El passat dimecres, 5 de desembre, l'alumnat del cursos de nivell bàsic va participar al club de lectura Cafè i Lletres, organitzat pel SLC i la Biblioteca Vicente Aleixandre de Badia del Vallès.
Després de prendre un cafè i preparar per grups el comentari del llibre, els conductors del club de lectura van proposar una posada en comú de la lectura de L'aigua del Rif, de l'autora Montse Flores.
Van assistir a la sessió un total de 27 alumnes dels grups de nivell bàsic dels cursos de català per a persones adultes. Aquesta és la quarta sessió del club de lectura en català Cafè i Lletres que està tenint molt bona acollida a la nostra població. L'objectiu és fomentar la lectura de llibres en català a través del format dels llibres de lectura fàcil, per a aquelles persones que comencen a llegir llibres en català. La Biblioteca Vicente Aleixandre proporciona els llibres als participants i les sessions es fan a la mateixa biblioteca.
La propera sessió del club de lectura Cafè i Lletres serà el 21 de febrer, coincidint amb la celebració del Dia de Llengua Materna. Els llibres proposats són: Anna Frank. El diari d'una noia (de la col·lecció Català Fàcil) i El diari de Zlata. Aquest club de lectura estarà obert a tota la població.
Per tal de participar al club de lectura Cafè i Lletres, us podeu posar en contacte amb la Biblioteca Vicente Aleixandre o amb el Servei Local de Català de Badia del Vallès.