www.badiadelvalles.cat

cartell 8 de març de 2012Aquesta setmana tindran lloc a Badia del Vallès diverses activitats per tal de commemorar el dia Internacional de les Dones, una fita que es celebra arreu, el proper 8 de març.

Per començar amb les activitats, el proper dimecres 7 de març, a les 9.30 hores tindrà lloc a la Biblioteca Vicente Aleixandre, una tertúlia entorn el llibre inspirat en els fets que van originar la commemoració del 8 de març. La xerrada serà a càrrec de l'autora del llibre Trampa de Foc, Núria Martí Constons.

Paral·lelament, durant la mateixa jornada, a les 10 hores, el Casal dels Infants acollirà una xerrada sobre la corresponsabilitat en  la implicació dels pares a la criança, una iniciativa emmarcada dins dels espais de criança .

Durant el dia Internacional de les Dones, el 8 de març, tindrà lloc, com cada any, la lectura del manifest, consensuat per totes les forces polítiques del Consistori, una lectura que anirà a càrrec de l'Associació de Dones per la Igualtat, l'Associació Tumenge Calí i de l'alumnat del Servei de Català i que tindrà lloc a la Plaça 8 de març de Badia del Vallès, a les 18 hores.

Per finalitzar amb els actes commemoratius, el proper 17 de març, l'Associació badienca Dones per la Igualtat organitza un sopar per a totes les dones del municipi. El sopar es celebrarà a l'edifici Antonio Machado, per un preu de 17 euros , una fita que engrescarà a totes les assistents amb música i ball.

Cliqueu aquí per consultar l'origen del dia Internacional de les Dones

cartell 8 de març

cartell 8 de març

Fitxer: Microsoft_Photo_Editor___9026_posterDo...pdf

Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 1
Mida: 286.58 kB

Publicat el 06.03.2012