JUNTA DE GOVERN LOCAL 8/2009 ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA CELEBRADA PER LA JUNTA DE GOVERN LOCAL DE L'AJUNTAMENT DE BADIA DEL VALLÈS EL DIA 13 DE MARÇ DE 2009 Badia del Vallès, 13 de març de 2009 La Junta de Govern Local, quan són les onze hores i trenta minuts, es reuneix, a la sala de sessions de l'edifici de l'Ajuntament, en sessió ordinària presidida per l'alcalde senyor José Luis Jimeno Sáez. Hi concorren els regidors següents: Juan Antonio Lancho Aceituno Eva Menor Cantador Raquel Gracia Peral Enrique Sánchez Moral David Sanuy Sales Assistits per la secretària senyora Carme Coll Gaudéns, que certifica. 1. ACTA DE LA SESSIÓ ANTERIOR Es llegeix i s'aprova l'esborrany de l'acta de la sessió que va tenir lloc el dia 6 de març de 2009. 2. ADHESIÓ AL CONVENI DE COL·LABORACIÓ ENTRE EMSHTR, ARC, ACM, FMC I ARSPCC Vist el conveni de col·laboració signat entre L'EMSHTR, l'ARC, l'ACM, FMC i l'ARSPCC, amb data 15 de desembre de 2008 que regula les condicions per a la compra del paper procedent de recollida selectiva dels municipis de l'Àrea Metropolitana de Barcelona. Vist l'informe tècnic sobre la necessitat d'adherir-nos al conveni subscrit per l'EMSHTR, ARC, FMC, ACM i ARSPCC. S'acorda: Adherir-nos al conveni de col·laboració entre l'agència de Residus de Catalunya, l'ACM, la FMC, l'EMSHTR i l'ARSPCC. Segon. Notificar a l'EMSHTR l'adhesió mitjançant la complimentació de l'imprès que constitueix l'annex 2 de l'esmentat conveni. 3. ATORGAMENT DELS CARNETS DE LA MOBILITAT DEL TRANSPORT PÚBLIC INTERURBÀ D'1 ZONA 6A REMESA Vist l'acord de la Junta de Govern Local de la sessió celebrada el dia 16 de gener de 2009, en la que es va aprovar, per enguany, el procediment i la convocatòria per a la concessió dels carnets de la mobilitat del transport públic interurbà d'1 zona. Vistes les sol·licituds presentades a l'Oficina d'Atenció Ciutadana, amb la documentació requerida, i un cop valorades. Vist l'informe emès pel tècnic de l'Oficina d'Atenció Ciutadana que s'adjunta i forma part del present acord. S'acorda: Primer. Aprovar la concessió dels carnets de la mobilitat del transport públic interurbà d'1 zona, a les persones sol·licitants incloses a l'annex que s'adjunta i forma part d'aquest acord. 1 Segon. Aprovar les liquidacions de la taxa per expedició de documents administratius, tarifa 11 carnet de mobilitat, regulada mitjançant ordenança fiscal número 6 vigent, per un import total de 40,00 , que corresponen als carnets emesos entre els números 236-239. Tercer. Notificar el present acord als interessats i a l'àrea d'Acció Social i Ciutadana. 4. TRASPÀS LOCAL COMERCIAL NÚM. 16 Vista la sol·licitud presentada en data 24/02/2009 per la Sra. Modesta Tibarra Sardiña amb DNI núm. 08772017R, com arrendatària del local comercial núm. 16, situat al carrer Porto, núm. 9 on notifica la seva voluntat de traspassar el local dedicat a "Bar" a favor dels senyors Francisco José Soto Mares, amb DNI 33908092 C i Manuel Vila Pérez, amb DNI 33879468 P, i per desenvolupar la mateixa activitat de "Bar" per la quantitat de 20.000'00. S'acorda: Primer.- Autoritzar a La Sra. Modesta Tibarra Sardiña el traspàs del local núm. 16 situat al carrer Porto, núm.9, a favor dels senyors Francisco José Soto Mares amb DNI 33908092C i Manuel Vila Pérez amb DNI 33879468 P, per desenvolupar l'activitat de "BAR". Hauran d'abonar la quantitat de 6.000'00 en concepte de participació en el preu del traspàs i 960'00 en concepte d'IVA. Tanmateix s'augmentarà la renda mensual en un 15% d'acord amb el que estableix la LAU. Facultar a l'Alcalde perquè una vegada ingressades en aquest Ajuntament les quantitats esmentades i la fiança de dues mensualitats pels nous arrendataris, formalitzi amb aquests el corresponent contracte d'arrendament d'acord amb la Disposició Transitòria 3a, lletra B, paràgraf 3, 1ª de la Llei 29/1994, de 24 de novembre, fins al 31/10/2020 improrrogable. Segon.- Formalitzar el contracte d'arrendament, aquest desplegarà efectes amb les seves respectives contraprestacions des de la data en que el mateix es signi. No obstant, els arrendataris estaran obligats a l'obtenció de la llicència d'obertura i activitat dins del termini màxim de dos mesos, per a activitats innòcues i de sis mesos per a activitats classificades. Si per circumstàncies imputables als arrendataris, aquests no obtinguessin la llicència meritada, l'Ajuntament podrà resoldre el contracte sense que procedeixi reclamació o indemnització de cap mena. Tercer.- Retornar la fiança que té dipositada a l'Ajuntament referent a aquest local comercial. Quart.- La present autorització resta condicionada a la liquidació de les quantitats esmentades en el termini assenyalat, i quantes altres deutes tingui amb l'Ajuntament, cosa que, d'incomplir- se, deixaria sense efecte el present acord. Cinquè.- Notificar a les parts interessades, a l'àrea d'urbanisme respecte a la llicència d'obertura i activitat, i a l'ORGT. 5. APROVACIÓ DEFINITIVA PROJECTES AMB CÀRREC AL FONS ESTATAL D'INVERSIÓ LOCAL Visto el acuerdo de la Junta de Gobierno Local de 30/12/08 en la que se aprueban inicialmente los proyectos de obras siguientes: - Pista Polideportiva Ceip Las Seguidillas y Ceip La Muñeira - Adecuación del solar para aparcamiento en superfície en la calle Zaragoza. - Remodelación del campo de futbol. Visto que los expedientes han estado sometidos a información pública en el período del 8 de enero de 2009 al 26 de enero de 2009 (ambos incuidos), en el BOP núm. 7, sin que se haya presentado ninguna reclamación o alegación, como consta en el certificado de secretaria que se adjunta. Visto que la tramitación de este expediente se realizará de acuerdo a lo previsto en el artículo 50 de la LPA. 2 Se acuerda: Primero. Aprobar definitivamente los siguientes proyectos de obras locales ordinarias, con relación a la solicitud de financiación de obras con cargo al Fondo Estatal de Inversión Local: - Pista Polideportiva Ceip Las Seguidillas y Ceip La Muñeira, con un presupuesto de 151.676,66 euros y 24.268,11 euros de IVA. - Adecuación del solar para aparcamiento descubierto en la calle Zaragoza, con un presupuesto de 351.242,98 euros, y 56.198,88 euros de IVA. - Remodelación del Campo de Futbol, con un presupuesto de 860.115,07 euros y 137.618,41 euros de IVA. Segundo. Notificar los anteriores acuerdos a los interesados. 6. LLICÈNCIA D'ACTIVITAT AIC-0800642 Vist l'expedient de canvi de nom promogut per PROMOCASA ASSESSORS INMOBILIARIS S.L. de l'oficina gestió inmobiliaria situada a l'av. Burgos, 40, fins ara a nom de Gestió Inmobiliaria, F.I.M. S.L. Vist que la Junta de Govern Local del Ajuntament en data 19 de maig de 2004, va acordar autoritzar llicència d'obertura d'establiment i d'exercici d'activitat d'una oficina de Gestió inmobiliària en l'av. Burgos, núm. 40 a fravor de Gestió Inmobiliaria F.I.M. S.L. S'acorda: Autoritzar el canvi de nom de la llicència d'obertura d'establiment i d'exercici d'activitat a: Expedient núm AIC 0800642, tramitat a instància de PROMOCASA ASSESSORS INMOBILIARIS S.L. , per obtenir el canvi de nom de la llicència d'obertura d'establiment i d'exercici d'activitat del local comercial núm. 42 de l'av. Burgos, núm. 40 de Badia del Vallès. Haurà d'abonar en concepte de taxes la quantitat de 300 euros segon l'ordenança fiscal núm. 15. Finalitzats els punts de l'ordre del dia i prèvia declaració d'urgència s'adopten els següents acords: 7. APROVACIÓ SELECCIÓ CONTRATISTES "ADEQUACIÓ DEL SOLAR PER APARCAMENTS EN SUPERFÍCIE DEL CARRER SARAGOSSA Vist i analitzat l'expedient de contractació mitjançant procediment negociat amb publicitat i tramitació urgent, del contracte d'obres de/d' "Adecuación del solar para aparcamientos en superficie de la calle Zaragoza", així com l'Acta de la Mesa de Contractació de selecció de contractistes participants, de conformitat amb l'article 149.1 i la Disposició Addicional Segona de la Llei 30/2007, de 30 d'octubre, de Contractes del Sector Públic. S'acorda: Primer. Seleccionar els candidats següents: 1. EUROCATALANA Obres i Serveis, S.L. 2. GENERAL DE CONSTRUCCIONES E INSTALACIONES, S.A. (GECOINSA) 3. OBS VALLIRANA, S.L. 4. SEROP, S.L.U. 5. TEYCO, S.L. 6. MAHECO,S.A. 7. PROEDOSA, proyectos y ejecuciones de obra,S.A. 8. INVESFORT 2000, S.L. 9. C53 Construcciones, S.L. 3 Segon. Invitar els candidats seleccionats a presentar les seves ofertes fins al dia en el termini de 10 dies naturals (fins al 23 de març inclòs). Transcorregut aquest termini es convocarà de nou la Mesa de Contractació, per a l'obertura d'ofertes. Tercer. Notificar els anteriores acords als interessats. 8. APROVACIÓ SELECCIÓ CONTRATISTES "REMODELACIÓ DEL CAMP DE FUTBOL" Vist i analitzat l'expedient de contractació mitjançant procediment negociat amb publicitat i tramitació urgent, del contracte d'obres de "Remodelación del Campo de Futbol", així com l'Acta de la Mesa de Contractació de selecció de contractistes participants, de conformitat amb l'article 149.1 i la Disposició Addicional Segona de la Llei 30/2007, de 30 d'octubre, de Contractes del Sector Públic. S'acorda: Primer. Seleccionar els candidats següents: 1. TEYCO, S.L. 2. UTE.Poligras Iberica, S.A.- Electromecànica Soler, S.L.-Excavacions Vilà Vila, S.A. 3. TAU INGENIERIA Y CONSTRUCCIONES ESPECIALES, S.A. 4. LIMONTA SPORT IBERICA, S.L. Segon. Invitar els candidats seleccionats a presentar les seves ofertes fins al dia en el termini de 10 dies naturals (fins al 23 de març inclòs). Transcorregut aquest termini es convocarà de nou la Mesa de Contractació, per a l'obertura d'ofertes. Tercer. Notificar els anteriors acords als interessats. Finalitzada la discussió de tots els assumptes de l'ordre del dia, l'Alcalde declara la sessió acabada quan son les onze hores i cinquanta-cinc minuts. Vist i plau L'alcalde La secretària 4