l'alcaldessa declara la sessió acabada quan son les dotze hores i quinze minuts. Vist i plau L'alcaldessa, La secretària, 4