Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies
Inscriu-te a la KM Contra el Càncer Badia del Vallès, la II edició de la Caminada Nocturna, que es farà a Badia el dissabte 19 de setembre
Imatge de l'activitat

Dissabte 19 de setembre de 2026 tindrà lloc a Badia la II Caminada Nocturna Contra el Càncer organitzada per l'Associació Contra el Càncer a Badia del Vallès, amb el suport de l'Ajuntament de Badia del Vallès, i diversos establiments del Mercat Municipal. Inscripcions presencials: avui, 4 de setembre, i divendres 18 de setembre, de 16 a 19 h, i demà dissabte 5 i dissabte 12 de setembre, de 10 a 13 h, a l'Espai Creatiu del Mercat Municipal. Inscripció en línia: https://www.rockthesport.com/ca/esdeveniment/ii-caminada-nocturna-km-contra-el-cancer-badia-del-valles/inscripcio/formulari

L'esdeveniment sortirà a les 19 h del Poliesportiu Municipal, Carrer Tibidabo, s/n. i tindrà l'arribada al Complex Esportiu Municipal de Badia del Vallès. A l'igual que l'any passat, a més del recorregut principal, hi haurà també un recorregut més curt i accessible, per facilitar la participació de persones grans, amb mobilitat reduïda, o de les persones que vulguin fer un trajecte més senzill.

L'organització comptarà amb el suport de Protecció Civil i de la Policia Local.

Amb la teva inscripció gaudiràs d'un vespre d'esport, una samarreta tècnica, un dorsal, un entrepà i, el més important, col·laboraràs en la lluita contra el càncer!

Fes esport, salut i comunitat, el 19 de setembre!

Cartell de l'activitat

Publicat el 04.09.2026
COMPARTIR
Comparteix al FacebookCompartir a Twitter
MÉS ACTUALITAT:
^