www.badiadelvalles.cat

Projecte CruïllaEl passat divendres 28 de novembre, l'alumnat de 4t d'ESO que participa al projecte Cruïlla va començar les seves estades pràctiques a empreses de Badia, Barberà, Sabadell i Cerdanyola.

Aquestes estades són una oportunitat perquè aquests joves posin en pràctica competències sociolaborals en contextos reals, perquè puguin tenir més informació sobre les sortides professionals i els requeriments que això comporta i, en conseqüència, puguin elaborar un projecte de vida adequat a les seves característiques personals.

Enguany, hi participen un total de 22 joves d'ambdós instituts i duran a terme les seves estades a:

  • Ajudant de manteniment al Poliesportiu, ajudant d'administratiu
  • Recepcionista al Complex Esportiu
  • Ajudant de conserge a l'escola La Sardana, l'escola Las Seguidillas i l'escola La Jota
  • Ajudant d'educadora infantil a les llars d'infants La Mainada i La Llavor
  • Ajudant de perruquera a les perruqueries Montse Ortiz Perruquers i Perruqueria Arantxa
  • Ajudant de cuiner al Restaurant Casa Marino
  • Ajudant de tècnic d'informàtica a HardTecnologic S.L
  • Ajudant de mecànic a Tallers Lea, Moreno Automoción i Tallers Santi Enrique
  • Ajudant d'administratiu a ASECOM, assessoria legal
  • Ajudant de xocolater a Xocolates Genescà.

Des de l'Ajuntament i els instituts volem agrair la col·laboració d'aquestes empreses i equipaments municipals, que fan una gran feina i que han acollit molt bé els joves implicats.

Publicat el 10.12.2014