Ja estan obertes les inscripcions al Casal de Joves per a totes comparses que vulguin participar del Carnestoltes Popular, el proper 18 de febrer i per a totes les persones que es vulguin inscriure al Concurs de disfresses del Carnestoltes Infantil- Familiar, que es celebrarà el diumenge 19 de febrer.
Les comparses que vulguin participar al concurs es podran apuntar a partir d'avui, dimecres 1 de febrer, al Casal de Joves, en horari de 10 a 14 hores. Els premis d'aquest any, pel que fa al Carnestoltes Popular, consistiran en diverses paneres i seran per la millor comparsa, la segona millor comparsa, la comparsa més divertida i la millor disfressa individual adulta. Pel que fa als premis del Carnestoltes Familiar- Infantil, que es celebrarà diumenge, consistiran en un carnet familiar d'accés al Parc d'Atraccions Tibidabo i un val de productes Abacus. Els premis d'enguany, seran per la millor disfressa infantil i per la millor disfressa familiar.
Com cada any per aquestes dates, comencen els preparatius pel Carnestoltes 2012 a Badia del Vallès. Com marca la tradició, el proper mes de febrer es celebrarà el Carnestoltes a la nostra ciutat. D'una banda, les escoles del municipi engegaran la fita el proper divendres 17 de febrer.La resta del cap de setmana, l'Ajuntament i Comissió de Carnaval organitzaran el tradicional Carnaval Popular i el Carnaval Infantil i Familiar.
La novetat d'aquest any és que durant la celebració del Carnestoltes escolar (divendres 17 de febrer), cada escola celebrarà el seu propi carnestoltes. En aquest sentit, els Centres Educatius han valorat que “la festa del Carnaval ja està prou recuperada i consolidada amb els actes organitzats per l'Ajuntament i les activitats pròpies dels centres, i que cal racionalitzar despeses i recursos en aquests moments de crisi econòmica”. Per aquest motiu, l'Ajuntament i les Escoles, de forma conjunta, han decidit no celebrar les activitats extres del divendres de Carnestoltes que implicaven despesa econòmica: màgia al Complex Esportiu, teatre a les escoles, pregó i ball a la plaça Major,etc.
El dissabte 18 de febrer, Abadia Capoeira donarà el tret de sortida encapçalant la tradicional rua de Carnaval que sortirà a les 18.30 hores, des de la Plaça Major i continuarà per les avingudes Burgos, Via de la Plata, carrer de Porto, Algarve, Av. Via de la Plata, Av. Mediterrània, Av. de Burgos, Plaça Major, arribant cap a les 20 hores al Complex Esportiu. En aquest indret un showman, ballarines i una discomòbil amenitzaran el lliurament dels premis, que tindrà lloc a les 21 hores. Com cada any, després de conèixer els guanyadors, hi haurà ball fins ben entrades les 23 hores.
Pel que fa al Carnestoltes Familiar- Infantil, es celebrarà durant el matí del diumenge 19 de febrer al Complex Esportiu, amb un seguit d'activitats dirigides als infants i a les famílies. Com cada any la tradicional xocolatada, que tindrà lloc a les 11 hores, donarà el tret de sortida al Carnestoltes Infantil- Familiar, seguit d'un taller de maquillatge (11.15 a 12.15 h), un grup d'animació, a les 12 hores i la posterior desfilada i concurs de disfresses, a les 13 hores. Les inscripcions per al concurs tindran lloc de 11 hores a 12 hores al mateix Complex Esportiu.
![]() | carnaval1 2012 Fitxer: carnaval_2012.pdf Format: Acrobat-PDF |
![]() | carnaval2 2012 Fitxer: carnaval_2012__2.pdf Format: Acrobat-PDF |