www.badiadelvalles.cat
L'Ajuntament de Badia ha endegat un procés per potenciar la transparència en la gestió i facilitar la realització de tràmits als ciutadans mitjançant la posada en marxa de la seva seu electrònica, dins del web municipal.

La seu electrònica és l’espai virtual perquè la ciutadania accedeixi a la informació, els serveis i els tràmits municipals, a través d’internet, de forma segura, les 24 hores del dia, 365 dies a l’any.

70 tràmits personalitzats a través d’internet

La seu electrònica de l’Ajuntament de Badia facilita la realització telemàtica de 70 tràmits diferents personalitzats i ofereix la fitxa d’informació i la descàrrega de la instància específica per a fer 27 tràmits més.

Entre els tràmits que ara es poden realitzar telemàticament, hi ha la petició del certificat de padró i de l’històric; la sol·licitud de la targeta blava d’aparcament i de reserva de plaça d’aparcament per a vehicles de persones amb mobilitat reduïda, i la inscripció a la llar d’infants o als espais familiars, entre altres.

L’accés a la seu electrònica és mitjançant l’enllaç https://badiadelvalles.sedelectronica.es/

Al web s’ofereix l’accés totalment electrònic al tauler d’edictes i al perfil del contractant. El tauler d’edictes és el mitjà electrònic de publicació de la informació d’interès general, les comunicacions i els actes dictats per l’ajuntament. A la Plataforma de Serveis de Contractació Pública (PSCP), s’hi troba tota la informació referent a la contractació pública realitzada per l’Ajuntament.

A més, també hi ha l’accés a “la meva carpeta electrònica”, un espai per consultar l’històric de documentació personal en relació a les gestions realitzades amb l’Ajuntament.

Badia obre les seves dades de gestió

Badia també ha obert l’accés a les principals dades de gestió de l’Ajuntament; entre ells, els pressupostos i les incidències i accions correctores realitzades i que són a l’aplicació Línia Verda. El portal de dades de Badia és de darrera generació i facilita que funcionaris i ciutadans puguin accedir a les dades, crear mapes basats en la informació i generar gràfics, a més de connectar automàticament amb una connexió via API. D’aquesta manera, s’apropa la gestió municipal als ciutadans, l’ajuntament rendeix comptes de la seva gestió públicament i es facilita millorar l’eficiència i la innovació interna, a més que s’obre la possibilitat a què entitats o empreses creïn nous serveis que generin valor econòmic i social.

Al nou portal de dades s’hi pot accedir mitjançant l’adreça http://dadesobertes.badiadelvalles.net

Publicat el 25.02.2019