El cap de setmana passat es va celebrar a Cardedeu (Vallès Oriental) el Campionat de Catalunya de Judo en categories infantil i cadet. El judoka del Club de Judo Badia Jorge Gallego es va proclamar campió en categoria cadet i representarà la selecció catalana en el proper Campionat d'Espanya que s'ha de disputar a Jaca (Osca) els propers 8 i 9 de maig.
La resta de membres de l'equip cadet no van tenir tanta sort: Iu Aguilar no va poder superar la primera eliminatòria mentre que Alicia Caballero i Daniel Marín van perdre el combat per pujar al tercer calaix del podi. Només Jorge Gallego (+90 Kg.) va aconseguir la victòria.
Per la seva banda, l'equip infantil format per Aniol Fenoll, Roger Yáñez, Pau Cruz i Manel Fernández van aprofitar la seva participació per adquirir més experiència en competicions d'alt nivell.