Només es va tenir constància d'un petit accident de trànsit, sense conseqüències personals, a l'alçada de les antigues instal·lacions esportives. Un cotxe va malmetre un fanal de la via pública per culpa de la neu a la calçada.
La resta del dia els serveis municipals, Policia i Brigada municipal, van estar atenent les diverses trucades dels veïns i veïnes que detectaven incidències a la via pública, fonamentalment caigudes de branques de l'arbrat viari.
A partir de les 20h la ciutat ja era transitable i mica en mica es van anar arreglant les incidències a la via pública, retirada de branques, desgel de rampes i carrers. El sol del matí ha ajudat a normalitzar la situació.
Les escoles estan en perfecte estat per realitzar les classes amb normalitat però la dificultat d'alguns mestres per arribar a la nostra ciutat ha fet que dues escoles hagin decidit tancar per falta de mestres. Les altres dues estan obertes amb serveis mínims durant tot el dia.