www.badiadelvalles.cat

Concurs de Poesia. Jornada de la Gent Gran de Badia del Vallès 2015En el marc de la Jornada de la Gent Gran de Badia del Vallès, que se celebrarà el 24 d'octubre del 2015, tindrà lloc un concurs de poesia en el qual podrà participar tothom qui ho desitgi.

Cada autor pot presentar fins a dues poesies de creació pròpia, en català o en castellà, amb un mínim de 10 versos i un màxim de 70. Els treballs es presentaran al Casal d'Avis en un sobre que indiqui “Concurs de poesia 2015” i, dins d'aquest, un altre sobre tancat amb el pseudònim escrit i que contingui el nom i cognom de l'autor, la data de naixement i el seu contacte (telèfon, adreça i correu electrònic). El termini de presentació de poesies finalitza el 17 d'octubre.

Les tres millors poesies seran premiades amb xecs regal de l'Associació de Comerciants de Badia. El jurat estarà format pel director de la Biblioteca Vicente Aleixandre, per membres de l'Associació el Manantial Poético, de la Junta del Casal d'Avis i de la Comissió de Gent Gran, i per altres veïns i veïnes de Badia. El lliurament de premis serà el mateix dia 24 d'octubre.

Publicat el 16.09.2015