ANUNCI EN EL BUTLLETÍ OFICIAL DE LA PROVÍNCIA Havent-se aprovat per acord de la Junta de Govern Local de data 5 d'abril de 2019, les bases que han de regir el procediment de creació d'una borsa de treball A d'administratius/ves, grup C1, per atendre necessitats concretes i urgents de l'Ajuntament de Badia del Vallès, s'obre el termini de presentació de sol·licituds, que https://bop.diba.cat serà de [10] dies naturals a comptar des de l'endemà a la publicació d'aquest anunci en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya. S'adjunten les bases reguladores que regiran la convocatòria: Pàg. 1-6 «BASES QUE HAN DE REGIR EL PROCEDIMENT DE CREACIÓ D'UNA BORSA DE TREBALL D'ADMINISTRATIUS/VES, GRUP C1, PER ATENDRE NECESSITATS CONCRETES I URGENTS DE L'AJUNTAMENT DE BADIA DEL VALLÈS CVE 2019013922 1. Objecte de la convocatòria L'objecte d'aquesta convocatòria és la creació d'una borsa de treball Data 18-4-2019 d'administratius/ves, per a donar cobertura urgent a diferents llocs de treball per diverses necessitats organitzatives, i possibles necessitats futures, d'acord amb el que estableix l'article 94 i següents del Decret 214/90, de 30 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament del personal al servei de les entitats locals, articles 10.2 i 55 i següents de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, aprovat per la Llei 5/15, de 30 d'octubre. Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Denominació dels llocs: Administratiu/va. Grup C1 Tipus: Interinatge de substitució Horari i jornada: segons les necessitats del servei al qual siguin adscrits/es Retribucions: Les del grup de classificació C1, nivell de destí i complement específic el fixat per la plaça en qüestió al pressupost anual 2. Funcions i tasques a desenvolupar Les funcions a realitzar seran les pròpies d'un/a administratiu/va de gestió de l'escala d'administració general de qualsevol àmbit de l'Ajuntament de Badia del Vallès. B Ajuntament de Badia del Vallès Avinguda Burgos s/n, Badia del Vallès. 08214 (Barcelona). Tel. 937182216. Fax: 937182042 3. Requisits per prendre part en el procés de selecció Per ser admès/a en el procés selectiu és necessari que les persones aspirants reuneixin, en el darrer dia del termini de presentació de sol·licituds, els requisits següents: a) Tenir ciutadania espanyola, sense perjudici del que preveu l'article 57 de l'EBEP A sobre l'accés a l'ocupació pública de nacions d'altres estats. b) Posseir la capacitat funcional per a l'exercici de les tasques. https://bop.diba.cat c) Haver complert 16 anys i no superar l'edat de jubilació forçosa fixada per la llei. d) No haver estat separat del servei per resolució disciplinària ferma de qualsevol administració pública, i no trobar-se inhabilitat per sentència ferma per a l'exercici de les funcions públiques. e) Estar en possessió de la titulació de Batxiller, Tècnic especialitat (Cicle Formatiu de grau superior o FP II) o titulació equivalent. Pàg. 2-6 f) Acreditar el nivell C1 o equivalent de coneixements de llengua catalana. En cas de no acreditar-ho hauran de realitzar un prova específica de coneixements de llengua catalana que tindrà caràcter eliminatori. CVE 2019013922 g) No estar afectat/da per cap dels motius d'incompatibilitat i incapacitat dels previstos a la legislació vigent aplicable al personal al servei de les administracions públiques. 4. Forma i termini de presentació de sol·licituds Data 18-4-2019 4.1. Les sol·licituds per a prendre part en el procés de selecció (adjuntes en l'annex) aniran adreçades a l'Alcaldia, els/les aspirants faran constar que reuneixen les condicions exigides a les bases i acompanyades de la documentació següent: Currículum Vitae Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Fotocopia del DNI o, en el cas de no tenir la nacionalitat espanyola, del document oficial acreditatiu de la nacionalitat Títol exigit a la base tercera de la convocatòria per poder prendre part del procés. Documentació acreditativa d'estar en possessió del nivell de llengua catalana que es requereix. Documentació acreditativa dels mèrits que s'al·leguin als efectes de valoració del concurs. Els mèrits al·legats hauran de ser oportunament documentats per a poder ser valorats. Acreditació del pagament de la taxa de 5,65 , segons l'ordenança fiscal número 6. Restaran exempts del pagament les persones que acreditin situació legal d'atur i gaudiran d'una bonificació del 50% aquelles persones que acreditin una discapacitat superior al 33%. 4.2. El termini de presentació de sol·licituds serà de 10 dies naturals a partir de l'endemà de la publicació de la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província. B Ajuntament de Badia del Vallès Avinguda Burgos s/n, Badia del Vallès. 08214 (Barcelona). Tel. 937182216. Fax: 937182042 4.3. Les sol·licituds es presentaran en el Registre General de l'Ajuntament de Badia del Vallès (Av. Burgos, s/n), ubicat a l'Oficina d'Atenció Ciutadana, en horari de 8.30 a 15 hores de dilluns a divendres i dimarts ininterrompudament fins a les 19.00 hores o mitjançant qualsevol de les formes que determina l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. Igualment, es podran presentar per correu certificat administratiu. En aquest cas, A s'haurà de justificar la data d'imposició de l'enviament a l'Oficina de Correus i anunciar a l'Ajuntament la remissió de la instància mitjançant correu electrònic https://bop.diba.cat (badia.rrhh@badiadelvalles.net), en el mateix dia. 4.4. Les sol·licituds també es podran presentar de manera telemàtica mitjançant la seu electrònica de l'Ajuntament si es disposa de qualsevol dels mitjans d'identificació requerits. En aquest cas, a l'efecte de poder tramitar les sol·licituds, s'estarà a allò que disposa la Llei 59/2003, de 19 de desembre, de signatura electrònica. Pàg. 3-6 4.4 Amb la formalització i presentació de la sol·licitud, la persona aspirant dóna el seu consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per CVE 2019013922 prendre part en la convocatòria i per a la resta de la tramitació del procés selectiu, d'acord amb la normativa vigent. En qualsevol cas, la persona aspirant podrà exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició al tractament de les seves dades de caràcter personal d'acord amb la legislació vigent. Data 18-4-2019 5. Llistat d'admesos i exclosos Finalitzat el termini de presentació d'instàncies, es farà públic al tauler electrònic d'anuncis de l'Ajuntament el llistat d'aspirants admesos i exclosos, la data, hora i lloc de la realització del començament de les proves i la composició del tribunal Butlletí Oficial de la Província de Barcelona qualificador, que vindrà determinada com a mínim per un/a president i dos vocals. Els/Les aspirants exclosos/es disposaran de 5 dies hàbils per a formular esmenes i/o reclamacions. Els qui no esmenin o rectifiquin dins d'aquest termini quedaran definitivament exclosos/es de la convocatòria. Aquestes al·legacions es resoldran en el termini màxim de 10 dies i transcorregut aquest termini sense que s'ha dictat resolució, les al·legacions s'entenen desestimades. En el cas que no es presentin reclamacions, una vegada exhaurit el termini de 5 dies hàbils, es considerarà elevada a definitiva la llista de persones aspirants admeses i excloses sense necessitat de cap altre tràmit ni publicació. 6. Tribunal qualificador El tribunal qualificador dels exercicis i mèrits dels aspirants es designarà segons B disposa l'article 60 del Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Ajuntament de Badia del Vallès Avinguda Burgos s/n, Badia del Vallès. 08214 (Barcelona). Tel. 937182216. Fax: 937182042 text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic (TREBEP). 7. Desenvolupament del procés selectiu Primera prova: coneixement de la llengua catalana Les persones que no presentin el corresponent certificat del nivell de suficiència (nivell C1) de la Direcció General de Política Lingüística o equivalent, ni acreditin trobar-se A exemptes, hauran de realitzar una prova obligatòria de caràcter eliminatori i seran qualificades d'aptes o no aptes. https://bop.diba.cat Segona prova: Valoració de capacitats Amb la finalitat de comprovar els coneixements, habilitats i condicions de l'aspirant, es realitzarà una prova pràctica amb eines informàtiques a fi de verificar els coneixement sobre la utilització d'alguns dels programes de Microsoft Office o d'altres aplicatius que s'estimin oportuns. Pàg. 4-6 La valoració de la prova pràctica serà de fins a 10 punts i la persona aspirant haurà de treure una puntuació mínima de 5 punts. Aquells aspirants que no superin aquesta CVE 2019013922 prova seran eliminats del procés selectiu. Tercera prova: Valoració de mèrits La valoració dels mèrits es farà mitjançant valoració dels mèrits al·legats i degudament documentats per cada aspirant segons els següents criteris de valoració: Data 18-4-2019 a) Experiència professional exercint funcions com a administratiu/va fins a un màxim de 6 punts: Si és a l'Ajuntament de Badia del Vallès: 0,50 punts per cada sis mesos fins a un màxim de 3,5 punts. Si és a altres administracions públiques: 0,30 punts per cada sis mesos fins a un Butlletí Oficial de la Província de Barcelona màxim d'1,5 punts. Si és a l'empresa privada: 0,25 punts per cada sis mesos a un màxim 1 punts c) Formació relacionada amb el lloc de treball, fins a un màxim de 4 punts, segons els següents criteris: · Formació inclosa en els plans formatius de la Corporació, formació del pla agrupat o altra formació homologada per escoles d'administració pública, fins a un màxim de 2,5 punts. El barem es fixa en 0,2 punts per cada 10 hores de formació. · Formació no inclosa en l'apartat anterior, fins a un màxim d'1,5 punts, d'acord amb els barems següents: Durada inferior a 25 hores: 0,15 punts per curs B Durada entre 26 i 50 hores: 0,25 punts per curs Ajuntament de Badia del Vallès Avinguda Burgos s/n, Badia del Vallès. 08214 (Barcelona). Tel. 937182216. Fax: 937182042 Durada entre 51 i 100 hores: 0,40 punts per curs Durada superior a 100 hores: 0,50 punts per curs d) Certificats expedits per la Direcció General de Política Lingüística superiors al nivell de català exigit a la convocatòria, fins a un màxim d' 1 punt. e) Titulació superior a l'exigida Grau, màster o equivalent: 1 punt f) Altres mèrits a consideració del tribunal fins a 0,5 punts. A Quarta prova: Entrevista personal https://bop.diba.cat Les persones aspirants que hagin superat la segona prova, valoració de capacitats, seran convocades a una entrevista personal, de caràcter obligatori. Aquesta entrevista consistirà en mantenir un diàleg amb el tribunal sobre qüestions vinculades exclusivament a les funcions a desenvolupar i a l'experiència professional de l'aspirant en relació als mèrits al·legats. La puntuació màxima serà de 2 punts. Pàg. 5-6 8. Valoració final i relació d'aprovats La qualificació final de cada aspirant vindrà determinada per la suma de les CVE 2019013922 puntuacions obtingudes a les quatre proves i un cop atribuïdes les puntuacions de cadascuna de les persones aspirants, el Tribunal farà pública la puntuació i la proposta de constitució de la borsa de treball d'acord amb l'ordre de classificació dels aspirants. Aquesta relació es publicarà a la pàgina web de l'Ajuntament i tauler d'anuncis electrònic. Data 18-4-2019 9. Vigència i funcionament de la borsa de treball Els/les candidats que s'incloguin en la borsa, restaran a l'espera de ser cridats per l'Ajuntament quan es produeixi la necessitat de contractació/nomenament temporal per a una plaça d'administratiu/va de la Corporació i existeixi partida pressupostària per Butlletí Oficial de la Província de Barcelona cobrir-les, seguint l'ordre de puntuació obtinguda. És obligació dels/les candidats/es que formin part de la borsa, facilitar un telèfon de contacte als efectes de comunicació i mantenir-ho permanentment actualitzat. Per efectuar l'oferiment de la contractació/nomenament a la persona aspirant que correspongui, s'efectuarà trucada telefònica perquè es posi en contacte amb l'Ajuntament en dos dies. Si la persona no compareix després de ser convocada, no mantindrà cap dret preferent i passarà a ocupar l'últim lloc de la borsa i habilita a l'Ajuntament a la crida de la següent persona de la llista. S'intentarà la comunicació fins a un màxim de 2 vegades