Com marca la tradició, el proper mes de febrer se celebra a Badia del Vallès el tradicional Carnestoltes. La cita d'inici és el divendres 8 de febrer, amb el Carnaval Jove, amb la col·laboració de l'AIGMB. La resta del cap de setmana, l'Ajuntament i la Comissió de Carnaval organitzen el tradicional Carnaval Popular i el Carnaval Infantil.
La novetat d'enguany, és la celebració del Carnaval Jove que se celebrarà, el divendres 8 de febrer, a partir de les 18 hores, a la Sala Roja del Casal de Joves, amb les actuacions de: Only Dance, No Limit, Alba de Juan, Flow Cats, Monòleg de Joel Almirante, El rap d'Alerta Flow, Las Sinay, entre d'altres sorpreses més.
El dissabte 9 de febrer, tindrà lloc la tradicional rua de Carnaval, que sortirà des de la Plaça Major i continuarà per l'av. de Burgos, av. de la Via de la Plata, c. de Porto, c. d'Algarve, av. de la Via de la Plata, av. de la Mediterrània, av. de Burgos i plaça Major. Arribarà cap a les 20 hores al Complex Esportiu. Allà, un showman, diverses ballarines i una discomòbil amenitzaran el lliurament de premis, que tindrà lloc cap a les 21 hores. Com cada any, després de conèixer els guanyadors, hi haurà ball fins ben entrades les 23 hores.
Pel que fa al Carnaval Infantil, se celebrarà durant el matí del diumenge 10 de febrer, al Complex Esportiu. Està dirigit als infants i a les famílies. Com cada any, podran gaudir de la tradicional xocolatada, d'una batucada i d'un grup d'animació.
Les comparses que vulguin participar al concurs es podran apuntar a partir del dilluns 4 de febrer, al Casal de Joves, en horari de 10 a 14 hores. Els premis d'enguany seran per a la Millor Comparsa, la Segona Millor Comparsa, la Comparsa més Divertida i la Millor Disfressa Individual.
![]() | Lona Carnaval 2013 Fitxer: Lona_Carnaval.pdf Format: Acrobat-PDF |