Aquest dissabte, 4 de juliol, se celebra una de les activitats més esperades del calendari d'esdeveniments de Badia, si més no, pels més joves: el Badia Street Hip Hop Festival vol. 6.
Enguany, el festival compta amb les actuacions destacades de SFDK, Morodo, R de Rumba i Lírico, a més de les noves promeses nacionals que ja estan començant a sonar amb força: Foyone i Nikone-Zenher. També hi haurà la classificatòria de la Hipnotik MC Battle, a més de les tradicionals paradetes de roba, menjar, etc.
El Badia Street Festival es farà a la zona del Poliesportiu de l'avinguda Tibidado, s/n, entre les 16.30 h de dissabte i les 5.00 h de la matinada de diumenge. L'entrada al recinte, com sempre, serà gratuïta.