www.badiadelvalles.cat
Els dorsals de les persones participants es lliuraran a la Fira del Corredor i el dia de la Cursa abans de les 9 hores

imatge corporativaBadia del Vallès comptarà amb una Fira del Corredor, que s'instal·larà a la plaça Major, el proper dissabte 13 d'abril, en horari de 10 a 14 hores, on es podran recollir els dorsals. La fira tindrà representació del comerç local i diversos estands d'empreses especialitzades del món de l'esport, que presentaran les seves novetats.

Els dorsals de la cursa es podran recollir a la Fira del Corredor, en horari de 10 h a 14 h, i el diumenge 14 d'abril de 2013, abans de les 9 h.

La Fira del Corredor

patrocinadorsEl comerç local serà present a la Fira del Corredor. S'instal·laran botigues com la de mascotes Oryze i un punt d'informació de l'Associació de Comerciants de Badia per presentar una nova campanya comercial. L'Associació Contra el Càncer, per la seva banda, també hi serà present per donar informació sobre  com  fer-se'n soci i quin objectiu té dins del municipi. A més, hi haurà un servei de restauració, amb entrepans i begudes, per als qui vulguin esmorzar o dinar a la Fira.

Pel que fa al sector esportiu, s'hi podran trobar diverses ofertes. D'una banda, s'instal·larà la botiga Runparadis, especialitzada en productes esportius; el Club Triatló Badia mostrarà a tots els assistents com està organitzat el seu club; la botiga Trikoa, organitzarà  una petita competició de corró amb bicicletes i per als més petits, hi haurà una carpa de Mc Donal'ds que oferirà sucs i globus entre d'altres productes. Un dels estands estrella  serà el de Te Personalizamostzem, que oferirà el clauer oficial de la BUR 2013, per 2 euros. Entre les marques internacionals destacarà Medilast, que explicarà els beneficis de les seves mitges compressives.

Durant tota la jornada hi haurà diversió i activitats de tota mena. Està prevista una exhibició per part de dos grans entrenadors de triatló i un sorteig de productes cedits pels patrocinadors i col·laboradors de la BUR 2013, que tindrà lloc a partir de la 13 h.

La Cursa de Badia del Vallès

logoAquest any, el nom de la cursa ha tornat a canviar per adaptar-la al calendari de curses de Catalunya. La Volta Badia 10K s'anomena aquests any, Badia Urban Race 10K i continua amb el mateix format que l'any passat:  la PRO, per a corredors habituals (9.30 h), la Base, per als més petits (a les 9 h) i la de l'Associació Contra el Càncer  (11 h) per a totes les persones que ho desitgin.

L'Urban Race PRO 10K tindrà un recorregut de 10 km;  l'Urban Race Contra el Càncer tindrà un recorregut de 5,4 km i l'Urban Race Base consistirà en carreres curtes de diferents distàncies, segons les categories. Com cada any, s'instal·larà un servei de massatge, gràcies al centre Fisio Teràpies i Consulta Podològica Coronada, per als corredors de l'Urban Race Pro 10K. També es comptarà amb el patrocini de Coca-Cola i Nutrisport.

Publicat el 10.04.2013