X
SERVEI DE CITA PRÈVIA. Els tràmits amb l'Ajuntament, de manera fàcil, ràpida i sense cues.
Botó que mostra/amaga menú lateral
Serveis
Targeta d'aparcament
  • La Targeta d'aparcament és un document que permet al seu beneficiari aparcar en aquelles zones reservades per aquesta finalitat.
    L'objectiu del present procediment és l'obtenció del document acreditatiu del dret de les persones amb disminució i mobilitat reduïda per parar o estacionar el seu vehicle tan a prop com sigui possible del punt d'accés o de destinació.
    Les modalitats de targeta d'aparcament a què es refereix són:
    1. la targeta d'aparcament per a persones amb disminució, de dos tipus:
      • titular conductor del vehicle
      • titular no conductor
    2. la targeta d'aparcament de transport col·lectiu

    El present procediment s'aplica a totes aquelles persones amb disminució que superin el barem de mobilitat i condueixin un vehicle. No obstant això, s'atorgarà una targeta identificativa de titular no conductor, a les persones que superin el barem de mobilitat i no condueixin, referent als vehicles que els transporten, quan la persona amb disminució tingui més de tres anys.
  • Tràmits relacionats
  • On som
    OAC- OFICINA D'ATENCIÓ CIUTADANA
  • Adreça
    Av. Burgos, s/n (Edifici Ajuntament)
  • Telèfon
    93 693 33 00
  • Fax
    93 693 33 01
  • Correu electrònic
  • Horari

    Dilluns/dijous de 8,30 a 19 h
    Divendres: de 8.30 h 15 h
    Setmana Santa: de 8,30 a 15 h
    Estiu: Juliol/Agost de 8,30 a 15 h
    Nadal: de 8,30 a 15 h

Publicat el 04.02.2009
^