www.badiadelvalles.cat
L'Ajuntament de Badia del Vallès inicia, per procediment d'urgència, la selecció de persones per constituir una borsa de treball de recepcionistes. El termini de presentació de sol·licituds comença demà, 24 de desembre, fins al 3 de gener, inclòs.

Les funcions a cobrir seran, entre altres, controlar l'accés a les instal·lacions i el seu ús, registrar l'accés de persones usuàries, responsabilitzar-se de la centraleta telefònica i atendre al públic.

La sol·licitud de participació i l'aportació de document es farà preferiblement fent servir la seu electrònica de l'Ajuntament: https://badiadelvalles.sedelectronica.es/. El tràmit estarà actiu a la seu electrònica, a la secció “tràmits destacats”, a partir de demà, data de l'inici del termini de presentació de sol·licituds.

Pots consultar les bases d'aquest procés selectiu en el PDF adjunt.

Anunci al BOP relatiu a l'aprovació de les bases per al procés de selecció d'urgència per a la constitució d'una borsa de treball de recepcionistes

Anunci al BOP relatiu a l'aprovació de les bases per al procés de selecció d'urgència per a la constitució d'una borsa de treball de recepcionistes

Fitxer: 20211223_Anunci_BOP.pdf

Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 11
Mida: 202,31 kB

Publicat el 23.12.2021