L'Ajuntament de Badia del Vallès té previst obrir una pàgina a la xarxa social Facebook per rebre propostes directes de la ciutadania, que restarà en funcionament durant la primera setmana de febrer, amb el nom: “Ordenança de Convivència i Civisme de Badia del Vallès”.
La pàgina s'obrirà inicialment tractant els temes de medi ambient, però està previst, en un futur, tractar temes d'urbanisme, convivència i cohesió social. Més endavant es faran reunions obertes a tota la ciutadania perquè tothom pugui aportar de forma constructiva, allò que li preocupa referent als temes que es reflecteixen en l'Ordenança de Convivència i Civisme.
Segons les previsions del cos tècnic de l'Ajuntament es preveu que el procés d'elaboració de l'Ordenança conclourà aquest mateix any.
El procés d'elaboració de l'Ordenança de Convivència i Civisme de Badia del Vallès es va engegar durant el darrer any. Durant el mes d'octubre es va constituir una comissió tècnica formada per representants de les àrees de l'Ajuntament implicades en aquest projecte, entre elles, convivència, urbanisme, medi ambient, participació, joventut, policia local, economia, PDC (Pla Desenvolupament Comunitari), entre d'altres.